Ik heb hier voor mijn DS( nu niet beginnen van enkeltje SPV) Een GBA Movie player besteld bij Lik-Sang. En apart een 2GB kaartje van Kingston besteld. Vandaag was daar eindelijk alles binnen en ik wil het natuurlijk uitproberen. Ik installeer de software en begin met wat MP3tjes te converteren en over te pompen. Maar het nadeel is na de compressie dat het geluid niet zomaar slecht is maar gewoon meer dan brak. Na wat uitproberen kwam ik erachter dat het de compressie was. Ik las toen in de handleiding dat je ook Wav ongecomprimeerd of geknoei er ook op kan zetten. Ik deed dat en het geluid was prachtig. Maar het nadeel is dat ik mijn muziek allemaal in mp3 heb staan. Ik wil dus de muziek die ik heb tijdelijk omzetten naar Wav en dan naar mijn MP3/DS zetten.
Ik heb al een aantal MP3 naar Wav programma's geprobeerd. Maar in alle zat of een beperking( maar 50% van een nummertje omzetten) Of je kon er maar 5 mp3tjes meer converteren( en zo heb ik meer beveiligingen aangetroffen. Ook veel Spyware en Virussen die ertussen zaten. Dat laatste is heel vervelend omdat het de PC van mijn vader is en ik dus moet voorkomen dat er virussen op staan)
Ik wil dus een volledig gratis programma hebben waarmee ik mijn Mp3tjes kan converteren. Dus niet share ware Echt gratis en volledig.
Ik heb al wat gezocht op google maar daar vond ik alleen maar rotzooi op( waaronder dus de eerder genoemde progs met virussen en dergelijke)
Informatie die misschien nodig is. OSsen zijn:
Ik heb al een aantal MP3 naar Wav programma's geprobeerd. Maar in alle zat of een beperking( maar 50% van een nummertje omzetten) Of je kon er maar 5 mp3tjes meer converteren( en zo heb ik meer beveiligingen aangetroffen. Ook veel Spyware en Virussen die ertussen zaten. Dat laatste is heel vervelend omdat het de PC van mijn vader is en ik dus moet voorkomen dat er virussen op staan)
Ik wil dus een volledig gratis programma hebben waarmee ik mijn Mp3tjes kan converteren. Dus niet share ware Echt gratis en volledig.
Ik heb al wat gezocht op google maar daar vond ik alleen maar rotzooi op( waaronder dus de eerder genoemde progs met virussen en dergelijke)
Informatie die misschien nodig is. OSsen zijn:
- Windows XP met Service pack 2
- Windows 2000 met Service pack 4
- Eventueel als het echt niet goed lukt met windows heb ik ook nog een schijf met Xubuntu(linux dus)
[ Voor 3% gewijzigd door Touchdomex op 23-08-2006 23:23 ]
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker