Battlefield 2 Single player sneeuw map

Pagina: 1
Acties:

• Bart1983
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 05:58
Ik heb op verschillende site's met mappen voor BF2 gekeken maar ik kan nergens single player mappen vinden die zich in de sneeuw afspelen. Ik geloof dat er om precies te zijn 1 tegen ben gekomen en dat was wake island maar dan met een laagje sneeuw geloof ik. Weet er iemand mappen voor de single player met sneeuw?

PS: had dit graag in het BF2 topic willen posten maar die is nog steeds dicht :|

Verwijderd

Geen idee, ik moet bekennen dat ik op SINGLE player mode, geen enkele SNOW map weet.
Welke MOD heb je geinstalleerd.

Multiplay is er ook geen sneeuw, voor zover ik weet.

Mocht iemand het weten lees ik het graag.

• Bart1983
Verwijderd schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 01:27:
Geen idee, ik moet bekennen dat ik op SINGLE player mode, geen enkele SNOW map weet.
Welke MOD heb je geinstalleerd.

Multiplay is er ook geen sneeuw, voor zover ik weet.

Mocht iemand het weten lees ik het graag.
Nou ik heb nog geen mod geinstalleerd en nu kan ik een single map wel laden maar gebeurd er niets :+ . Ik las in de readme dat ik de "Allied Intent mod" nodig had. Dus die ga ik dan maar morgen installeren ;)

Offtopic: In BF1942 had je veel sneeuw mappen. Is BF1942 multiplayer nog een beetje actief en/of is het onderhand gratis te spelen?

[ Voor 11% gewijzigd door Bart1983 op 24-08-2006 01:38 ]

Verwijderd

Aanstaande zaterdag komt de Point of Existince 2 mod uit. Daar vind je sneeuwmappen. En daar kun jij naar hartelust sneeuwpoppen maken ;)

• Bart1983
Verwijderd schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 10:22:
Aanstaande zaterdag komt de Point of Existince 2 mod uit. Daar vind je sneeuwmappen. En daar kun jij naar hartelust sneeuwpoppen maken ;)
Ja door het nieuws van POE 2 kwam ik op het idee om te zoeken naar sneeuw mappen omdat ik dat bij hun ook zag op een screenshot :+