IE7 Beta Forum bug

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aex351
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13:58

aex351

I am the one

Topicstarter
Ik zie dat iemand toch de IE7 Beta bug op dit forum (myreact etc) heeft opgelost. En dat terwijl er eerst werd verteld dat dit niet zou gebeuren zolang IE7 nog beta is ?

< dit stukje webruimte is te huur >

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07:55

momania

iPhone 30! Bam!

Welke bug bedoel je precies enzo? Je topic komt nu nogal wat info te kort imo ;)

Verder denk ik dat als het een aanpassing is die redelijk snel en simpel zonder al te veel impact te doen is het wel gewoon gedaan wordt. Alleen ingrijpende veranderingen vanwege de gebreken in een nog in beta verkerende browser zullen idd niet opgepakt worden. :)

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aex351

aex351

I am the one

Topicstarter
momania schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 20:30:
Welke bug bedoel je precies enzo? Je topic komt nu nogal wat info te kort imo ;)

Verder denk ik dat als het een aanpassing is die redelijk snel en simpel zonder al te veel impact te doen is het wel gewoon gedaan wordt. Alleen ingrijpende veranderingen vanwege de gebreken in een nog in beta verkerende browser zullen idd niet opgepakt worden. :)
deze : IE 7 beta 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• momania

momania

iPhone 30! Bam!

Misschien dat het dan met de upgrade naar React 1.9.4 toevallig mee is genomen, aangezien daar ook wijzigingen op de myreact pagina in zaten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07:40

JvS

Ik heb hem zelf ook

aex351 schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 20:28:
Ik zie dat iemand toch de IE7 Beta bug op dit forum (myreact etc) heeft opgelost. En dat terwijl er eerst werd verteld dat dit niet zou gebeuren zolang IE7 nog beta is ?
Moet dat eerst verantwoord worden dan? :P

Dat er niet bugs met beta software niet actief ondersteund worden, betekent niet dat ze niet opgelost kunnen worden.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Crisp heeft vandaag inderdaad enkele workarounds toegevoegd in de CSS waardoor het forum nu ook onder Internet Explorer 7 Beta 3 goed zou moeten werken :) . En als er nu nog bugs over zijn, dan kun je die wel melden in React Bugs en Featurerequests.

[ Voor 19% gewijzigd door Harm op 23-08-2006 20:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• momania

momania

iPhone 30! Bam!

Ik zie het nu ook in de source idd :P

JavaScript:
1
<!--[if IE 7]><link rel="stylesheet" type="text/css" href="css/ie7.css?v=194"><![endif]--><!--[if lte IE 6]><link rel="stylesheet" type="text/css" href="css/ie6.css?v=194"><![endif]--><!--[if lt IE 6]><link rel="stylesheet" type="text/css" href="css/ie5.css?v=194"><![endif]-->

ie7 support... ranzig :p :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Het viel me net ook al op dat ik weer notesicons, myreact kon bekijken en topicadmin inklappen.

crisp for president _O_

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13:41
nou beetje overdreven. hij mag van mij president worden als ie:

1) firefox afzweert
2) IE7 als default browser gebruikt.

dan, en pas DAN mag het.

* Zwelgje heeft zich al maanden lopen irriteren aan de ontbrekende ie7 support. een complete userbase werd geignored :'(

A wise man's life is based around fuck you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• momania

momania

iPhone 30! Bam!

Zwelgje schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 21:12:
* Zwelgje heeft zich al maanden lopen irriteren aan de ontbrekende ie7 support. een complete userbase werd geignored :'(
Een userbase die beta's gebruikt moet niet zeuren als er iets niet werkt. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zwelgje
momania schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 21:13:
[...]

wees blij dat er werd gezeurd, anders had crisp op de dag van release de boel moeten ombouwen ;)

*surprise* geen van je users kan nog werken :o

* Zwelgje wil iedereen er nog aan helpen herinneren dat IE7 met windows update automagisch wordt geinstalleerd op ELKE pc met ie5/6 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigiK-oz
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23-09 16:29
momania schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 21:13:
[...]

Precies. Er werd precies hetzelfde gereageerd als men problemen had met bepaalde nightly builds van firefox....NOT.

De gemiddelde reactie op een IE7 bugmelding had zo af en toe een modbreakje verdiend. Niet erg netjes.

* DigiK-oz gebruikt al tijden firefox, maar ergert zich aan de flamebaits van nicknames met kleurtjes.

[ Voor 23% gewijzigd door DigiK-oz op 23-08-2006 21:17 ]

Whatever

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• momania

momania

iPhone 30! Bam!

Sloompie schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 21:17:
[...]
De gemiddelde reactie op een IE7 bugmelding had zo af en toe een modbreakje verdiend. Niet erg netjes.

* momania gebruikt al tijden firefox, maar ergert zich aan de flamebaits van nicknames met kleurtjes.
Ach, ik kan de ergenissen wel begrijpen als ze ziet hoe weinig van de problemen in IE6 er opgelost zijn in IE7 en hoeveel nieuwe problemen het weer introduceert. Kan erg frustrerend zijn als web developer kan ik je melden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14:05

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Deze (tijdelijke?) IE 7 ombouw, is die nou speciaal vanwege dit: nieuws: Microsoft: 'Nog veel werk aan CSS-ondersteuning' tot stand gekomen :P?

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Laatst online: 13:31

crisp

Devver

Pixelated

AW_Bos schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 21:59:
Deze (tijdelijke?) IE 7 ombouw, is die nou speciaal vanwege dit: nieuws: Microsoft: 'Nog veel werk aan CSS-ondersteuning' tot stand gekomen :P?
Eigenlijk wel :) Ik wou gewoon eens kijken waarom IE7 zulke rare renderfouten maakt en wat er voor nodig was om dat te fixen.

Het blijken dus gewoon weer ordinaire 'hasLayout' bugs te zijn; hetzelfde soort bugs als die ze met deze versie hebben getracht te fixen. Het komt er dus op neer dat ze de fundamentele renderproblemen van IE enkel verplaatst hebben; fix one bug, introduce a new one. Lood om oud ijzer zoals ze dat zo mooi zeggen, IE7 is nog net zo buggy als IE6... jammer dat de bugs weer net op andere plaatsen zitten, nu moet ik dubbel gaan hacken door de tekortkomingen van Microsoft... :r (die smiley is wel gepast hier)

[ Voor 35% gewijzigd door crisp op 23-08-2006 22:39 ]

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zwelgje
nou crisp je inzet wordt zeer gewaardeerd! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigiK-oz
  • Laatst online: 23-09 16:29
Echt wel. En maybe, just maybe, is de final uiteindelijk wel beter. Maar goed, dan nog moet je alle workarounds en hacks er weer uitslopen. >:)

Nou ja, het houdt je van de straat.

Whatever

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

De officiele lezing is dat er vanmiddag een grote groep MS-fanboys zich verzameld had bij het Tnet kantoor, voorzien van zwaarden en lansen (hun wapenuitrusting was uiteraard ook nog uit de tijd dat IE z'n laatste functionele update heeft gekregen), en mij dwongen GoT compatible te maken met IE7. Het was dat of gevierendeelt worden...

:+

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Sloompie schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 21:17:
Precies. Er werd precies hetzelfde gereageerd als men problemen had met bepaalde nightly builds van firefox....NOT.
Moet je toch beter zoeken, want problemen veroorzaakt door bugs in browsers fixen we in principe niet. Tenzij het ofwel triviaal te fixen is (zonder nieuwe problemen te veroorzaken en weinig werk) of als het de boel echt onwerkbaar maakt. Maar in het laatste geval werd alsnog meestal meegedeeld dat je beter gewoon een stable browser kan nemen, die dingen worden niet voor niet gereleased ;)

Overigens gebruikt nog geen 3% van de bezoekers IE7 (dus op zich nog relatief veel), minder dan opera dus...

[ Voor 8% gewijzigd door ACM op 23-08-2006 23:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Sloompie schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 22:37:
Echt wel. En maybe, just maybe, is de final uiteindelijk wel beter. Maar goed, dan nog moet je alle workarounds en hacks er weer uitslopen. >:)
Gezien de ontwikkelingen en het feit dat er nu een 'lockdown' is afgekondigd over IE7 verwacht ik dat eerlijk gezegd niet. MS speelt gewoon mooi weer door een handjevol bugs te 'fixen' (ik ben nog steeds van mening dat ze gewoon intern wat workarounds hebben toegepast voor deze situaties) en een paar features toe te voegen. Een aap in een pak is nog steeds een aap en die kan je wel truukjes leren, maar het zal nooit een volwaardige gesprekspartner worden.
Nou ja, het houdt je van de straat.
Het is ook in mijn eigen belang dat IE7 een volwaardige browser wordt, maar daar laat het zich dus niet naar uitzien. Dat houd me inderdaad wel van de straat, maar er zijn zoveel dingen die ik beter kan doen dan hacks verzinnen om om de onvolkomendheden van weer een andere browser heen te werken...

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aex351

aex351

I am the one

Topicstarter
Zwelgje schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 22:33:
nou crisp je inzet wordt zeer gewaardeerd! :)
Ja 8 maanden later |:( . Naar mijn mening had dit allemaal veel eerder opgelost kunnen worden.
geirriteerd

[ Voor 21% gewijzigd door aex351 op 23-08-2006 23:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

aex351 schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 23:57:
Ja 8 maanden later |:( .
geirriteerd
Joh, als je je niet normaal kunt gedragen wil ik je wel onder een koude douche flikkeren ofzo :?
Want deze manier van reageren levert je nou niet bepaald goodwill op ofzo.

crisp heeft het gefixed, hij heeft zojuist uitlegd waarom, wat wil je nou nog meer :?

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• aex351

aex351

I am the one

Topicstarter
moto-moi schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 23:59:
[...]

Joh, als je je niet normaal kunt gedragen wil ik je wel onder een koude douche flikkeren ofzo :?
Want deze manier van reageren levert je nou niet bepaald goodwill op ofzo.

crisp heeft het gefixed, hij heeft zojuist uitlegd waarom, wat wil je nou nog meer :?
En wat is er niet normaal aan? jij hebt het plots over mij als persoon terwijl ik het over een bug heb dit pas laat gefixed is. Gooi jezelf maar onder een koude douche, ik prefereer een warme douche.

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-09 19:09

chem

Reist de wereld rond

[...]

Ja 8 maanden later |:( . Naar mijn mening had dit allemaal veel eerder opgelost kunnen worden.
geirriteerd
8 maanden geleden was IE7 niet bepaald gelijk met de b3 van nu, waar een feature-stop geldt. Je bent wel goed gek geweest als je je site met elke tussenrelease van IE7 hebt bijgewerkt.

Totdat IE7 final is, en MS ook aangeeft "this is it" is werken aan IE7-compatibiliteit onzin. Er is altijd een kans dat je het zometeen nog een keer mag doen.

Oh, en IE7 komt als ik het goed heb alleen bij XP en Vista gebruikers, dus de genoemde, marginale, IE5.* user-base zal daar niet door verdwijnen, noch zal IE6 binnen de 2 jaar van het toneel verdwijnen.

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

[...]

geirriteerd
:(

a) in de eerste plaats betreffen het geen bugs in onze code maar bugs in IE, als je je daarover wilt beklagen dan mag je dat bij Microsoft doen
b) 8 maanden geleden zaten we nog op IE7 beta 1 die de naam IE7 helemaal niet had mogen dragen aangezien het onderhuids nog gewoon de renderengine van IE6 had
c) beta 3 is ook nog niet zo lang uit
d) we hebben nu besloten een aantal zaken (prematuur welliswaar, want het is nog steeds beta) te 'fixen' (workarounds toepassen voor de bestaande bugs in IE7 bedoel ik dus) omdat MS gisteren(!) een lockdown heeft aangekondigd waardoor het dus zeker is dat er geen beta 4 meer zal volgen en er dus naar alle waarschijnlijkheid weinig meer zal veranderen
e) er zijn genoeg, en betere, alternatieven om GoT fatsoenlijk te kunnen bekijken. Als je al zo nodig een beta-produkt wilt gebruiken dan weet je dat er bugs in kunnen zitten
aex351 schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 00:01:
[...]

En wat is er niet normaal aan? jij hebt het plots over mij als persoon terwijl ik het over een bug heb dit pas laat gefixed is. Gooi jezelf maar onder een koude douche, ik prefereer een warme douche.
Er is geen bug die laat gefixed is, er zijn bugs die helemaal niet gefixed zijn of zullen worden - in IE7 wel te verstaan...

[ Voor 16% gewijzigd door crisp op 24-08-2006 00:20 ]

Intentionally left blank

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

aex351 schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 00:01:
[...]

Je smiley, je irritatie die je laat blijken...
Die zijn niet normaal als een persoon iets heeft gedaan waarbij je gebaat bent.
Dat je niet blij bent dat het daarvoor niet goed werkte kan ik me voorstellen, maar je richt je irritatie nu _volkomen_ verkeerd, vooral door de quote in je reactie :/

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

• mithras
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Jongens, jongens (en Canaria :+). Wees blij dat het gefixt is! Dus crisp: puik werk d:)b
Helaas dat IE7 nog zo vol bugs zitten, omdat nu al een lock-down is aangekondigd. Dus er moeten wel hacks voor IE7 worden toegepast. Omdat dat gisteren pas gemeld werd, is nu ook pas actie ondernomen. Daar is toch niets mis mee? En volgens mij worden beta's in het algemeen niet ondersteund. Dus als je Firefox2 gebruikt, hoef je hier ook niet te komen zeuren ;)

Het is aangepast, het werkt, iedereen is blij :Y)

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Zwelgje schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 21:16:
[...]

wees blij dat er werd gezeurd, anders had crisp op de dag van release de boel moeten ombouwen ;)
Sites zouden IE7 massaal moeten negeren als daar echt zoveel nieuwe hacks voor nodig zijn. Als MS dan zo nodig een nieuwe versie wil uitbrengen, dan kunnen ze bugs fixen, of het zaakje hetzelfde laten renderen. Dat ze nu het probleem verlegd hebben vind ik een zware belediging van de intelligentie van hun gebruikers. Hoewel, zoals hierboven al uit de reactie van aex531 blijkt, diezelfe gebruikers geven vervolgens de individuele sites de schuld ervan dat het zaakje niet werkt. :/

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

• Rowanov
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Rowanov

Kop eens wat anders...

De oplossing voor alles; even onderstaande buiten je html tags zetten :+
HTML:
1
<![if !IE]><![endif]>

On-topic: goed werk crisp :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elevator
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Wat me opvalt in IE7 is dat het woord "quote:" nog een willekeurige ruimte creeert tussen de daadwerkelijke quote box - soms is die ruimte erg hoog en soms is die 'normaal' :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11:06
elevator schreef op zaterdag 26 augustus 2006 @ 14:29:
Wat me opvalt in IE7 is dat het woord "quote:" nog een willekeurige ruimte creeert tussen de daadwerkelijke quote box - soms is die ruimte erg hoog en soms is die 'normaal' :)
[tpl] quotes in tweakers template in IE7 RC1

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mental
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-10-2020
helemaal met crisp eens.. en wat betreft de douche liefhebber: als een autofabrikant een auto maakt die een lekke band krijgt als je over strepen op de weg rijd.. dan past rijkswaterstaat toch ook niet de weg aan?

Goed product -> goede weergave van tweakers.net
Slecht product -> slechte weergave van tweakers.net

Begrijp me goed, ik ben niet echt een ms fanboy, maar ik gebruik toch heel veel van hun software (office / remote desktop / win2003 routing / internet explorer) naar tevredenheid.
Als ms dan een volgende versie van een van deze producten zo maakt dat het niet meer voldoet aan de standaard (bijv. word die geen jpg kan lezen, ie7 die tweakers.net niet goed kan laten zien) dan stap ik over naar een ander.

Dus, als niemand zijn site aanpast voor ie7 dan zal het andersom moeten.. maar dat is wel een utopie ben ik bang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aex351

aex351

I am the one

Topicstarter
Sites passen zich aan de browsers aan, niet omgekeerd. Dit is altijd al zo geweest, w3c probeerd dit tegen te gaan door adviezen over html gebruik uit te brengen om het allemaal een beetje recht proberen te trekken. Maar sommige mensen schijnen het woord advies te verwarren met standaard.

[ Voor 55% gewijzigd door aex351 op 27-08-2006 00:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Civil
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23-09 23:54
Als je met een nieuw product op de markt komt dat geheel conform de richtlijnen gebouwde sites niet goed kan weergeven dan ben je mijns inziens niet goed bezig als bedrijf zijnde. Dan hoort het zo te zijn dat je het aanpast totdat de rendering wel conform de richtlijnen is. Zoals veel browservendors dus wel doen.

Helaas hebben we met een bedrijf te maken dat min of meer een monopolist is, als dat namelijk niet zo zou zijn dan zouden webdesigners amper rekening houden met de zeer brakke renderengine van IE en zouden sites met veel meer gemak van visuele eyecandy voorzien kunnen worden dan nu het geval is. Voor IE moet je je in de meest rare bochten wringen om de meest simpele dingen voor elkaar te krijgen.

Het is jammer dat een bedrijf met zoveel resources het maar niet voor elkaar krijgt een fatsoenlijk product op de markt te brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax
  • Laatst online: 13:16

Cyphax

Moderator LNX
aex351 schreef op zondag 27 augustus 2006 @ 00:48:
Sites passen zich aan de browsers aan, niet omgekeerd. Dit is altijd al zo geweest, w3c probeerd dit tegen te gaan door adviezen over html gebruik uit te brengen om het allemaal een beetje recht proberen te trekken. Maar sommige mensen schijnen het woord advies te verwarren met standaard.
Nee, da's onzin, dat is niet bij te houden.
W3C verzint en onderhoudt de HTML standaarden en websites voldoen daaraan. Browsers horen sites goed te renderen, ergo browsers horen zich aan de standaarden te houden. Door het tolerante gedrag van IE plus de bugs zijn er veel sites die niet aan de standaard voldoen maar slecht van opzet zijn en/of volzitten met lelijke hacks. Nu verschuift het steeds meer naar sites die voldoen aan de standaard (of in ieder geval stukken beter dan voorheen) en ineens blijken die in veel gevallen niet te werken in IE (6/7). En dan moeten de sites maar aangepast worden? Dan werkt het straks alleen nog maar in IE omdat het nergens meer op lijkt.

Saved by the buoyancy of citrus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• momania

momania

iPhone 30! Bam!

Maar sommige mensen schijnen het woord advies te verwarren met standaard.
Bedrijven schijnen slecht te zijn in adviezen aan te nemen. ;)

Voor html is er geen standaard, alleen een advies. Maar als niemand zich daar aan houdt, zowel de makers van websites als de browsers, blijft het een zooitje op het web.

Als makers van browsers nou eens als eerste hun best doen zich aan de richtlijnen te houden, dan stimuleren ze daarmee gelijk de makers van websites dat ook te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Sites passen zich aan de browsers aan, niet omgekeerd. Dit is altijd al zo geweest
Lees dit nog eens en denk dan eens na of dat ook de meest wenselijke situatie is.
w3c probeerd dit tegen te gaan door adviezen over html gebruik uit te brengen om het allemaal een beetje recht proberen te trekken.
Lees je dan ook eens in in de historie van het w3c, hoe en waarom het opgericht is en wie er allemaal zitting in hebben en hebben gehad.
Maar sommige mensen schijnen het woord advies te verwarren met standaard.
Nee, inferieure technologieën van een monopolist moeten als standaard worden gezien 8)7

Overigens is Microsoft's drive om nu wel meer standards-compliant te worden (dat duurt alleen even) puur geinitieerd door het feit dat ze hun monopolie-positie meer en meer aan het verliezen zijn.

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victor
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Hoe zou het zijn als fabrikanten van netwerkapparatuur zo zouden werken? SYN/ACK? Welnee, vanaf nu af aan werken alle Cisco routers met FINE/OKIDO.

Het is die walgelijke arrogantie die de ontwikkeling van het web al jaren op de handrem houdt, door een houding zoals jij hier tentoonstelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Overigens: [IE7] Wat vinden we ervan?
Technische discussie over IE7 lijkt me daar beter op z'n plaats ;)

Intentionally left blank

• Alex)
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21-08 11:20
Mooi dat de boel in versies > IE7 b1 is opgelost. Echter werk ik nog steeds met b1 (oh bless, gewoon simpele interface i.p.v. fake blauw), maar die moet ik als IE6 laten identificeren omdat het er anders niet uitziet. Ach ja, maakt verder niet uit voor de sites.

We are shaping the future

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Alex schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 21:32:
Mooi dat de boel in versies > IE7 b1 is opgelost. Echter werk ik nog steeds met b1 (oh bless, gewoon simpele interface i.p.v. fake blauw), maar die moet ik als IE6 laten identificeren omdat het er anders niet uitziet. Ach ja, maakt verder niet uit voor de sites.
Ik denk dat dat ook de enige juiste oplossing is, immers heeft IE7b1 nog de renderengine van IE6 dus die moet zich ook gewoon zo identificeren imho.
En vroeg of laat zul je toch wel moeten overstappen; wij zijn in ieder geval niet van plan workarounds te gaan inbouwen voor een halfbakken beta-versie van een browser die nog maar door 1 persoon gebruikt wordt...

[ Voor 7% gewijzigd door crisp op 31-08-2006 22:02 ]

Intentionally left blank

• Alex)
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21-08 11:20
Ik stap ook wel over, zodra IE7 final is ;) Andere builds test ik alleen in VMware.

We are shaping the future

Pagina: 1