Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Autoradio(DVD/MP3/SD/etc)

Pagina: 1
Acties:

• Emiel1984
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21-11 18:15

Emiel1984

Made in NL

Topicstarter
Ik was een beetje aan het rondkijken naar een goed klinkende autoradio toen ik dit vond;

KLIKERDEKLIK

Het is merkloos zover ik kan zien en vraag me af of het wat kan zijn. Misschien herkent iemand zijn speler en kan me informeren over de kwaliteit.

Een goede vriend van me heeft een clarion speler 2e hands gekocht in een 2e hand autoradiozaak vlakbij enschede en hiermee bijna 200 euro bespaart, hij dacht ergens bij voorst maar kon de naam en de route helaas niet meer herrineren omdat hij zelf niet reed. Weet iemand toevallig welke zaak dit is. Zoveel zaken zijn er niet die 2e hands autoradio's verkopen volgens mij dus ik ben druk op zoek naar de naam van dat bedrijf danwel het adres. De winkel was tussen Zutpen en Enschede in.

[LTS][MTS][HTS]

• heracles
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-12-2024
Over de winkel kan ik je niets wijzer maken helaas, misschien de Gouden Gids er eens bijpakken?

Over de autoradio heel kort, die ken ik niet, maar verwacht zelfde kwaliteit als Roadstar en dergelijke merken.(Medion enz ook). Ik heb verhalen gelezen dat de cd-speler overslaat zodra je ook maar een drempel overrijdt bij dat soort merken. Het zou natuurlijk kunnen dat deze dat niet heeft, maar dat weet ik niet.

Veel auto accesoires winkels hebben vaak ook wel 2e hands radio's. En dan bedoel ik geen Halfords oid, maar eentje die echt alleen in auto accesoires doet.

En een A-merk heb je ook al voor lagere prijzen, neem niet aan dat je autoradio perse divx en dvd moet afspelen. Bijv deze autoradios die naast cd's ook mp3 afspelen bij de Halfords te koop. klik .

[ Voor 14% gewijzigd door heracles op 24-08-2006 10:48 ]

• Metro2002
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22-11 09:47

Metro2002

Memento mori

Ik heb zelf een roadstar dvdspeler (budgeeeeeet :P ) en hij heeft af en toe wat moeite met schijfjes lezen , voornamelijk mp3 cd's. DVD's (ook gebrande) leest ie verder wel perfect en overslaan doet ie nooit.
Geluid klinkt ook goed maar het kan allemaal niet keihard (natuurlijk helpt een leuke eindversterker nog wel een stuk). Je moet er geen wonderen van verwachten maar het is mij niet tegengevallen (en ik kwam van een dure VDO Dayton af :) )