Toon posts:

Laptop advies

Pagina: 1
Acties:
  • 22 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben van plan binnen een maand een laptop te kopen. Aangezien ik wel weet wat ik wil, maar niet weet wat ik hiervoor nodig heb vraag ik hier toch maar om advies.

Allereerst mijn budget. Dit ligt tussen de 1400 en 2000 euro. Lager mag natuurlijk ook maar ik verwacht eigenlijk niet te kunnen krijgen naar mijn wensen onder die prijs.

Wat moet de laptop kunnen?
Ik hou me voornamelijk bezig met programmeren. Dit betekent dat hij (zware) java applicaties toch wel moet kunnen compilen/runnen en dit met niet al te veel moeite.
Verder vind ik het ook belangrijk dat hij dvd's makkelijk moet kunnen omzetten naar andere formaten voor bijv. de psp. Dit is wel een aspect wat als eerste af zou mogen vallen.

Overige wensen.
Een goede batterijduur. Dit betekent met toch een minimum van 3 uur en wenselijker is 4 of 5 uur. En dat dit ook zo blijft(slechte ervaringen mee)
Compact zou ook erg fijn zijn. (Omvang beeldscherm moet dus zeker geen breedbeeld).
Goede/mooie vormgeving vind ik toch ook wel een belangrijk aspect.

Toekomst
Geschikt voor vista is toch wel een vereiste. Dit wordt een echte toekomst investering!

Graag dus jullie advies!

Zelf gezocht

Ik heb al op verschillende plekken rondgekeken en zo kwam ik bijv. bij de latitude series van dell of de vaio van sony.
De reden dat ik hier niet echt concreet op in ga is dat ik geen idee heb wat ik nou echt nodig heb. Welke Core duo bijv..geen idee. Hoeveel intern geheugen..etc etc etc.
Zelf heb ik op dit moment een 3 jaar oude asus. Bevalt opzich prima alleen batterij duur erg slecht evenals warmte en gewicht.

Aanvullende vragen beantwoord ik natuurlijk graag!

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-01 17:00

Turkish

zhé germans

Maar voor de rest zet je niet neer waar en wat je hebt gezocht. Of welke latitude of Vaio je interesse heeft :?

Met andere woorden, te weinig informatie en topic dus dicht :)

'When you're not paying for the product, you are the product!'

Dit topic is gesloten.