Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[BenchDB] Select all vakje toevoegen?

Pagina: 1
Acties:

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Topicstarter
Ik zat vandaag eens even te kijken in de BenchDB naar volgende artikel:
http://tweakers.net/benchdb/testcombo/1130

Hier werd op een gegeven moment andere tests weergegeven voor het vergelijken...
Nou klikt het misschien gek, maar zou het niet makkelijker zijn, om daar ook een 'select all' checkboxje bij toe te voegen? :) Dat maakt het selecteren (als je alle checkboxes wilt selecteren) makkelijker... :)

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Zet maar op Devtrack :) .

[edit]
FA > BZ

[ Voor 13% gewijzigd door Harm op 23-08-2006 20:38 ]

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 21:55

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Je moet wel een aardige breedbeeldmonitor hebben om (in dit geval) twaalf resultaten naast elkaar te kunnen tonen, dus ik betwijfel of een select all erg handig is. Als het aantal resultaten zo klein is dat je ze wel handig naast elkaar kunt vergelijken is handmatig selecteren net zo makkelijk.

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Topicstarter
Femme schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 21:58:
Je moet wel een aardige breedbeeldmonitor hebben om (in dit geval) twaalf resultaten naast elkaar te kunnen tonen, dus ik betwijfel of een select all erg handig is. Als het aantal resultaten zo klein is dat je ze wel handig naast elkaar kunt vergelijken is handmatig selecteren net zo makkelijk.
In dit geval heb je een aardige resolutie nodig inderdaad, maar bij andere vergelijkingen, die dus minder kolommen hebben in de tabel, zou het op zich niet verkeerd zijn toch? ;)

Wat maakt het trouwens uit, dat je voor de (uiteindelijke) vergelijking een breedbeeld resolutie zou moeten hebben? :?

Het selecteren van de checkboxes gebeurd alvorens de vergelijkstabel gemaakt word? :)

[ Voor 15% gewijzigd door CH4OS op 24-08-2006 10:53 ]

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Topicstarter
* kleine schop *
Pagina: 1