Remote beheer experiabox

Pagina: 1
Acties:
  • 94 views sinds 30-01-2008

• Marcellius743
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 07-10-2006
Sinds 8 maanden heb ik IPB naar volle tevredenheid in gebruik. Er is echter 1 verandering doorgevoerd waar ik niet blij mee ben. Ik wil de experiabox via het internet kunnen beheren. Nu remote acces niet meer een optie is binnen de webinterface van de Experiabox, ben ik op zoek naar een andere manier om toch via het internet in de webinteface van de experiabox.

Marcellius

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-01 19:37
www.kpn.com dan mijn kpn. daar kan je de box configureren (wel beperkte opties overigens)

A wise man's life is based around fuck you

• Marcellius743
Via MijnKPN kan ik kiezen voor standaard of server (laatste optie met alle poorten naar lokaal IP. Om beveiligingsredenen heb ik juist gekozen voor het aanpassen van de opties op de webinteface van de EB zelf. Maar om dezelfde beveiligingsreden heeft KPN na de update van april 2006 de optie remote Acces verwijderd uit de webinterface. In de originele Gigaset SX551 bestaat deze optie wel.
Probleem blijft dus bestaan.

Marcellius

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-01 19:37
nou een andere manier is er dus niet :)

A wise man's life is based around fuck you

• Freedom
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16:09
Een andere manier zou kunnen zijn: via VNC naar een lokale pc connecten, en daarvanuit de webinterface starten, maar dan moet je wel een lokale pc aan hebben staan natuurlijk

• Marcellius743
Zie mijn andere Topic. Beide krijg ik niet werkend.

Marcellius

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 02-04 10:01

Equator

Crew Council

#whisky #barista

Tja, en wat heb je zelf al gedaan om dit probleem op te lossen :? Helpdesk van KPN, google, search etc.
Er blijkt niets van enige eigen inzet uit je topicstart. Iets wat wel gewaardeerd wordt zoals ook te lezen in de Policy: Alle regels die op het forum gelden
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.