Nintendo Wii - release date en prijs

Pagina: 1
Acties:
  • 329 views sinds 30-01-2008

Anoniem: 117981

Topicstarter
Nee sorry ik weet het ook niet, alles wat we tot nu toe weten is dat de console in elk geval minder dan 250 euro gaat kosten en dat we hoogst waarschijnlijk op 14 september de definitieve prijs en release date gaan horen, en dat die release waarschijnlijk voor 17 november (PS3 date) ligt.

In deze topic mag iedereen z'n kennis delen: Wat denk jij dat:

- De release date wordt (Ik gok nog op 2 oktober)?
- De console gaat kosten (Ik zet in op 239 euro)?
- Een extra controller kost (Niet bepaald ionbelangrijk als je er standaard maar eentje krijgt, ik gok 59 euro)?
- Een nieuw spel gaat kosten (Dus niet een wii-make, ik gok zo'n 39 euro)?

Wie extra info heeft mag die natuurlijk altijd hier delen, liefst wel met bron :)

• posttoast
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20:02
Misschien is dit een betere plaats voor je verhaaltje:

Het Grote Nintendo Wii en Gamecube Topic Deel 64

omniscale.nl

Topicstarter
Nee dat is voor algemene discussie, ik wil hier juist een specifieke thread van maken :) Alleen prijzen en releasedates....

• 25063
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 09-06-2021
$250,-
Lanceering in November

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Release Date: 6 november
Console: €199,-
Controller: €39,-
Spel: €59,-

FF toelichten natuurlijk ;)

Datum: Release eerder geloof ik niet meer zo in, aangezien ze wel heel lang wachten met bekendmaken datum. Natuurlijk hoop ik op Apple praktijken, maar ik zie het niet gebeuren en met deze datum zijn ze de PS3 nog voor. Weet alleen niet op wat voor dag Nintendo altijd een release doet, dacht ergens gelezen te hebben dat dat maandag was, maar zie ook wel eens vrijdag staan.

Prijs: Nintendo heeft al zijn consoles altijd voor $199,- op de markt gezet (las ik ergens). De Cube was de vorige keer €219,- maar toen stond de euro nog laag. Inmiddels staat de euro een stuk hoger, dus moet €199,- weer kunnen. Die prijs is laag genoeg om fors goedkoper te zijn dan de concurrentie en geeft ook nog ruimte voor prijsverlagingen in de toekomst.

Controller: Aangezien het een Wii is moeten ze hem natuurlijk wel met 2 controllers gaan verkopen anders is het niet "Wii" tijdens het spelen. Verder is partygames belangrijk en met dure controllers gaat dat niet gebeuren en voor 39,- moeten die dingen ook wel te koop zijn.

Spel: Misschien dat de spellen iets goedkoper in de markt worden gezet, maar uiteindelijk zullen de Bart Smits ze gewoon hetzelfde prijzen als de spellen van de concurrenten. Spel voor de Wii is nog steeds duurder om te maken dan voor de Cube, hoewel er nu meer ervaring is met het platform, maar heel veel goedkoper zal het sowieso wel niet worden dan de huidige prijzen.

Natuurlijk is dat alles gewoon uit de grote dikke duim gezogen, maar je moet wat hè? ;)

[ Voor 91% gewijzigd door Oscar Mopperkont op 24-08-2006 10:46 ]

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 12-06 14:38

disjfa

be

Er is nog geen prijs. Er is nog geen release datum. Er is geen topic :)

Wacht maar tot 14 september :)

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-06 16:28

JvS

Ik heb hem zelf ook

Anoniem: 117981 schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 09:21:
Nee dat is voor algemene discussie, ik wil hier juist een specifieke thread van maken :) Alleen prijzen en releasedates....
Dat komt ook aan bod in dat andere topic en zoveel valt er ook niet over te vertellen. Eens in de zoveel tijd is er een geruchtje en in september zal Nintendo het definitief bekend maken. Prijs tussen de 170 en 250 euro, release data tussen 5 oktober en 17 november... Wat valt er meer over te melden? :P

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Anoniem: 61283

ik denk
Release Date: 17 november
Console: €199,-
Controller: €29,-
Spel: €59,-

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

een heel topic enkel om geruchten over de prijs en datum te verkondigen?

-> Het Grote Nintendo Wii en Gamecube Topic Deel 64

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

• ShellGhost
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-12-2021
Tjsa, volgens deze knakker gaat de Wii in de usa 170 dollar kosten...
nieuws: Vice-president EA: 'Wii gaat $170 kosten in Noord-Amerika'

Dus ben benieuwd wat daar van over blijft in de EU...

Topicstarter
Boeb0e schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 10:04:
een heel topic enkel om geruchten over de prijs en datum te verkondigen?

-> Het Grote Nintendo Wii en Gamecube Topic Deel 64
Niet om de geruchten alleen, maar ook om te zien wie het best kan voorspellen. 't liefst een beetje gemotiveerd natuurlijk.

Topicstarter
Amazon.com heeft trouwens de releasedate van Zelda: Twilight Princess voor de GameCube op 2 november staan. Dus wellicht is dit de datum en anders waarschijnlijk toch wel vóór de GameCube release (Zelda zou een launchtitle zijn)?

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17:33

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Anoniem: 117981 schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 10:25:
[...]

Niet om de geruchten alleen, maar ook om te zien wie het best kan voorspellen. 't liefst een beetje gemotiveerd natuurlijk.
Dat word dan toch gewoon een opsomtopic :? Dan moet het of een slotje worden of een enkeltje HK.

Ik hoop 170 euro voor het apparaat en dan 230 a 240 voor een alles in 1 pakket
Ik denk 200 voor apparaat en dan 270 a 280 voor een alles in 1 pakket

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Topicstarter
touchdomex schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 10:31:
[...]

Dat word dan toch gewoon een opsomtopic :? Dan moet het of een slotje worden of een enkeltje HK.

Ik hoop 170 euro voor het apparaat en dan 230 a 240 voor een alles in 1 pakket
Ik denk 200 voor apparaat en dan 270 a 280 voor een alles in 1 pakket
Alles in 1 pakket is dan met een spel of met extra controllers?

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17:33

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Anoniem: 117981 schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 10:33:
[...]

Alles in 1 pakket is dan met een spel of met extra controllers?
Een ready to play pakket. Dus met 1 console 1a 2 spellen( zelda pakket heb ik en daar kreeg je 2 cd's bij) en 1 a 2 controllers

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23:21
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.