[V&A] 2 keer door dezelfde persoon -2 beoordeeld

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• empy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14:45

empy

Rijdt rondjes

Topicstarter
Ik heb een product gekocht bij een gebruiker hier op tweakers, en de afhandeling hiervan ging alles behalve soepel, er werd niet tot nauwelijks gereageerd op mailtjes en het product zelf werd tussen 2 plastic tasjes verzonden.
Er werd geen reden gegeven voor de late reacties.
Toen heb ik een -2 survey achtergelaten, omdat ik echt niet te spreken was over de afhandeling van deze deal. Ik krijg precies in de periode waar onder andere ikzelf jarig ben een mail of het is aangekomen. Toen ik een paar dagen later mijn mail checkte had ik er dus al 2 (ze had een paar dagen later weer gemaild.)
Daar een reactie op gegeven dat het aangekomen was.
Vervolgens nooit meer een mailtje ontvangen, wat ze wel beweerd gestuurd te hebben.
Ik vind het oneerlijk zo naar beneden gedrukt te worden, terwijl dit naar mijn inziens niet terecht is. Zeker niet omdat de 2e beoordeling helemaal niet waar is.

Mijn vraag is wat de mods hiervan vinden, en eventueel in overleg mijn score aan kunnen passen.

edit:
linkje naar stats even toegevoegd, wel zo gemakkelijk :P

[ Voor 6% gewijzigd door empy op 23-08-2006 20:25 . Reden: linkje naar userstats er bij ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrFoce
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 04-10 00:19
Jou woord tegen het andere. Ik denk dat je gewoon pech heb, anders mogen ze van ook me score opkrikken, heb een succesvolle transactie afgerond etc Dat de persoon geen feedback achterlaat, is jammer voor mij. Mocht hij '(om wat voor reden dan ook) negatieve feedback achter hebben gelaten, tjah flink balen. Maar weinig aan te doen.

Maar je vind het wel ok om die ander met -2 op te zadelen? maar als die het balletje zo terug kaatst, ben je niet blij. Denk je dat ander wel blij is met de -2 die jij heb gegeven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• empy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14:45

empy

Rijdt rondjes

Topicstarter
gideon82 schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 20:23:
Jou woord tegen het andere. Ik denk dat je gewoon pech heb, anders mogen ze van ook me score opkrikken, heb een succesvolle transactie afgerond etc Dat de persoon geen feedback achterlaat, is jammer voor mij. Mocht hij '(om wat voor reden dan ook) negatieve feedback achter hebben gelaten, tjah flink balen. Maar weinig aan te doen.

Maar je vind het wel ok om die ander met -2 op te zadelen? maar als die het balletje zo terug kaatst, ben je niet blij. Denk je dat ander wel blij is met de -2 die jij heb gegeven?
Maar om 2 keer -2 beoordeeld te worden vind ik dan ook wel weer belachelijk.
Ik heb een linkje toegevoegd aan mijn startpost, daar kan je zien wat er ongeveer staat.
en ongetwijfeld zal diegene er niet blij mee zijn, maar als iemand zoiets doet, moet je de fout toch ook bij jezelf zoeken in plaats van het gelijk naar een ander toe te schuiven?

[ Voor 10% gewijzigd door empy op 23-08-2006 20:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorry dat ik me ermee bemoei, maar ik ben een goeie vriendin van Empy (laten we er niet omheen draaien, zijn vriendin) en Empy heeft deze transactie voor mij geregeld aangezien ik zelf geen tweakers account had.
Ik heb alles op de voet gevolgd dmv de chagerijnigheden die ge-uit werden over deze transactie.
Nadat Empy bijna onmiddelijk het geld over had gemaakt, kwam er maar geen reactie.
Dit ging tijden zo door, en verscheidene keren moesten wij haar herinneren aan haar verplichtingen als verkoper. Als je je waar aanbied, vind ik het wel dat je ook dergelijk antwoord moet geven op vragen, en niet pas als er bijna 5 dagen verstreken zijn.
Op de vraag wanneer het pakketje er misschien aan zou komen (wij hadden er geen idee van of hij überhaupt nog kwam) kregen we een (niet al te duidelijke) datum waarop ze hem op de brief zou doen. Drie dagen daarna was hij nog niet binnen. En na lang wachten kwam hij dan (on-aangekondigd) als nog. Zonder track and trace code natuurlijk.
Het klopt dat wij niet meteen hebben gereageerd op de vraag of hij aangekomen was. Nogal wiedes, als je dagen lang bent thuisgebleven omdat je een pakketje verwachtte. Gezien Empy's verjaardag waren wij een tijdje niet bereikbaar (zeker omdat ik die nacht naar Griekenland vertrok). Dit had geen probleem kunnen zijn, als het pakketje op de afgesproken datum geleverd was.

De reden dat deze dame een -2 heeft gekregen, lijkt mij niet zo raar. Na dagen van wachten besloten wij haar een -1 te geven. Toen ook nog bleek dat het pakketje onbehoorlijk was verzonden (geen anti-statische zak, geen track en trace code, nauwlijks bescherming) besloten wij om over te gaan naar de min 2.
Daar hebben wij reden toe want het was een slechte transactie.

Dat deze mevrouw ons nu (in totaal) -4 scoort is onbehoorlijk, en vreemd. Als zij de overtuiging heeft dat ze (als aanbieder en verkoper) zich niet hoeft te verantwoorden is dat een ding. Als wij daarom een -4 verdienen is ronduit curieus.

Bedankt voor je aandacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrFoce
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 04-10 00:19
Kijk, dat is een duidelijker verhaal. In dit geval zou ik zeggen: Het is onredelijk.

Maar wie zegt dat jij de waarheid verteld (!!!ik zeg niet dat je liegt!!!!), zijn altijd 2 kanten aan een verhaal. Denk niet dat de 'modjes' zin hebben om voor rechter te spelen. Ik zou het redelijk vinden als er 1x een -2 wordt geschapt, maar daar blijft het blij (voor mijn gevoel). Ik ben geen mod etc dus zou t niet kunnen veranderen.

Maar balen voor jullie(e)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08-10 20:32
Per aankoop / verkoop mag er maar 1x een beoordeling gegeven, zo simpel is het. Beoordeling dus samengevoegd tot één beoordeling. Deze gaat dicht om verdere discussie tussen koper en verkoper te voorkomen.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.