hallo,
ik heb het tooltje reservekopie gedownload. hiermee kan je een automatische backup maken van je PST file van Outlook. geweldig en schitterend en het werkt ook nog.
nu heb ik alleen meerdere gebruikers op deze PC en die gebruiken ook Outlook. en dus wil ik graag gebruik maken van dat o zo handige tooltje
maar helaas... er zou bij 'bestand' een nieuw kopje moeten verschijnen met 'reservekopie'. maar dat verschijnt alleen bij mijn account. waarschijnlijk omdat ik het via mijn account geinstalleerd heb.
ook als ik het deinstalleer en dan weer opnieuw installeer werkt het niet op de andere accounts (als ik het via mijn account installeer), en niet op mijn account (als ik het via een van de andere accounts installeer).
een speurtocht op GoT/Google hielp mij niet veel...
specs:
- MS Windows XP Home - SP2
- MS Office 2003 - Outlook
- invoegtoepassing reservekopie
- 3 accounts
mss weet iemand van jullie dit?
alvast bedankt!
ik heb het tooltje reservekopie gedownload. hiermee kan je een automatische backup maken van je PST file van Outlook. geweldig en schitterend en het werkt ook nog.
nu heb ik alleen meerdere gebruikers op deze PC en die gebruiken ook Outlook. en dus wil ik graag gebruik maken van dat o zo handige tooltje
ook als ik het deinstalleer en dan weer opnieuw installeer werkt het niet op de andere accounts (als ik het via mijn account installeer), en niet op mijn account (als ik het via een van de andere accounts installeer).
een speurtocht op GoT/Google hielp mij niet veel...
specs:
- MS Windows XP Home - SP2
- MS Office 2003 - Outlook
- invoegtoepassing reservekopie
- 3 accounts
mss weet iemand van jullie dit?
alvast bedankt!
This is the Way.