Pc valt uit na aanzetten

Pagina: 1
Acties:

• Thrilled
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 24-08-2024
de pc van mijn vader valt gelijk uit na het aanzetten.. je hoort de fans opstarten en dan valt ie weer uit... het is hem 1 keer gelukt om hem aan te krijgen maar na een paar minuten viel hij weer uit...

nu zit mn pa op de bank en start de pc vanzelf op (waarna hij ook weer uitvalt)..

ik kan niet in de bios komen dus daarvoor valt ie al uit (het is een pc van dell, verdere specs weet ik niet, mn pa is anti-pc en de specs kan ik niet checken in de pc)

hellup? :'(

Verwijderd

garantie claimen bij Dell? Voor de rest geef je teweinig info om er iets over te zeggen.

Verwijderd

misschien dat je aanknop vastzit (of slecht/soms/willekeurig contact maakt) :?

• Metalrick
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14:20

Metalrick

tcpdump ninja

Als het goed is zit er op de kast een service-tag waarmee je bij Dell kunt checken wat voor pc het is, zelfs de garantie kun je bekijken dacht ik.

• ShellGhost
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-12-2021
Slechte voeding, moederbord niet meer goed, cpu niet meer lekker, geheugen niet meer lekker...
Aardig wat opties dus wat er niet goed meer kan zijn...

Verwijderd

Probeer misschien met de kast open.
Misschien wordt de pc te warm omdat de proccesor koeler er niet goed opzit.
De computer zet zich dan van zelf uit.

En anders inderdaad gewoon even DELL bellen hoe het zit met de garantie en misschien wel technise ondersteuning.
Wat ik betwijfel omdat dit probleem denk ik niet telefonische valt op te lossen

• Thrilled
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 24-08-2024
Hij heeft net de lokale pc shop gebelt, gaat daar zo zn pc afdroppen... zal mij benieuwen...

Verwijderd

Bel nu eerst even DELL wat betreft de garantie want misschien gaan hun wel kosten maken en dan ga je daar ook nog eens voor betalen terwijl de garantie bij DELL nog gewoon zou lopen
Pagina: 1