Toon posts:

[BF2] Zwart/donker Wapen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal, ik hoop niet dat ik weer wat fout doe zoals in het verkeerde subforum want ik had al een mailtje gekregen ;( Ik probeer zoveel mogelijk mensen te helpen mja.. maar ik zit nu met een probleem(pje), als ik bf2 speel maakt niet uit welke (special forces, armored fury, euro force) heb ik een heel donker bijna zwart wapen en als ik gewoon inzoom met een normaal wapen is het nog steeds helemaal zwart, voor de rest is het wel helemaal goed settings op: 1024, en alles hoog, AA uit.

Dit is mijn systeem:
Intel Celeron D
1024 GB RAM
Nvidia 6600LE (gesoftmod en overgeclockt, maar daarvoor was het ook :? )

Heeft iemand een idee waar het aan ligt? ik draai op patch 1.3

• aramdin
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-07-2024
Gebruik je modded forceware drivers? WHQL drivers? Wat je kan proberen is nogmaals BF2 patchen.

Instagram / YouTube

Verwijderd

Topicstarter
ik heb 84.20 Forceware drivers waar je ook je videokaart kunt overclocken, ik kan wel patch 1.4 installeren

Update: patch 1.4 werktte niet dus heb ik battlefield 2 (deluxe) opnieuw geinstalleerd en deze driver geinstalleerd: 91.31 Beta Klik, het is wel wat verbeterd maar als ik inzoom is het nog steeds helemaal zwart :? is er mischien een speciale driver voor bf2?

[ Voor 61% gewijzigd door Verwijderd op 29-08-2006 13:19 ]

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 21:04
nope die is er niet :)

maar waar ik aan zat te denken (weet echt niet of ik nu lieg hoor) die LE versie (je videokaart), gebruikt die niet toevallig je werkgeheugen? Dan zou het (mischien) kunnen komen doordat ie geheugen probeert te gebruiken, wat er bijna niet meer is (bf2 op high slurpt aardig wat mem).

maarja lijkt me eigenlijk nogal onlogisch.. anders bf2 proberen opnieuw te installeren..

Verwijderd

haha wat dacht je van ik heb 2 g ram nodig voor alles op high zette ;) want mischien loopt hij wel lekker alleen vraagt hij te veel voor wapen en slaat hij dat over of zo, met hoeveel FPS draait je game ?? ik zal zorge dat hij met 60 draait zodat je met beetje laden nog geen framdrops hebt, maar zonder 2 g kan je bf 2 niet vlekkeloos spelen op high mischien heb je geluk dat hij op 1.5 g loopt.
zijn alle toepassingen gesloten ?, is je kaart overgeclockt ?, overclocken heeft effect op het spel namelijk : sommige dingen worden zwart. dus doe geen overclock TOOL aan bios overclocken = geen probleem, zelf ook gedaan, dat mag geen probleem opleveren, maar mischien word je kaart ook te heet, het is slim met overclocken weten wat je doet, ik heb hier pc staan die ook niet goed koelt zonder overclock dus kijk tog ff met progamma evereast,