Toon posts:

Computer loopt soms vast bij bekijken van streaming media

Pagina: 1
Acties:
  • 272 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet niet of ik in het goede forum gedeelte zit maar ik denk dat het te maken heeft met mijn mediaplayer.
Ik heb de laatste tijd namelijk regelmatig een vastloper van mijn PC. Ik kan dan niets meer en moet hem handmatig uitzetten en weer aanzetten. Hij gaat dan bij het opstarten gelijk door de scandisk. Als mijn computer dan weer draait merk ik ook altijd op dat er een gedeelte van mijn cookies is verdwenen en dat ik op bepaalde websites weer opnieuw moet inloggen. Ook zoiets vreemds.

Mijn computer loopt alleen vast als ik streaming video bekijk via zo'n applicatie op een website. Als ik het filmpje download en in mijn eigen player afspeel is er niets aan de hand dus ik ben bang dat het aan mijn WMP ligt. Maar wat kan het zijn, en nog belangrijker, hoe kan het probleem verhelpen?
Alvast dank.

Verwijderd

Topicstarter
Iemand enig idee waar dit aan kan liggen? Misschien java ofzo, of draait zo'n Windows Media applicatie niet op java?

• Jarcol
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 28-08-2025
Welke versie van WMP gebruik je?

Kijk is of er wat te updaten valt..

Verwijderd

Topicstarter
Jarcol schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 16:18:
Welke versie van WMP gebruik je?

Kijk is of er wat te updaten valt..
Versie 10, ik heb alle updates volgens de speler....

• Jarcol
probeer is WMP opnieuw te installeren..

je krijgt verder geen foutmelding he?

kijk ook is in je eventlog (start - uitvoeren - eventvwr)

[ Voor 56% gewijzigd door Jarcol op 24-08-2006 18:10 ]

Verwijderd

Topicstarter
Jarcol schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 18:10:
probeer is WMP opnieuw te installeren..

je krijgt verder geen foutmelding he?

kijk ook is in je eventlog (start - uitvoeren - eventvwr)
Waar in het eventlog moet ik kijken?

• Jarcol
Verwijderd schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 21:07:
[...]

Waar in het eventlog moet ik kijken?
Onder toepassing, waar je een error tegenkomt (het rode kruisje)

Verwijderd

Topicstarter
Maar weer even een schop dit topic omdat ik na een s.m.a.r.t. van mijn HDD die geheel OK is nog steeds niet achter waar het vastlopen aan ligt. Iemand? Alvast dank.

Verwijderd

Topicstarter
Heeft echt niemand een idee wat mijn probleem is en wat ik er aan kan doen? Ongeloofelijk op een forum waar zoveel kennis aanwezig is. Nou goed, kom maar op als je het weet. Alvast bedankt.

Verwijderd

ik had een soort zelfde probleem, alleen ik kon helemaal geen video's meer afspelen, dus ik heb gisteravond nog maar eff format + xp install en nu doet ie het weer goed

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op zondag 03 september 2006 @ 12:06:
ik had een soort zelfde probleem, alleen ik kon helemaal geen video's meer afspelen, dus ik heb gisteravond nog maar eff format + xp install en nu doet ie het weer goed
Zo erg is het bij mij dus niet dus formatteren en opnieuw XP installeren vind ik wat te rigoreus. Iemand anders verder een idee?
Pagina: 1