KT7 + keyboard probleem

Pagina: 1
Acties:

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-08 21:30
Ik heb een KT7 (zonder Raid) met een Tbird 800, Win98 verder wat kaartjes erin(NIC, Sound etc)

Maar nu gebeurd het volgende: na een tijdje dan mijn systeem aanstaat, stopt mijn keyboard ermee, muis werkt nog... reboot ik mijn machine dan werkt hij weer(tijdelijk).

Heb UL bios en Via 4.24.

Iemand een clue??

Verwijderd

Vaag probleem :?

Is dat een USB keyboard?

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 06:16

Exirion

Gadgetfetisjist

Ik heb een heel ander probleem dat heel af en toe optreedt, en het lijkt best op jouw probleem. Als ik de computer aanzet, dan gaan alle lampjes even branden (dat hoort ook zo), maar daarna blijven er twee branden en het keyboard reageert niet. De enige oplossing hiervoor is het even loshalen en weer aansluiten van het keyboard. Meer mensen met dit probleem?

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• Redje
Het is een PS/2 keyboard, ik d8 eerst dat het aan kb lag, heb een een paar geprobeert zonder resultaat.

En ja als ik hem los haal en weer in doe werkt ie soms weer.

• Redje
.

• Arthur
  • Laatst online: 23-08 17:05
Dat heb ik wel eens gehad op een andere computer. Wat ik toen bedacht heb was de muis in de toetsenbord ps/2 aansluiting doen, en het toetsenbord in de ps/2 aansluiting die voor de muis bedoeld is. Zo een tijdje gebruikt en na een tijdje weer omgewisseld. Vreemd genoeg loste dat bij mij het probleem op.

Never give in, never give in, never, never, never, never-in nothing, great or small, large or petty- never give in except to convictions of honour and good sense. Never yield to force; never yield to the apparently overwhelming might of the enemy

• Redje
Uhm dat werkt zowiezo niet...

Als je de muis in keyboard ps2 propt en omgekeerd, werken beiden niet niet, ze hebben die poortjes niet voor nix voorzien van een icoon :)
Pagina: 1