[IE] Intranet Zone maar 1x POST

Pagina: 1
Acties:

• bemeall
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10:22

bemeall

Down Under!

Topicstarter
De situatie is als volgt. Ik heb een (interne) webserver welke het intranet serveert.
Om authenticatie af te handelen is het van belang dat de intranet website als Intranet Zone aangemerkt wordt. Deze is dus in IE bij Internet Options aan de Intranet zone toegevoegd.

Nu deze site echter in de Intranet zone zit komt het probleem:
Een formulier doet maar 1x een POST en dan is het afgelopen.
Als de pagina dan herlaad en je wil hetzelfde formulier gebruiken voor een POST werkt het niet meer.
De pagina gaat dan wel naar zijn post actie maar de POST variabelen blijven leeg.

Zodra de site zich in de Internet Zone bevind komt dit probleem niet voor, maar dat is geen optie voor de authenticatie.

De security options voor beide zones gelijk zetten (Dus standaard-normaal net als bij de Intranet Zone) heeft geen resultaat. Dan werkt het nog niet.

Iemand die wellicht hier al eens eerder tegenaangelopen is of mij verder kan helpen?

[ Voor 4% gewijzigd door bemeall op 24-08-2006 12:05 ]

In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst...

• bemeall
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10:22

bemeall

Down Under!

Topicstarter
Ik denk dat het probleem niet bij IE ligt.
Van de authenticatie module (mod_auth_sspi) ben ik eenzelfde melding tegen gekomen. Dus ik verwacht dat het daar aan ligt.
Ik ga eens een oudere versie proberen van deze module, en anders op zoek naar een andere :{

In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst...