Toon posts:

Zwaarst/goedkoopste processor voor Asus A7n8x

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik vroeg me af wat de nu zwaarst mogelijk processor is welke je in je ASUS A7N8x kan proppen. Ik heb nu een XP2000 en als ik dit voor minimale kosten flink kan upgraden zou dat niet verkeerd zijn.

Kunnen er semptrons in? De handleiding kent deze processoren niet dus vandaar de vraag hier.

Het moederboard ID is:
Moederbord ID 02/25/2003-nVidia-nForce-A7N8XC-00

• kalizec
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10:39
Is een mooi voorbeeld van eerst zelf zoeken en dan pas vragen.
Zou zeggen kijk eens op de Asus website bij de product overview van je moederbord.

Core i5-3570K/ASRock Z75 Pro3/Gigabyte Radeon HD7850/Corsair XMS3 2x4GB/OCZ Vertex2 64GB/3x640GB WD Black/24" B2403WS Iiyama x2/Nec 7200S

• Astennu
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-04 12:13
Ga er maar niet van uit. Die cpu's worden niet meer gemaakt. Het snelste wat er in kan is een XP 3200+ Cpu.

Sempron kan er is als het maar S462 is. Je kunt denk ik beter een keer gaan kijken naar een goedkope AM2 setup.

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

• Dark Blue
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-05 14:36

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Dit lijkt me gewoon voor 'n dubbeltje op de eerste rang willen zitten, het ons laten uitzoeken, ... btw, het heten dus Semprons, kan misschien je geGoogle nog wat helpen :)

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

• MarcoL
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 13-11-2024

MarcoL

Onima@dpc

Op de asus site staan al hun mobo met specs er bij en welke cpu`s er in kunnen.
Hier is bv de a7n8x-x *klik*

Don't worry people, i`m a professional idiot

• woutur
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12:51

woutur

Klauwtjes uit!

Beetje een luie vraag maar allez, ik heb net gegeten en in een redelijke bui.
Zwaarst mogelijk: Athlon XP. Zoek zelf maar naar het hoogste getal wat je hiervoor kan vinden. Goedkoopst zoek je met de pricewatch.

Als je niet de moeite neemt je post in net Nederlands te schrijven, neem ik de moeite niet hem te lezen.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:49

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

GoT Huisregels

Beetje erg lui dit - pak de site van fabrikant erbij voor support, pak pricewatch en/of V&A erbij voor prijzen :z

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.