Toon posts:

[vpn-->ssh-->server] vpn achter proxy

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Wegens mijn werk moet ik af en toe vanaf school inloggen via vpn op het bedrijf waar ik werkzaam ben.
Echter krijg ik op school wanneer ik toestemming vraag als antwoord dat het niet kan omdat iedereen dan mogelijkheden moet krijgen tot het openen van poorten en dat willen ze niet.

Graag wil ik weten hoe ik een VPN connectie via een SSH (putty) verbinding kan tunnelen.
Ik weet wel hoe dat ik normaliter kan tunnelen via SSH maar VPN is nooit gelukt.

Heeft iemand een probleem voor dit probleem. De enige 2 poorten die open staan op mijn school zijn 80 en 443.

Letop: vanaf school mag je mits je het zelf op deze wijze kan oplossen op een legale manier poorten openen, echter zullen ze je er nooit mee helpen vanuit school, dus deze vraag mag ik stellen!

Verwijderd

Als de school dat dicht zet, dan zal dat wel nodig zijn... :) :) :) :)

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 02-04 10:01

Equator

Crew Council

#whisky #barista

Uit de Netwerken FAQ: FAQ - Netwerken
Aan het omzeilen van policies, zoals bijvoorbeeld het niet kunnen MSN'en op scholen, werken wij niet mee. Deze policies zijn er immers niet voor niets. Eventueel kan je contact opnemen met de beheerder om één en ander in goed overleg mogelijk te maken.
Lijkt me vrij duidelijk.

Dit topic is gesloten.