Toon posts:

Metatraffic statistieken icm perl based forum (YaBB)

Pagina: 1
Acties:
  • 44 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,
ik maak voor het genereren van statistieken op m'n IIS webserver gebruik van metatraffic. Dit werkt m.b.v. het toevoegen van een stukje javascript code aan elke te meten webpagina.

Nu host ik op die webserver ook een YaBB forum. Dit is een perl based forum en de startpagina is dus een *.pl bestand.

Ik heb al even gezocht op de support sites van zowel Yabb als Metatraffic, maar kan er helaas niets over vinden.

Weet iemand van jullie een goede oplossing om beide producten met elkaar te laten samenwerken ?

Voor de duidelijkheid, ik wil dus de pagina yabb.pl (forum startpagina) kunnen meten in metatraffic.

Mvg,
Edwin

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 24-08-2006 08:56 ]

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 16-02 13:40

Equator

Crew Council

#whisky #barista

Die perl pagina genereert IMO gewoon html wat er naar de client wordt verstuurd. Als je ergens in die perl pagina zorgt dat hij ook een stukje html genereert waarmee je je javascript inlcude/sftrapt dan ben je er denk ik.

Verder heeft dit helemaal niets met PNS te maken. Je zou het eens kunnen proberen in Programming
Bij twijfel kan je eerst een Prog Moderator mailen met de vraag of je je vraag daar neer mag zetten.

suc6

[ Voor 14% gewijzigd door Equator op 24-08-2006 10:31 ]

Dit topic is gesloten.