Toon posts:

Versterker voor @home-kabel

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik lees zojuist op member.home.nl/gebruikers dat er bij mensen met een trage verbinding (-10kbps, net als ik) door @home versterkers geplaatst gaan worden. Dit moet de verbindingssnelheid gaan verbeteren.

Is dit waar? :)Of is het weer een verzinsel van iemand? :(
Of anders gesteld: is het uberhaupt mogelijk?
Krijg je snellere downloads van een zelf versterkt signaal?

Als dit inderdaad werkt ga ik vanavond zelf wel aan het klussen! Dan hoef ik niet op @home te wachten. Ik heb nl. nog zo'n ding liggen. :7

Ben benieuwd naar jullie mening hierover!!!

• Uberprutser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-08 10:37
Dat kan idd waar zijn. Bij Casema werkt het ook dus waarom hij @home niet? Je kan trouwens niet een gewone kabelversterker gebruiken, hij moet een retour hebben. -> Een gewone kabelversterker heeft alleen een doorgang naar de TV (je zend immers niks met je TV) een kabel heeft 2 weg nodig, want daarmee zend je wel.
Je kan ze voor ongeveer 100 piek kopen bij Conrad of een betere TV winkel.

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

Verwijderd

Topicstarter
Zit wat in, dat je up en down moet versterken.
Maar het gaat mij natuurlijk puur om de download. :)
Werkt zo'n gewone versterker dan nog niet positief voor alleen de download?

• Uberprutser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-08 10:37
Een gewone versterker heeft geen retour. Ofwel geeft HELEMAAL geen up door. Als je kan dan helemaal geen verbinding maken...

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

Verwijderd

Topicstarter
OK Ballebek,

bedankt. Ik zat ff niet na te denken.
Maandagmorgen weetjewel :Z

Misschien toch het overwegen waard, om zo'n versterker te kopen die dat wel kan.

Verwijderd

Dan versterk je ook de ruis/storing die is opgetreden vanaf het kasje aan de weg. @home zet hem bij de bron neer neem ik aan.
Is net als bij tv-versterker. Zet je de versterker op het zolder neer, dan ben je ook de ruis aan het versterken. Ik vraag me af of dat een goed idee is dus....

Verwijderd

Topicstarter
Inderdaad, de ruis zal ook versterkt worden.
Maar @home schijnt deze oplossing zelf aan te dragen, als het bericht (in logboek) op T@H waar is tenminste...
Pagina: 1