hallo kheb dernet ff m'n hdd van deze werkende pc angesloten op een ander moederbord om te testen, maar telkens ik opstart krijg ik dus en blauw scherm voor aantal ms, is er een manier om dit scherm te laten freezen zo dat ik eens eindelijk deftig de foutmelding kan lezen?
Je bedoeld dat je windows op pc1 hebt geïnstalleerd en nu op pc2 wil starten?
Dat gaat over het algemeen niet als je een andere hardwareconfiguratie hebt. Dit kan alleen werken als je 2 bijna dezelfde systemen hebt.
Dat gaat over het algemeen niet als je een andere hardwareconfiguratie hebt. Dit kan alleen werken als je 2 bijna dezelfde systemen hebt.
Die werkt niet dan, en moest het wel zo zijn, zal hij heel goeie reflexen nodig hebben-Arcane- schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 10:48:
de pause/break toets
Videocamera het laten opnemen en dan langzaam afspelen?
Als je SP2 hebt kun je dit uitschakelen in het F8 scherm bij het opstarten. Maar je kunt niet zomaar een bestaande XP installatie aan een ander mainboard aansluiten. Als hier een andere IDE controller op zit krijg je een blauw scherm omdat XP geen goede driver hiervoor heeft.
[ Voor 57% gewijzigd door Nielson op 24-08-2006 11:07 ]
heb al gefilmd met camera maar gaat echt zo snel dat het niet lukt om het mooi te filmen
en pause toets gaat idd ook niet alweer omdat het scherm te snel verdwijnt
en idd het zijn 2 verschillende systemen, dus maar eens proberen met een geformatteerde schijf dan...
en pause toets gaat idd ook niet alweer omdat het scherm te snel verdwijnt
en idd het zijn 2 verschillende systemen, dus maar eens proberen met een geformatteerde schijf dan...
Pagina: 1