Toon posts:

Inloggen in andere outlook inbox

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Voorgaand werkten wij met Groupwise (Novell), daar was het mogelijk om in te loggen in de inbox van gebruikers, dit is erg handig om bepaalde instellingen aan te passen. (zoals regels)Commando: ''GrpWise.exe a/@u-?'' maakte dit mogelijk.

Nu zijn wij overgestapt op Outlook 2003. Zoals mij bekend, is het niet mogelijk in te loggen in een ander emailbox. toch?

PS: Inboxen machtigen is geen optie (300 gebruikers)

Heeft iemand hier ervaring mee?

Bedankt, Stefan

• lier
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11:11

lier

MikroTik nerd

300 gebruikers denk ik snel aan een mail server...
Welke server hebben jullie staan ?
Waarom is inboxen machtigen geen optie ?

Eerst het probleem, dan de oplossing

Verwijderd

Topicstarter
Sorry, vergeten. Wij werken inderdaad met een Exchange server. Is vanuit hier iets in te stellen? Bij het machtigen kan je nog geen opties aanpassen als regels toevoegen/verwijderen.

idee?

• Qwerty-273
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11:05

Qwerty-273

Meukposter

Bij Outlook kan je makkelijk inloggen op een andere mailbox (zolang je maar de usernaam/wachtwoord combi weet).
In de settings van je e-mail account kan je op het tab-blad security een vinkje zetten om een usernaam/wachtwoord combi in te voeren bij het 'aanmelden/opstarten' van Outlook. (handigste is dan om met meerdere outlook profielen te werken).

Erzsébet Bathory | Strajk Kobiet | You can lose hope in leaders, but never lose hope in the future.

• CyPh
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-07 14:08
Is webmail (van exchange) geen idee?
De versie van 2003 is echt uitgebreid en net alsof je via outlook werkt, kan je op iedere mailbox inloggen

Uw advertentie hier?

Verwijderd

Topicstarter
Daar hadden wij inderdaad ook al aan gedacht, webmail !

Maar bij ons komt regelmating de vraag om bepaalde instellingen aan te passen, dit gaat weer niet vanuit webmail.

Bij Novell (Groupwise) kun je zonder wachtwoord inloggen op iemand postbus (zie commando boven)

Daar ben ik eigenlijk naar op zoek.Is er iemand die hier ervaringen mee heeft?

• ShellGhost
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-12-2021
/Misschien offtopic maar wel belangrijk...
Vergeet niet dat het illegaal is om zomaar in iemand z'n mailbox te kijken zonder toestemming...
Privacy schending enzo...
Dus wees voorzichtig...

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Wil je echt inloggen of gewoon de inbox zien. Je kan met rechten op Exchange of op de lokale computers instellen dat andere mensen bepaalde inboxen kunnen inkijken.

Vervolgens kan je dan middels FILE | Open | Other User's Folder... de betreffende inbox openen :)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• CyPh
Verwijderd schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 11:15:
Maar bij ons komt regelmatig de vraag om bepaalde instellingen aan te passen, dit gaat weer niet vanuit webmail.
Als dit gaat om de opties om regels toe of aan te passen, dan kan dit wel via de web variant. Ik heb zelf eigenlijk nog maar weinig tot geen dingen gevonden die ik mis in de webvariant (had hem even voor me neus gehaald

edit: typo

[ Voor 5% gewijzigd door CyPh op 24-08-2006 11:28 ]

Uw advertentie hier?

Verwijderd

Topicstarter
Opgelost, bedankt

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 24-08-2006 11:39 ]

• CyPh
Misschien handig om even te melden wat je nu als oplossing hebt gebruikt voor eventuele anderen die (in de toekomst) met hetzelfde zitten ;)

Uw advertentie hier?

Pagina: 1