Dell Inspiron 6400 (E1505) deel 4. Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 12 Laatste
Acties:
  • 11.354 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neok_
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Mss leuk voor in de startpost:

DE RECOVERY-CD IS GEHOST, EN HIER TE VINDEN :)

Met dank aan tandarts voor het uppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat doet die recovery-cd precies dan? Heb je de recovery partitie zelf ook nog nodig als je de cd wil gebruiken? Indien niet (de iso is nl. 400MB+ :?), wat wordt er dan gerecoverd? WinXP Home/Pro/MCE (Engels/Nederlands??)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie-Jan
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19:38
Neok_ schreef op zondag 01 oktober 2006 @ 19:10:
offtopic:
Tandartsen doen dus ook andere dingen dan de halfjaarlijkse controle en gaatjes vullen :p

Zonnepanelen: 800Wp op oost 80 graden aan balkon met schaduw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neok_
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 01 oktober 2006 @ 19:56:
Wat doet die recovery-cd precies dan? Heb je de recovery partitie zelf ook nog nodig als je de cd wil gebruiken? Indien niet (de iso is nl. 400MB+ :?), wat wordt er dan gerecoverd? WinXP Home/Pro/MCE (Engels/Nederlands??)
Dit is de cd met drivers (en ik dacht ook overige tools waaronder al die kansloze trials die je standaard geinstalleerd mee krijgt?) die je nodig hebt na een format. Het is dus geen Windows cd, dat cd'tje moet je appart meebestellen (Windows X + media).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is dat niet de resource cd dan?

Drivers op cd had ik sowieso niet nodig eigenlijk om een clean install te doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neok_
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 01 oktober 2006 @ 20:49:
Is dat niet de resource cd dan?

Drivers op cd had ik sowieso niet nodig eigenlijk om een clean install te doen...
Zijn de resource en de recovery cd niet hetzelfde dan?
Naar mijn weten heb je twee cd's: Windows media cd en de resource-cd (ook werl recovery genoemt).

Anyhow heb ik m op webspace laten zetten, aangezien met regelmaat mensen hier langs komen die de cd niet hebben, en hem van Dell niet gratis krijgen of daar een hoop moeite voor moeten doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat was wat ik bedoelde ja. Ik dacht dat Dell gewoon de term 'resource cd' gebruikt. Ik weet niet waar 'recovery cd' vandaan komt, want je kunt er helemaal niets mee recoveren blijkbaar (niet zonder recovery partitie of WinXP media iig.).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neok_
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 01 oktober 2006 @ 21:27:
Dat was wat ik bedoelde ja. Ik dacht dat Dell gewoon de term 'resource cd' gebruikt. Ik weet niet waar 'recovery cd' vandaan komt, want je kunt er helemaal niets mee recoveren blijkbaar (niet zonder recovery partitie of WinXP media iig.).
Bij deze verandert :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net dell media direct opnieuw geinstalleerd, maar is als ik mediadirect opstart krijg ik steeds een blauw scherm. Met stopcode : 0x0000007B. Hebben meer mensen dit probleem ?
Ik weet niet wat er fout is. Ik heb het gewoon gedaan zoals in de beschrijving van de reinstallation cd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

He mensen, ik heb inmiddels een maandje mijn Inspiron 6400 (T2400, 2GB (667MHz)) laptop, nu werd ik gebeld door een miepje uit Schotland of ik de next day at the door garantie voor 3 jaar wou nemen. Normaal is dat 285 E nu echter 172 E... Ik zit nu echt te twijfelen om het te nemen. Wat vinden jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tennie
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08-09 10:27

Tennie

Music Comes in Silver Pills

Verwijderd schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 14:53:
He mensen, ik heb inmiddels een maandje mijn Inspiron 6400 (T2400, 2GB (667MHz)) laptop, nu werd ik gebeld door een miepje uit Schotland of ik de next day at the door garantie voor 3 jaar wou nemen. Normaal is dat 285 E nu echter 172 E... Ik zit nu echt te twijfelen om het te nemen. Wat vinden jullie?
Ik zou het zéker doen, je hebt nu 1 jaar garantie? dat is echt te weinig voor een notebook.

Ga eens wat vaker op kraamvisite!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marc68
  • Registratie: Augustus 2006
  • Nu online
Even een vraag over wat mij niet helemaal duidelijk is, ik begrijp dat in een verborgen partitie de herstelbestanden staan. Dus wanneer ik met bv partition magic de c schijf verklein en de d schijf vergroot en vervolgens beidden formatteer ik alsnog via crt f11 alsnog alles terug kan zetten?

Ik wil namelijk een clean install doen maar durf nog niet goed de hele c schijf leeg te maken. Ik heb geen xp cd erbij besteld namelijk (dacht dat je die zelf kon branden maar goed..) maar de beschikking over een andere legale oem cd.

marc68

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 18:26

steveman

Comfortabel ten onder

--haste-- schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 15:12:
[...]

Ik zou het zéker doen, je hebt nu 1 jaar garantie? dat is echt te weinig voor een notebook.
Is dat ook niet met accidental damage? Dan is het echt een non-vraag --> DOEN!

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neok_
  • Niet online
--haste-- schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 15:12:
[...]

Je mag van een notebook verwachten dat hij toch minstens 3 jaar lang mee gaat bij normaal gebruik. Daarom heb je volgens de Europese wetgeving dan ook recht op 3 jaar garantie, dus het bijbetalen voor 3 jaar garantie is een sigaar uit eigen doos. De meeste mensen hier gaan dan ook gewoon voor 1Yr Collect&Return.

Zoals hierboven opgemerkt, is het echter wel aan te raden om dit aanbod aan te nemen ALS er idd accidental damage bij zit (bv ook garantie als je zelf koffie over je lappie heen gooit).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neok_
  • Niet online
Vandaag een mailtje terug gekregen van Dell, en aan de prijs van 1300 euro kon niets gedaan worden, maar 'misschien' (ja dus) konden ze de Carbon Cover cadeau doen en het rond maken:
de aanbieding is al scherp genoeg , en na overleg kan ik dit helaas niet doen de prijs die aangeboden staat staat eenmaal vast .
kan misschien alleen de cover erbij doen en dan kunnen we het misschien wel rond maken .
Dus voor 1300 euro:

Dell Inspiron 6400 Hi Perfomance N10647
Intel Core 2 Duo T7200 (2.0 GHz, 4 MB L2 cache, 667 MHz FSB)
15.4" Wide Screen WXGA (1280 x 800) Display with TrueLife
2048MB 533MHz DDR2 SDRAM (2x1024)
100GB (7,200 rpm) Hard Drive
9-cell , 80 Whr Li-Ion primary battery
256MB ATI MOBILITY RADEON X1400 graphics card, PCI-Express x16
Fixed Internal 8X DVD+/-RW Drive with Software
European - Bluetooth Wireless Network Card
Dutch - Genuine Windows XP Media Center Edition 2005 SP2 Backup Media
1Y CAR (Collect and Return )
Carbon Cover
Resource CD ook meebesteld, welke ik alleen niet terug kan vinden in de offerte?

Opzich geen slechte deal dacht ik zo? Verder ook niets aan toe te voegen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Mooie config Neok! Ik zou 'm toch nemen hoor!

1300 voor die config is zeer :9~

Verder niks toe te voegen nee :9

[ Voor 18% gewijzigd door CLB op 02-10-2006 18:53 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tennie

Tennie

Neok_ schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 17:39:
[...]

Je mag van een notebook verwachten dat hij toch minstens 3 jaar lang mee gaat bij normaal gebruik. Daarom heb je volgens de Europese wetgeving dan ook recht op 3 jaar garantie, dus het bijbetalen voor 3 jaar garantie is een sigaar uit eigen doos. De meeste mensen hier gaan dan ook gewoon voor 1Yr Collect&Return.

Zoals hierboven opgemerkt, is het echter wel aan te raden om dit aanbod aan te nemen ALS er idd accidental damage bij zit (bv ook garantie als je zelf koffie over je lappie heen gooit).
ja weer dat verhaal, is er iemand die al eens buiten de garantie een defect heeft geclaimt?

En dat je mag verwachten dat iets een bepaalde periode mee mag of moet gaan, dat is wel makkelijk gezegd, maar de praktijk is natuurlijk anders he.

Alles kan en gaat een keer stuk, vroeg of laat. Ik rij net een spinternieuw auto, ik verwacht niet dat deze het een x aantal jaren zonder ook maar klein defectje of wat dan ook zal uithouden, ik hoop het natuurlijk wel maar dat is bijzaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je de garantie uitbreidt ben je sowieso bij aankoop al geld kwijt (meer geld dan wat een 'klein defectje' kost, imo.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Neok_ schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 18:50:
Vandaag een mailtje terug gekregen van Dell, en aan de prijs van 1300 euro kon niets gedaan worden, maar 'misschien' (ja dus) konden ze de Carbon Cover cadeau doen en het rond maken:

[...]

Dus voor 1300 euro:

Dell Inspiron 6400 Hi Perfomance N10647
Intel Core 2 Duo T7200 (2.0 GHz, 4 MB L2 cache, 667 MHz FSB)
15.4" Wide Screen WXGA (1280 x 800) Display with TrueLife
2048MB 533MHz DDR2 SDRAM (2x1024)
9-cell , 80 Whr Li-Ion primary battery
256MB ATI MOBILITY RADEON X1400 graphics card, PCI-Express x16
Fixed Internal 8X DVD+/-RW Drive with Software
European - Bluetooth Wireless Network Card
Dutch - Genuine Windows XP Media Center Edition 2005 SP2 Backup Media
1Y CAR (Collect and Return )
Carbon Cover
Resource CD ook meebesteld, welke ik alleen niet terug kan vinden in de offerte?

Opzich geen slechte deal dacht ik zo? Verder ook niets aan toe te voegen?
Ik had nog geprobeerd er een 1680x1050 scherm bij te krijgen. Maja, dat zal wel weer 70 euro extra kosten. Dan nog had ik het in ieder geval gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tennie

Tennie

Verwijderd schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 19:38:
Als je de garantie uitbreidt ben je sowieso bij aankoop al geld kwijt (meer geld dan wat een 'klein defectje' kost, imo.)
er zijn maar een paar dingetjes die onder klein defectje vallen, mem hd en backlight, vrijwel de rest kost heel wat meer dan dat beetje geld voor de garantie.

Maar het is natuurlijk ook ieder zn eigen keuze, no offence

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

@ Neok_: En ben je er al uit...?

Ik heb toch niet voor 'n Dell Inspiron 6400 gekozen en ga nu hiervoor:

Zepto Znote 6314W
2.00 GHz Intel® Core™2 Duo T7200 4MB
2048MB (2x1024) DDR2 PC5300 - 667MHZ
14" WXGA Crystal Clear 1280x768
nVidia Geforce Go 7600 512MB
80GB 7200omdr. SATA Hitachi
DVD-RW Dual Layer Burner Slot-in
MS Windows XP Home NL
6 Cell Standaard Batterij

Centrino™ NAPA technologie
Intel® 945PM / ICH7-M Chipset
4 x USB 2.0 poorten, 1 x Firewire, 1 x VGA uit
Geluid in- en uit , 1 x TV-Uit
Ingebouwde 3i1 kaartlezer, ingebouwde bluetooth
Intel® PRO/Wireless 3945 ABG draadloos netwerk
100/1000 Megabit netwerk, 56K modem
341mm x 247mm x 27mm, 2,35 kg

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koelkast
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Neok_ schreef op zondag 01 oktober 2006 @ 19:10:
Mss leuk voor in de startpost:

DE RECOVERY-CD IS GEHOST, EN HIER TE VINDEN :)

Wat zit hier nu precies in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4V3
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 19-03-2021
Dat TV-Out kabeltje is binnen en werkt perfect,
Bedankt voor de goede IA! :)

op-voorraad.nl - Realtime voorraad updates voor de Playstation 5!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hey, nog even een vraag. Hoe kan je zien of je batterij een 9-cell of een 6-cell is? Is dat te zien op de batterij zelf, en zo ja, waar en hoe dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neok_
  • Niet online
CLB schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 20:30:
@ Neok_: En ben je er al uit...?
Jah eigenlijk wel, TOTDAT ik nog heel ff CS&L doorzocht en op de volgende website kwam met het volgende aanbod:
Afbeeldingslocatie: http://www.ltw-benelux.com/koen/pics/ahtec.png
Proc: T2400: Is natuurlijk niet zo goed als een T7200, maar ik ben nog op zoek naar een vergelijkende test tussen beiden (iemand linkje?)
Scherm: WXGA: Zal zelfde resolutie zijn.
RAM: 2GB 677mhz: Net zoveel, alleen wel 677 ipv 533mhz
HD: 80GB 7200rpm: 20GB minder, maar wel net zo snel (daarnaast maakt mij 20gb meer of minder weinig uit).
Graka: 7600 Go: Natuurlijk vele malen beter dan een X1400, een tijdje geleden zag ik ergens een linkje met alle moderne mobile graka's + scores, iemand?

Verder gratis tas, webcam, fingerprint en TPM-chip wat natuurlijk wel leuk is. Geen Snapon Cover oid, maar met dat design hoeft het ook niet als ik het zo zie :) Daarnaast heeft deze config net als de Dell ook BT.

Verder is hij ook 1300 euro. Dus bij Dell is proc (hoeveel?) beter, maar bij de Ahtec is de graka (veel?) beter. Je hebt er geen Win licentie bij, maar dat kan heel goedkoop via school ed wel geregeld worden. Daarnaast heb je bij Ahtec standaard 2 jaar garantie. Ik kan alleen zeer weinig info vinden over Ahtec, dus misschien eerst maar es langs gaan in de showroom om te kijken ofdat het wat is.
Anyhow kan ik met deze prijs Dell mss wel verleiden tot gratis 677mhz ram.

Ben nu dus weer heftig aan het twijfelen, terwijl ik me net bedacht te hebben en definitly voor de Dell te gaan. Wat zouden jullie doen? Games is voor mij neit zo heel belangrijk, maar ik verwacht nou ook weer niet een T7200 nodig te hebben (ter vergelijk: werk momenteel met een AMD Athlon XP2600+ en daar werk ik al lekker mee).

*zucht, die luxeproblemen ook altijd :O :P*
Ik heb toch niet voor 'n Dell Inspiron 6400 gekozen en ga nu hiervoor:

Zepto Znote 6314W
Ook leuk, nagenoeg gelijke specs @ hierboven (als je de gadgets ff wegdenkt en op het beeldscherm na). Prijs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Hmm die Ahtec die je nu aanbrengt is inderdaad ook wel erg mooi zeg :9~

Persoonlijk zou ik op 't eerste gezicht gaan voor de Ahtec!
T2400 is n megaprocessor en de graka is ook wel erg horny!!

Ik betaal voor mn config 1298 euro! (Is ex. BTW maar kan zo via m'n werk)

[ Voor 29% gewijzigd door CLB op 02-10-2006 23:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neok_
  • Niet online
CLB schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 23:40:
Hmm die Ahtec die je nu aanbrengt is inderdaad ook wel erg mooi zeg :9~

Persoonlijk zou ik op 't eerste gezicht gaan voor de Ahtec!
T2400 is n megaprocessor en de graka is ook wel erg horny!!

Ik betaal voor mn config 1298 euro! (Is ex. BTW maar kan zo via m'n werk)
Hij ziet er idd een stuk minder saai uit dan de Dell, maar mijn stomme preference drift schreeuwt mij toe dat het toch een teruggang is van T7200 tegenover een T2400 :P Dat terwijl het allebei natuurlijk mooie dingen zijn, en een 7600 vs een X1400 het ruimschoots compenseerd.
Wel heb ik bij het zien van deze laptop echt direct iets van Wauw, wat ik toch minder had bij deze Dell. Toch maar eens goed onderzoeken, morgen ff bellen voor meer pics en specs van die laptop, aangezien die website weinig te bieden heeft :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Neok_ schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 23:35:
[...]
Ook leuk, nagenoeg gelijke specs @ hierboven (als je de gadgets ff wegdenkt en op het beeldscherm na). Prijs?
Ja inderdaad!
Zepto is 14" tegenover 15,4"
Zepto heeft T7200 tegenover T2400
Zepto heeft 512 MB graka tegenover 256 MB

succes ermee, ik lees 't wel! ;)

[ Voor 7% gewijzigd door CLB op 02-10-2006 23:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marc68
  • Nu online
crt f11 laat me wel toe in de herstel mode van symantect maar vervolgens kreeg ik een foutcode waardoor ik geen recovery meer kan doen? Nu een schone install gedaan, wat op zich aardig lukt.

Ik vermoed trouwens dat de problemen met het recovery verhaal en nu ook met het repareren van mediadirect wat ook niet wil lukken te maken hebben met het gebruik van diskkeeper die ik de master boot o.i.d heb laten aanpassen....

met dell gebeld maar ze willen alleen helpen als ik achter mijn pc zit, en laat ik nu op mijn werk zitten.. enfin morgen weer een poging.

Het vervelende is wel dat ik dacht zonder windows cd te kunnen, niet dus, ik raad iederaan dan ook aan om deze erbij te bestellen. Iemand bereid een kopie te maken van zijn xp home cd?

[ Voor 79% gewijzigd door marc68 op 03-10-2006 12:17 ]

marc68

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Neok_ schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 23:35:
[...]

Jah eigenlijk wel, TOTDAT ik nog heel ff CS&L doorzocht en op de volgende website kwam met het volgende aanbod:
[afbeelding]
Proc: T2400: Is natuurlijk niet zo goed als een T7200, maar ik ben nog op zoek naar een vergelijkende test tussen beiden (iemand linkje?)
Scherm: WXGA: Zal zelfde resolutie zijn.
RAM: 2GB 677mhz: Net zoveel, alleen wel 677 ipv 533mhz
HD: 80GB 7200rpm: 20GB minder, maar wel net zo snel (daarnaast maakt mij 20gb meer of minder weinig uit).
Graka: 7600 Go: Natuurlijk vele malen beter dan een X1400, een tijdje geleden zag ik ergens een linkje met alle moderne mobile graka's + scores, iemand?

Verder gratis tas, webcam, fingerprint en TPM-chip wat natuurlijk wel leuk is. Geen Snapon Cover oid, maar met dat design hoeft het ook niet als ik het zo zie :) Daarnaast heeft deze config net als de Dell ook BT.

Verder is hij ook 1300 euro. Dus bij Dell is proc (hoeveel?) beter, maar bij de Ahtec is de graka (veel?) beter. Je hebt er geen Win licentie bij, maar dat kan heel goedkoop via school ed wel geregeld worden. Daarnaast heb je bij Ahtec standaard 2 jaar garantie. Ik kan alleen zeer weinig info vinden over Ahtec, dus misschien eerst maar es langs gaan in de showroom om te kijken ofdat het wat is.
Anyhow kan ik met deze prijs Dell mss wel verleiden tot gratis 677mhz ram.

Ben nu dus weer heftig aan het twijfelen, terwijl ik me net bedacht te hebben en definitly voor de Dell te gaan. Wat zouden jullie doen? Games is voor mij neit zo heel belangrijk, maar ik verwacht nou ook weer niet een T7200 nodig te hebben (ter vergelijk: werk momenteel met een AMD Athlon XP2600+ en daar werk ik al lekker mee).

*zucht, die luxeproblemen ook altijd :O :P*

[...]

Dat is dus een Compal, ook wel verkocht als Zepto, BTO, Case Electronics....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

blijft lastig heh zo'n laptop kiezen?? :P

nou had ik nog een vraag in het algemeen... is er iemand op de hoogte waar je eventueel losse videokaarten kan kopen voor 6400's met pcix?? met een prijsje erbij ofzo??? het is niet dat ik nu al die 1400 ziek ben maar op het moment dat ik weer een belasting meevaller heb kan het altijd leuk zijn om er een echte videokaart erin te douwen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marc68
  • Nu online
Wat zijn jullie ervaringen met dell network assistent ? overbodig of zinvol ?

http://www1.euro.dell.com/content/topics/topic.aspx/emea/topics/services/nl/network_assistance?c=nl&l=nl&s=dhs

[ Voor 74% gewijzigd door marc68 op 03-10-2006 12:16 ]

marc68

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roadster112
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18:47
Hebben jullie sinds updaten van de intel pro wireless drivers ook last van uitvallende draadloze verbinding? Had er nooit last van maar nu dus wel.

Nieuwste update is van: 19-9-2006.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marc68
  • Nu online
verder speurend naar een oplossing voor het niet meer werken van de crtl f11 functie door een mogelijke verandering in de mbr sector kwam ik dit topic tegen. Ik ga het vanavond eens proberen.
http://forums.us.dell.com/supportforums/board/message?board.id=insp_harddrive&message.id=39234

marc68

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb me inspiron nou een week of 2 a 3, en zou nog eens een ervaring hier neerpleuren. zal ik hier een apart topic voor openen voor de 6400, maar dan voor ervaring?? ofnie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

pleur maar gewoon hier neer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie-Jan
De laptop zou worden afgelverd, maar was niemand thuis. 8)7
Proberen ze nu nog een keer af te leveren, of wordt het morgen?
Bij de geplande leverdatum staat nog steeds 3 okt!?!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Henkie-Jan schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 16:57:
De laptop zou worden afgelverd, maar was niemand thuis. 8)7
Proberen ze nu nog een keer af te leveren, of wordt het morgen?
Bij de geplande leverdatum staat nog steeds 3 okt!?!?
Wordt waarschijnlijk morgen! :)

EDIT: Ligt er uiteraard ook aan hoelaat ze vandaag zijn langsgeweest..?

[ Voor 10% gewijzigd door CLB op 03-10-2006 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie-Jan
12.24.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neok_
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 08:35:
blijft lastig heh zo'n laptop kiezen?? :P

nou had ik nog een vraag in het algemeen... is er iemand op de hoogte waar je eventueel losse videokaarten kan kopen voor 6400's met pcix?? met een prijsje erbij ofzo??? het is niet dat ik nu al die 1400 ziek ben maar op het moment dat ik weer een belasting meevaller heb kan het altijd leuk zijn om er een echte videokaart erin te douwen :)
Dit is al eens geprobeerd met een X1600, maar dat werkte niet: voeding kon het wss niet aan, meer hitte waarop de laptop niet berekend was, en daarnaast paste heel de chip niet (was ietsje groter dan een X1400).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Hmm dan zou je er op kunnen hopen maar, persoonlijk denk ik dat ze morgen pas weer komen!

@ Neok_: En al 'n keuze gemaakt >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie-Jan
CLB schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 17:12:
[...]
Hmm dan zou je er op kunnen hopen maar, persoonlijk denk ik dat ze morgen pas weer komen!
Dat denk ik ook.
Hoop dat het vandaag nog een keer wat wordt, al denk ik het van niet. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neok_
  • Niet online
CLB schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 17:12:
[...]

@ Neok_: En al 'n keuze gemaakt >:)
Nee ik wil eerst nog ff high-res pics en wat meer technische details zien. Vandaag gebeld naar hun, kreeg een of ander half spaans wijf die te melden wist dat de afdeling verkoop ziek was, maar ik word morgen terug gebeld.

Zit nu te twijfelen ofdat ik dit aanbod doormail naar Dell en zeg dat ik naar de concurrent wil, of dat ik nog ff w8 totdat ik meer weet over de Ahtec.
Helaasch zitten ze in Barendrecht en dat is 2,5 uur heen en 2,5 terug met het OV, maar mss dat ik me pa kon fixen om zaterdag ff heen en weer te rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

- ERVARING -

Nu ik mijn Dell Inspiron 6400 bijna 3 weken in huis heb leek het mij eens tijd worden mijn bevindingen en ervaringen met jullie te delen. Bij deze dan ook een overzichtelijke post met MIJN ervaring. Uiteraard zijn discussies welkom, of als anderen anders over bepaalde zaken denken!! Ik zal een aantal punten benoemen en deze quoteren op een schaal van 1 tot 10. Ik begin maar met mijn systeem dan weten jullie dat een beetje:

Processor: Intel Centrino Dual Core T2400 (1.83 Mhz, 667 FSB)
Geheugen: 2048 MB (2x1024)
Scherm: 15.4" Ultrasharp Wide Screen (1680x1050) met Truelife
Hard Disk: 120 GB (5400 rpm)
Videokaart: ATI X1400 256 MB Shared
Accu: Li-ion 6-cell (3-4 uur standby tijd)
Besturingsysteem: Windows XP Media Center Edition 2005

1. Bestelling en berzorging bij Dell
Voordat ik de jacht opende op een laptop ben ik vooral veel via de dell site bezig geweest om systemen samen te stellen. dit is een groot pluspunt, want vaak kan dit niet bij laptopfabrikanten, en zit je toch vast aan 2 of 3 keuzes per model (bv. Acer, Toshiba etc.). Na lange tijd van wikken en wegen heb ik uiteindelijk toegehapt op een actie van Dell (gratis bezorging + gratis dubbel geheugen) en heb ik op een vrijdag de boel besteld via internet. meteen het verschuldigde bedrag over gemaakt, en wachten maar. volgens de geschatte leverdatum zou ik nog zeker circa 3 weken moeten wachten, maar tot mijn verbazig was de woensdag daarop dat ik het proces volgde via de Dell-site (ook bijzonder handig) dat mijn laptop in productie was geweest, en al is verzonden. Vrijdag had ik mijn Inspiron 6400 al binnen. Net niet binnen 7 dagen, maar een paar uurtjes later. Een zeer vlotte afhandeling mijn inziens, maar ik geloof niet dat dit bij iedereen zo is. Kortom, dit maakte op mij indruk, en hier scoort Dell dan ook punten mee. Totaalscore: 9

2. De eerste indruk (design, uiterlijk)
Ik heb mede voor deze Inspiron gekozen omdat hij er lekker fris uitziet, maar toen ik de doos opende en de machine pakte is het zeer zeker naar mijn smaak. Ik val niet zo op al dat zwart, en deze was zilverkleurig, en dat ziet er stijlvol uit. Er was niks aan stuk of ergens een beschadiging te bespeuren. Verder eigenlijk weinig aan toe te voegen, meer hierover volgt straks nog bij de functionaliteit. Kortom: De machine ziet er degelijk en stijlvol uit. Totaalscore 8

3. Eerste keer aanzetten
Velen hadden mij via dit forum al gewaarschuwd voor veel freeware programma's die zijn voorgeinstalleerd door Dell, en dit bleek ook zo te zijn. Hier was ik zelf niet echt tevreden over, maar dit kon simpel verholpen worden door een clean install van windows. Ik kan me niet voorstellen dat klanten hierop zitten te wachten, maar goed het zit erop, en is leuk voor de beginners, maar mij heeft het niet kunnen bekoren. Ik heb dus eerst een clean install gedaan vooraleer ik echt met het ding ben gaan werken. Kortom: Veel Dell meuk waar niemand op zit te wachten. Totaalscore 4

4. Beeldscherm
Maar toen ik hem voor het eerst aanzette heb ik mij niet alleen maar lopen ergeren aan alle Dell meuk, maar was tegelijkertijd zeer verrast door het werkelijk fantastische scherm. Ik heb bewust gekozen voor de hoge resolutie omdat ik dit al jaren gewend ben met mijn desktop, en ben blij dat ik hier voor heb gekozen. Het beeld is echt zeer scherp, op internetpagina's misschien een ietsiepietsie te klein, maar dit went erg snel. Al bij al is het beeldscherm echt een van de grootste pluspunten van deze machine, ik weet niet hoe de lagere resolutie presteert. Totaalscore: 9.5

5. Ermee aan de slag (na de clean install)
Na de clean install te hebben afgerond, en de harde schijf in partities te hebben ingedeeld, ben ik ermee aan de gang gegaan. Het opstarten duurt wat lang, dit viel dan ook een beetje tegen. Maar als je er eenmaal mee aan de gang bent werkt het ding erg prettig, en vooral snel. Het lange opstarten is dan ook de moeite waard, want als ik mezelf aanlog, kan ik er nog geen 5 seconden later al mee aan de gang nadat hij alle programma's en liveupdates heeft nagelopen. Alles loopt erg soepeltjes, en ook met meerdere (zware) programma's tegelijk geopend blijft het systeem erg goed draaien, en heb ik de laatste drie weken niet 1 keer last gehad van haperingen of de bekende: "program is not responding". Al bij al werkt het dus erg prettig, maar door het trage opstarten toch een punt van de beoordeling af. Totaalscore: 8.5

6. Geluid
Tja het geluid, dan wordt er wel een punt aangesneden. Dat is in heel veel laptops nou niet het "je van het". En dat is dus ook in de Dell zo. Op zich is het geluid nog best helder, maar hij mag niet eens in de schaduw staan bij een goedkope standaard speakerset (al dan niet met subwoofer) voor bij de desktop. Maargoed, geluid is absoluut niet van belang bij de laptop, af en toe de radio er bij aan, en dan houdt het op, en dat is gewoon goed te doen. omdat ik hier geen hoge eisen aan stal niet zo'n heel laag cijfer, maar met een betere geluidskaart die op sommige systemen te kiezen is, zal het wellicht wat beter zijn. Totaalscore: 6

7. Standby tijd
De Standby tijd is voor mij genoeg, mijn laptop haalt met de geoptimaliseerde opties ingeschakeld net aan 3 uur en 50 minuten. Dit is goed te doen, maar nadeel is dat het scherm gedimt is, en dit werkt toch iets minder prettig, daarom werk ik methet scherm op half gedimpt, wat mij een standby tijd opleverd van ongeveer 2 uur en 30 minuten. Nietheel erg lang, maar meestal ben ik er ook niet zo lang mee bezig. De laatste 3 weken is het in ieder geval niet voorgekomen dat ik na 3 uur nog bezig was en dant het ding ineens leeg was. Als hij onder de 5 minuten komt schakelt ie automatisch over op standby, waardoor het ding nog een paar dagen aan kan blijven staan zonder gegevens kwijt te raken, maar dan moet de prik er toch echt in. Al bij al erg degelijk, maar ik raad mensen toch aan als zei er langer mee werken een 9-cell battery te kiezen. Totaalscore: 7

8. Videokaart.
Ik speel niet vaak games, dus hier kan ik helaas niet echt iets zinnigs over vertellen (tot op heden nog niet gedaan iig). Het is geen grote videokaart (256 shared, max dus 170 tot 180 mb grafisch geheugen met wat trucs), maar daar draai je geen fully 3-d schooters en RPG games op de maximale details mee. Ik houdt het bij Football Manager 2007 (komt in November uit), en daar verwacht ik geen problemen mee te hebben, aangezien het een managergame betreft, en er niet in 3-d wordt gevoetbald. Totaalscore: -

9. Stevigheid
Tot nu toe zit alles er nog aan (gelukkig maar), maar ik kan me voorstellen dat het ding met een goede val van de tafel (1 a 1.5 meter) meteen te barsten is. Maar dit zal ook het geval zijn met alle andere laptops, dus daar is de dell geen uitzondering op. Er is al wel een toets uit mijn toetsenbord gevlogen omdat ik nogal een wilde typer ben, en dan blijf je wel eens haken. Maar deze was weer te bevestigen, zei het na enig priegelwerk omdat het best wel complex in elkaar zit. Verder zit het beeld vast doormiddel van twee palletjes, wat ik toch wel een voordeel vindt, daar ik bij veel andere laptops slechts 1 palletje (in het midden) heb zien zitten. Het ding is dus niet bijzonder zwak, maar ook qua stevigheid hoort hij niet bij de besten (afgaande van reacties enzo hier op het forum). Totaalscore: 7.5

10. Dell Service
Ik heb bewust voor Dell gekozen omdat je de garantie optie kan laten vallen, wat de prijs uiteindelijk zo goedkoop houdt. Maar over service heb ik tot nu toe nog niets teklagen gehad (afkloppen). Misschien welbekend hier dat ik geen Recovery CD erbij had besteld (vergeten aan te vinken met me stomme kop) om windows te herinstalleren. Ik ben niet echt een nerd dus weet niet hoe ik dit anders moest doen. Maar na een belletje naar Dell (wel langs 5 personen, maar bij welk bedrijf is dat niet het geval...) deed wonderen, en kreeg ik het schijfje kosteloos nog nagezonden (als je dit bij je configuratie neemt kost dit 6 euries). In 4 werkdagen had ik hem thuis. Goede en vlotte service dus, net zoals de snelle tijd waarmee mijn klapdoos is binnen gekomen. Totaalscore: 8

11. Overig positieve/kritieke punten
Een andere positief punt is de indeling van de machine. Ik zie zeer veel laptops bij mijn klasgenoten waar de CD-lade aan de rechterkant is gemonteerd. Dit is bij de Dells echter aan de linkerkant gesitueerd, waardoor je nooit met je muisdraad in de weg zit. Twee usb-poorten zitten ook aan de rechterkant, waardoor je niet ver hoeft te zoeken om je muis in te prikken. Heb ook al versvhillende laptops gezien waar het slechts aan de linkerkant zit, en aan de rechterkant. Dit is dus een pluspunt, en goed over nagedacht door Dell. Maar er kleeft ook een nadeel aan de Dell. De ontwerpers hebben niet goed nagedacht over het de adapter. Het snoer van de adpater naar het stopcontact is veel te kort, en het snoer van de adapter naar de laptop is veel te lang. Op deze manier hangt de adapter vaak in de 'lucht' als er geen stopcontact naast een tafel waaraan je werk aanwezig is. Hier had Dell wat beter naar moeten kijken. Totaalscore: 7

De overal mening:
Het is al bij al een erg prettige machine voor een zeer aantrekkelijke prijs. Het ding is zeker zijn geld waard. Alleen is het dus afwachten wat er na een jaar mee gebeurd als de garantie vervalt. Ik verwacht er geen problemen aangezien de Dell laptop van mijn oom ook 5 jaar heeft gedraaid (en nu nog steeds), terwijl die dat ding 5 dagen in de week x 10 uur per dag aan had. Omdat het ding zwaar verouderd is heeft hij nu een nieuwe. Kortom: De Dell Inspiron 6400 is zeker een aanrader, en voor alround gebruikers (tekenprogramma's, tekstverwerken, internet, licht photoshopprogramma gebruik) zeker een zeer goed geschikt systeem, maar voor gamers en mobiele gebruikers is een upgrade van enkele onderdelen absoluut een must.

Gemiddelde score in mijn optiek: 7.45

Benieuwd of jullie er net zo over denken!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Mooie review zeg! Uhm ja niks op aan te merken eigenlijk..

Maybe heb je nog 'n paar mooie reallife pictures in de aanbieding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koelkast
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
CLB schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 18:25:
Mooie review zeg! Uhm ja niks op aan te merken eigenlijk..

Maybe heb je nog 'n paar mooie reallife pictures in de aanbieding?
Kijk eens in deze en afgelopen draadjes; er staan genoeg plaatjes van de laptop :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

koelkast schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 21:59:
[...]

Kijk eens in deze en afgelopen draadjes; er staan genoeg plaatjes van de laptop :|
Weet ik, weet ik. Meer foto's is toch altijd beter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marc68
  • Nu online
Is mischien iemand die de cd heeft met dell media media experience ? Ik kan hem niet als download vinden op de dell site

[ Voor 64% gewijzigd door marc68 op 05-10-2006 18:09 ]

marc68

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had de 6400 beter gisteren kunnen bestellen, hij is nu weer € 100 duurder sinds vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

CLB schreef op woensdag 27 september 2006 @ 12:25:
[...]
Ik vind 't erg mooi hoor! Volgende config kost me 'slechts' 1130 euro
Intel® Core™ Duo Processor T2250 (1.73 GHz, 2 MB L2 cache, 533 MHz FSB)
1024MB 533MHz DDR2 SDRAM (2x512)
Legitieme Windows® XP Home Edition, SP2
15.4" W Screen XGA TFT Display resolution: 1280x800 with TrueLife™
256MB ATI® MOBILITY™ RADEON® X1400 graphics card, PCI-Express x16
8X DVD+/-ReWriter vaste interne Drive met Software
Dell Wireless 350 Bluetooth 2.0 Module (up to 3 Mbps) with Enhanced Data Rate
9-cell , 80 Whr Li-Ion batterij
1 Jaar Collect & Return service
Vandaag kost deze config me 1148 euro, dus zoveel scheelt het niet... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vorige week berichte ik dat mijn laptop ermee ophield. Toen is er een monteur bij geweest, heeft er een nieuw moederbord ingezet. Nog steeds hetzelfde probleem: paar lampjes knipperen, lampje op de voeding gaat uit, laptop doet niks.

Twee dagen later weer een monteur, nog een moederbord geprobeerd. Deze is doorgebrand, geen oplossing verder. Dell zou mij bellen over wat nu verder te doen, echter nog niks gehoord.

Iemand een idee wat voor oplossing, en welk termijn ik aan kan denken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marc68
  • Nu online
Net contact gehad met technische helpdesk, vriendelijk geholpen, krijg zowel windows xp, als resource als media experience cd toegezonden.
Ging zonder moeite, goede service van dell.

marc68

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McRubz
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 18:07:
- ERVARING -
7. Standby tijd
De Standby tijd is voor mij genoeg, mijn laptop haalt met de geoptimaliseerde opties ingeschakeld net aan 3 uur en 50 minuten. Dit is goed te doen, maar nadeel is dat het scherm gedimt is, en dit werkt toch iets minder prettig, daarom werk ik methet scherm op half gedimpt, wat mij een standby tijd opleverd van ongeveer 2 uur en 30 minuten. Nietheel erg lang, maar meestal ben ik er ook niet zo lang mee bezig. De laatste 3 weken is het in ieder geval niet voorgekomen dat ik na 3 uur nog bezig was en dant het ding ineens leeg was. Als hij onder de 5 minuten komt schakelt ie automatisch over op standby, waardoor het ding nog een paar dagen aan kan blijven staan zonder gegevens kwijt te raken, maar dan moet de prik er toch echt in. Al bij al erg degelijk, maar ik raad mensen toch aan als zei er langer mee werken een 9-cell battery te kiezen. Totaalscore: 7
Het is echt niet zo dat je de laptop een paar dagen aan (of standby) kunt laten staan en dat je dan gegeevns verliest hoor. Het is geen PDA met WinMobile 2003 ;) Uit is uit, gegevens op harddisk en die blijven daar ook, ook als je de accu er bijvoorbeeld uithaalt. Of begrijp ik je nu verkeerd?
marc68 schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 14:11:
Net contact gehad met technische helpdesk, vriendelijk geholpen, krijg zowel windows xp, als resource als media experience cd toegezonden.
Ging zonder moeite, goede service van dell.
Welk telefoonnummer heb je gebeld? Ik moet ook nog steeds eens bellen, maar het komt er steeds niet van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

McRubz schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 15:49:
[...]

Het is echt niet zo dat je de laptop een paar dagen aan (of standby) kunt laten staan en dat je dan gegeevns verliest hoor. Het is geen PDA met WinMobile 2003 ;) Uit is uit, gegevens op harddisk en die blijven daar ook, ook als je de accu er bijvoorbeeld uithaalt. Of begrijp ik je nu verkeerd?[/quote]
[quote]

ik bedoelde als je iets niet opgeslagen heb!! ;)
dus als je iets lang in words heb getypt en hij knalt in standby dan houdt ie dat nog een paar dagen vol voordat ie echt uitvalt, en je word bestand dus definitief verloren gaat!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marc68
  • Nu online
[...]

Het is echt niet zo dat je de laptop een paar dagen aan (of standby) kunt laten staan en dat je dan gegeevns verliest hoor. Het is geen PDA met WinMobile 2003 ;) Uit is uit, gegevens op harddisk en die blijven daar ook, ook als je de accu er bijvoorbeeld uithaalt. Of begrijp ik je nu verkeerd?

[...]

Welk telefoonnummer heb je gebeld? Ik moet ook nog steeds eens bellen, maar het komt er steeds niet van.
het nummer van dell inspiron notebook support :020-6745967

marc68

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iglo
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 25-04 19:43
Zoals zo velen heb ik ook mijn 6400 opnieuw ingericht. De 1e paar dagen heb ik de config. zo gelaten zoals Ik de laptop heb ontvangen van Dell. Toen had ik ook de optie om de laptop in hibernate te zetten. Nu ik alles opnieuw heb geinstalleerd staat die optie wel bij configuratiescherm/energiebeheer etc. maar ik kan het niet activeren. De Windows-home cd van Dell heb ik gebruikt voor de herinstall. Verder ook geen partities vewijderd. Heeft iemand dezelfde problemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Neok_ schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 17:11:
[...]

Dit is al eens geprobeerd met een X1600, maar dat werkte niet: voeding kon het wss niet aan, meer hitte waarop de laptop niet berekend was, en daarnaast paste heel de chip niet (was ietsje groter dan een X1400).
hmm jammer dan blijft gamen toch op m'n desktop :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie-Jan
Hahaha,

Nou ik heb hem binnen hoor, en direct uitgepakt uiteraard.
direct aan knopje opgezocht en gaan met die banaan.
heb hem al een behoorlijke poos aan op de stroom van Dell.
Vindt het echt allemaal stukken beter dan ik dacht.
Zeker ook het scherm!
Heb 1280 scherm me TrueLife, en heb soms gewoon het idee met bepaalde foto's dat ik zo het raam uit kijk :p

Hij start wel vrij langzaam op, maar dat komt door al die trials denk ik.
Heb nog geen tijd om Windows opnieuw te installeren, en te upgraden naar XP Pro.
Komt nog wel.

Verder typt het toetsenbord idd erg lekker.

Mijn specs:

Core 2 duo T5600
1024MB ram
X1300 videokaart
9cell accu.
Beide cd-rommetjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaZ-
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

NaZ-

Hoeblablahoeblabla

Henkie-Jan schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 19:53:
Hahaha,

Nou ik heb hem binnen hoor, en direct uitgepakt uiteraard.
direct aan knopje opgezocht en gaan met die banaan.
heb hem al een behoorlijke poos aan op de stroom van Dell.
Vindt het echt allemaal stukken beter dan ik dacht.
Zeker ook het scherm!
Heb 1280 scherm me TrueLife, en heb soms gewoon het idee met bepaalde foto's dat ik zo het raam uit kijk :p

Hij start wel vrij langzaam op, maar dat komt door al die trials denk ik.
Heb nog geen tijd om Windows opnieuw te installeren, en te upgraden naar XP Pro.
Komt nog wel.

Verder typt het toetsenbord idd erg lekker.

Mijn specs:

Core 2 duo T5600
1024MB ram
X1300 videokaart
9cell accu.
Beide cd-rommetjes.
Heb je een 5400 rpm HD? Zo ja? Dan weet je waar het langzaam opstarten aan ligt >:) ;)

AMD Pentium 4 32+, 2056MB DDR-ROM, 60INCH HD, Logitech Muis, MS-Toeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• datadevil
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19:27
Over die stroomkabel/adapter, als je het snoer van stopcontact naar adapter te kort vind kun je daar gewoon een andere kabel induwen, is gewoon zo'n ding wat in de meeste electronische aparatuur gaat (geen idee hoe die standaard heet ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004
  • Laatst online: 13:29

Hoogie2004

Whohooooo

Verwijderd schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 16:06:
[...]

Het is echt niet zo dat je de laptop een paar dagen aan (of standby) kunt laten staan en dat je dan gegeevns verliest hoor. Het is geen PDA met WinMobile 2003 ;) Uit is uit, gegevens op harddisk en die blijven daar ook, ook als je de accu er bijvoorbeeld uithaalt. Of begrijp ik je nu verkeerd?[/quote]
[quote]

ik bedoelde als je iets niet opgeslagen heb!! ;)
dus als je iets lang in words heb getypt en hij knalt in standby dan houdt ie dat nog een paar dagen vol voordat ie echt uitvalt, en je word bestand dus definitief verloren gaat!!
Valt wel mee hoor, Word doet eens in de zoveel tijd een reservekopie maken ergens, als word dan crasht, dan roept ie volgende keer da bestand weer aan

My iRacing profile | Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie-Jan
NaZ- schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 22:26:
Heb je een 5400 rpm HD? Zo ja? Dan weet je waar het langzaam opstarten aan ligt >:) ;)
Nee, een 80GB 7200.

Hij blijft een hele poos op "Welkom" staan, en daarna een hele poos dat je alleen het bureaublad ziet en de muis en meer niet.

Hoe het alweer die windows opdracht zo dat je kan bepalen wat er allemaal opstart?
Je hebt regedit en nog 1...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AttiX
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20:36
Bedoel je msconfig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neok_
  • Niet online
Henkie-Jan schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 16:44:
[...]

Nee, een 80GB 7200.

Hij blijft een hele poos op "Welkom" staan, en daarna een hele poos dat je alleen het bureaublad ziet en de muis en meer niet.

Hoe het alweer die windows opdracht zo dat je kan bepalen wat er allemaal opstart?
Je hebt regedit en nog 1...?
Wat ik altijd gebruik:
http://www.mlin.net/StartupCPL.shtml

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie-Jan
Thanx voor jullie antwoorden!!!!
Hij is nu echt stukken sneller met opstarten!
Wat een verschil!

Edit:

Kreeg net deze onderstaande melding, en kon de computer alleen maar uitzetten.
Zou het gehuegen gaar zijn? :X

Afbeeldingslocatie: http://home.versatel.nl/henk-jan1/geheugelaptop.jpg

[ Voor 49% gewijzigd door Henkie-Jan op 05-10-2006 21:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee, hoezo dan? Je geheugen heeft geen parity check; dan kan ie ook niet failen. (Een NMI kan echt vanalles zijn).

Eerder een driver probleempje. Heb het eenmaal gehad na gebruik van Nero Toolkit (krijg ik wel vaker vage crashes mee, op meerdere PC's).

Als het vaker voorkomt even met Dell bellen, lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18:31
Hallo 6400 fans ik ben toch bijna over om een 6400 te kopen ipv een toshiba A100-683.

Kan iemand mij het echte verschil tussen een 9400 en een 6400 uitleggen mijn inziens is het scherm alleen groter?
De reden waarom ik overstag ga is het scherm van een collega van mij, wat een scherpte!

Het enige waarover ik twijfel is het X1300 video kaartje, ik speel soms FS2004 maar voor de rest weinig games. De 6 uur op een accu hebben wel mijn voorkeur!

Deze config zou het gaan worden:
Processor Intel® Core™ 2 Duo Processor T7200 (2.0 GHz, 4 MB L2 cache, 667 MHz FSB)
Microsoft® Windows® Besturingssysteem Legitieme Windows® XP Home Edition, SP2
Geheugen 1024MB 533MHz DDR2 SDRAM (2x512)
Toetsenbord Intern toetsenbord - US Intl (QWERTY)
Grafische Kaart 128MB ATI® MOBILITY™ RADEON® X1300 graphics card, PCI-Express x16
Harde Schijf 120GB (5,400rpm) Hard Drive
Modem NL - Modem & Adapter
Optical Drives 8X DVD+/-ReWriter vaste interne Drive met Software
Geluidskaart Software Integrated Sound Blaster® Audigy® ADVANCED HD™ Audio- Trial Version
Draadloos Netwerk Intel® Pro Wireless 3945 802.11a/b/g Mini PCI Wireless LAN Card for Core 2 Duo Processors
Standaard Garantie 1 Jaar Collect & Return service
Support Services Collect & Return-service, slechts 1 jaar
Voeding 65W AC Adapter
Bluetooth Dell Wireless 350 Bluetooth 2.0 Module (up to 3 Mbps) with Enhanced Data Rate
Batterij 9-cell , 80 Whr Li-Ion batterij
LCD Scherm 15.4" UltraSharp™ W Screen SXGA+ TFT Display resolution: 1680x1050 with TrueLife™

TOTAAL Incl. BTW:€ 1.368,80

Heeft iemand hier nog wat op aan te merken want ik zie door alle revieuws niet helemaal meer wat nu wijs is.

Ik hoor ook mensen over kortingscodes en over 100e per dag goedkoper/duurder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caspervc
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19:49
FF een paar tips

Upgraden naar een x1400, beter, sneller en kleine investering
Bellen voor een upgrade naar een 100Gb 7200 RPM hdd, is een stuk snellere schijf
Bellen voor een upgrade naar 667 mhz ram (t is fijn als je geheugen per kloktik gelijk loopt aan je proc.)

ziet er verder flex uit!

Verschil met 9400 is

9400 heeft
- meer usb sloten
- DVI uitgang
- mogelijkheid tot geforce 7900

MY24 Volvo XC40 Recharge SMER Fjord Blue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
caspervc schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 11:32:
FF een paar tips

Upgraden naar een x1400, beter, sneller en kleine investering
Bellen voor een upgrade naar een 100Gb 7200 RPM hdd, is een stuk snellere schijf
Bellen voor een upgrade naar 667 mhz ram (t is fijn als je geheugen per kloktik gelijk loopt aan je proc.)

ziet er verder flex uit!

Verschil met 9400 is

9400 heeft
- meer usb sloten
- DVI uitgang
- mogelijkheid tot geforce 7900
Tnx voor je snelle reactie!

Dus via de telefoon kan je dit soort dingen wel samen stellen??? Want ik kan op de website niet kiezen voor de X1400 of een 7.200rpm schijf.

Dat zou dan 4 om 6 usb poorten zijn, tja 4 gaat net aan.

[ Voor 5% gewijzigd door stormfly op 06-10-2006 12:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
Heb even gebeld met Dell en een X1400/256 kaartje kost 47eu meer en een HD upgrade valt samen met de huidige prijs, de geheugenbank naar 667 omzetten kost 30e.

Lijkt me al met al niet slect ;-)

Bij normaal gebruik, chatten en words en browsen wat halen jullie dan aan tijd met een 9cell accu? Ik las 6 uur maar die Dell persoon zei net 3 uur... dat spoor ben ik een beetje bijster.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caspervc
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19:49
Geen dank :)

MY24 Volvo XC40 Recharge SMER Fjord Blue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frunnik
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 02-04 11:20
Met mijn 9cell accu red ik, krap 4,5 uur msn-en tekstverwerken muziek luisteren.

WIFI de volle 4 uur aan, bluetooth niet, netwerkkaart ook uit.
Wel heb ik het scherm voluit staan.

Heb ook nog een draadloos usb muisje aanhangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 18:26

steveman

Comfortabel ten onder

Frunnik schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 13:08:
Met mijn 9cell accu red ik, krap 4,5 uur msn-en tekstverwerken muziek luisteren.

WIFI de volle 4 uur aan, bluetooth niet, netwerkkaart ook uit.
Wel heb ik het scherm voluit staan.

Heb ook nog een draadloos usb muisje aanhangen.
Met 2 tikjes minder brightness scheelt het wel een heel stuk, maarja dat is de afweging die je moet maken dan.

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

@ Drobie: Maakt niet uit of je 553 Mhz of 667 MHz geheugen neemt hoor :)

[ Voor 4% gewijzigd door CLB op 06-10-2006 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
CLB schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 13:26:
@ Drobie: Maakt niet uit of je 553 Mhz of 667 MHz geheugen neemt hoor :)
Kan je dit onderbouwen? Want die gozer aan de telefoon wilde dat geheugen er wel gratis bij doen, dus als iets scheelt dan ben ik voorstander. Op zo'n bedrag 1400e moet je het wel in 1x goed doen. Heb trouwens liever dat hij dat X1400 kaartje er gratis in prikt!

Rob

Nog even een vraag aan de Dell guru's verschillen de acties veel? Nu geen bezorg kosten en verdubbeling geheugen maar dat is over 5 dagen afgelopen. En varieert de hardware ook met de prijzen? Heb het idee dat ik vorige week een stuk duurder uit was met mijn T7200 processor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Neok_ had dezelfde vraag en heeft er toen 'n speciaal topic over geopend: lees maar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
CLB schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 13:57:
Neok_ had dezelfde vraag en heeft er toen 'n speciaal topic over geopend: lees maar...
Hmmm maakt dus geen fluit uit! Dan laat ik dat lekker zo want het bedrag is al hoog zat, dan ga ik bietsen voor dat X1400 kaartje.

Rest alleen nog de vraag, heeft Dell veel prijschommelingen? Ik geloof niet dat ik ergens anders een vergelijkbare (merk) machine kan krijgen met een T72000 voor 1400.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Niet voor 1400 euro nee :)

Wel voor 1465: 2 x 512 667 MHz / T7200/ GO 7600
Wel voor 1545: 2 x 1024 667 MHz/ T7200/ GO 7600

(gaat over de Zepto Znote 6214W / 6314W)

Wat ik nog wel even kwijt wil is dat ik de combi: T7200 en 1 GB RAM niet helemaal begrijp?

Volstaat 'n T2500 niet? Scheelt je zo paar honderd euro..?

[ Voor 28% gewijzigd door CLB op 06-10-2006 14:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andromedae
  • Laatst online: 03-09 12:38
Daar is hij dan! Na precies een week ongeduldig wachten :) Uit de doos gehaald en hem is grondig bekeken. Hij is echt netjes afgewerkt en het gewicht viel mij echt alles mee.

Laptopje aangezet en helaas zag ik bovenaan het scherm een blauwe pixel oplichten bij zwarte schermen :( Meteen maar Dell gebeld en gevraagd hoe het met de garantie zit, in principe mogen ze hem officieel pas terug nemen bij 5 defecte pixels, maar hij deed er niet moeilijk over om hem kosteloos te vervangen. Alleen wat gebeurde er toen tot mijn grote verbazing de defecte pixel werkte weer naar behoren! Is dit normaal dat dit wel eens gebeurd? Hij was echt een tijd lang alleen maar blauw namelijk.

Verder werkt hij lekker hij is meestal vrijwel geruisloos alleen hoor ik af en toe een gek geluid wat lijkt op een fan die een beetje aan loopt :( Heeft iemand van jullie daar ook ervaring mee? Ik zit nog te twijfelen of ik hem maandag toch maar terug stuur voor die luie pixel en die gekke fan, maar voorlopig ga ik hem het komende weekend nog even lekker onderwerpen aan een flink aantal tests >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boogywoogy
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-11-2020
Ik heb een vraag over hoe ik een ad hoc netwerk moet aanmaken. Ik wil dus mijn laptop, die nu via ethernet aan het internet komt. Een acces point van deze laptop dus maken. Zodat andere computers bij mij thuis wireless kunnen gebruiken. Maar ik weet dus echt niet hoe dat moet met Intel (R) PROset wireless tool.

Kan iemand mij helpen?

Thanks

it's as simple as something the nobody knows....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
CLB schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 14:37:
Niet voor 1400 euro nee :)

Wel voor 1465: 2 x 512 667 MHz / T7200/ GO 7600
Wel voor 1545: 2 x 1024 667 MHz/ T7200/ GO 7600

(gaat over de Zepto Znote 6214W / 6314W)

Wat ik nog wel even kwijt wil is dat ik de combi: T7200 en 1 GB RAM niet helemaal begrijp?

Volstaat 'n T2500 niet? Scheelt je zo paar honderd euro..?
Nou ja daar zit ik dus ook mee...je 1GB opmerking kan ik niet helemaal plaatsen (moet 2 worden?)
Maar de processor dat kan aanzienlijk gaan schelen heb ik het idee...Maar zal ik dan een T5xxx nemen ipv de T7xxx of een T2xxx want de benchmarks lopen echt compleet door elkaar heen met welke nu echt beter is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
boogywoogy schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 20:52:
Ik heb een vraag over hoe ik een ad hoc netwerk moet aanmaken. Ik wil dus mijn laptop, die nu via ethernet aan het internet komt. Een acces point van deze laptop dus maken. Zodat andere computers bij mij thuis wireless kunnen gebruiken. Maar ik weet dus echt niet hoe dat moet met Intel (R) PROset wireless tool.

Kan iemand mij helpen?

Thanks
Nou een optie die ik kan bedenken is dat netwerk kaartje in adhoc mode zetten bij "software menu in het configuratie scherm" -> windows onderdelen toevoegen en verwijderen -> internet explorer-> en dan verbinding delen aanvinken. En dit dan configureren dat jij je ISP ip pakt op je ethernet kaart en deelt naar je wlan toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie-Jan
Andromedae schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 20:19:

Laptopje aangezet en helaas zag ik bovenaan het scherm een blauwe pixel oplichten bij zwarte schermen :( Meteen maar Dell gebeld en gevraagd hoe het met de garantie zit, in principe mogen ze hem officieel pas terug nemen bij 5 defecte pixels, maar hij deed er niet moeilijk over om hem kosteloos te vervangen. Alleen wat gebeurde er toen tot mijn grote verbazing de defecte pixel werkte weer naar behoren! Is dit normaal dat dit wel eens gebeurd? Hij was echt een tijd lang alleen maar blauw namelijk.
Heb het van nog iemand hier op het forum gehoord.
Weet alleen niet wie.
Had met het scherm van mijn laptop geen last.
Verder werkt hij lekker hij is meestal vrijwel geruisloos alleen hoor ik af en toe een gek geluid wat lijkt op een fan die een beetje aan loopt :( Heeft iemand van jullie daar ook ervaring mee? Ik zit nog te twijfelen of ik hem maandag toch maar terug stuur voor die luie pixel en die gekke fan, maar voorlopig ga ik hem het komende weekend nog even lekker onderwerpen aan een flink aantal tests >:)
Dat ken ik zo niet.
Is het niet de DVD brander die je hoort?
Anders ff in de gaten houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andromedae
  • Laatst online: 03-09 12:38
Henkie-Jan schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 22:41:

Dat ken ik zo niet.
Is het niet de DVD brander die je hoort?
Anders ff in de gaten houden.
Het gekke is, is dat je het op de raarste momenten hoort, ook wanneer er niks in de dvd speler zit, of als hij in principe idle is. heel vreemd :|

Verder is het een erg mooi ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie-Jan
Probeer eens het volgende.
Start je laptop opnieuw op.
Direct F12 indrukken voor dat hij windows Boot
Kies dan voor diagnostic tests.
Dan komt ie met een dos intraface en test ie wat dingen en op een gegeven moment vraagt ie om op een toets te drukken.
Doe dat, en je komt in een grafische interface.
Kies dan voor syptom tree, en kies iets met noise.
Hij gaat wat testen doen.
Kan je misschien een paar keer doen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Kunnen mensen met 'n 1680 x 1050 schem hier misschien wat plaatjes van hun desktop neergooien!

Ik wil graag weten hoe groot die icoontjes nog zijn en zodoende over 't scherm besluiten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frunnik
Afbeeldingslocatie: http://img518.imageshack.us/img518/7356/clipimage002mf1.th.jpg

Ik heb bij windows font wel op 120% gezet.
Heb je het geld ervoor.... ga voor de 1680!! Ideal!!

( Heb net me computer geformateerd, dus heb nog geen software voor fotos erop staan. Heb het nu via word gedaan, alleen krijg je klein plaatje zoals hierboven )

[edit gimp geinstalleerd en heb, een betere pic voor je]
http://img238.imageshack.us/img238/1117/naamloosbf8.jpg

[ Voor 19% gewijzigd door Frunnik op 07-10-2006 19:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie-Jan
Vind een 1280x800 anders qua grote van de letters e.d. al klein genoeg.
Maar komt misschien omdat ik eerst met 1024x768 werkte :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frunnik
Simpelweg je DPI verhogen, mijn beeldscherm staat op 120%!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Hmm thanks ziet er wel weer slick uit idd...

Zit nu achter 'n 17" TFT maarja op 15,4" wordt 't nog scherper... pff moeilijke keus

Wat houdt dat DPI in? Is dat de grote van je icoontjes of tekst ofzo..? (n00b-vraag)

[ Voor 25% gewijzigd door CLB op 07-10-2006 20:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
Frunnik schreef op zaterdag 07 oktober 2006 @ 18:46:
[afbeelding]

Ik heb bij windows font wel op 120% gezet.
Heb je het geld ervoor.... ga voor de 1680!! Ideal!!

( Heb net me computer geformateerd, dus heb nog geen software voor fotos erop staan. Heb het nu via word gedaan, alleen krijg je klein plaatje zoals hierboven )

[edit gimp geinstalleerd en heb, een betere pic voor je]
http://img238.imageshack.us/img238/1117/naamloosbf8.jpg
Mogge,

Hoe heb jij dat hoger gezet? En heb je geen last van het glimmen van het scherm bij daglicht?

Wat ik jammer vind is dat er geen vergelijkende foto's zijn van een 1680 en de klasse daaronder. Want jou foto is top maar ik kan hem niet vergelijken met een andere.

Ik ben niet zo'n fan van kleine iconen en tekst (heb zelf meestal "grote letters" aan staan) bij me scherm settings, ben heel benieuwd waar jij de DPI naar 120% hebt gezet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frunnik
- Rechter muisknop op bureaublad
- Eigenschappen
- Tab Instellingen
- Geavanceerd
- Tab Algemeen
- Dpi instellingen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Ik heb hier even gekeken op m'n desktop/ TFT en daar kon ik kiezen uit: 96 dpi en 120 dpi

96 stond dus aan en dat is perfect op m'n 17" schermpje.

Uit welke dpi-instellingen kun je kiezen bij zo'n 1680 x 1050 scherm? Ook 96 en 120?

En als je 'm dus op 120 dpi zet wordt er niks geinterpoleerd en dus waziger?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
CLB schreef op zondag 08 oktober 2006 @ 18:34:
Ik heb hier even gekeken op m'n desktop/ TFT en daar kon ik kiezen uit: 96 dpi en 120 dpi

96 stond dus aan en dat is perfect op m'n 17" schermpje.

Uit welke dpi-instellingen kun je kiezen bij zo'n 1680 x 1050 scherm? Ook 96 en 120?

En als je 'm dus op 120 dpi zet wordt er niks geinterpoleerd en dus waziger?
Nou dat zat ik me dus ook af te vragen want in een ander forum las ik weer dat je iconen in je systray dan wazig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb nu de mogelijkheid om via m'n werk een Dell 6400 aan te schaffen met de volgende specs:

* Intel® Core™ 2 Duo Processor T7200 (2.0 GHz, 4 MB L2 cache, 667 MHz FSB)
* 2048MB 533MHz DDR2 SDRAM (2x1024)
* 256MB ATI® MOBILITY™ RADEON® X1400 graphics card, PCI-Express x16
* 120GB (5,400rpm) Hard Drive
* etc.

Prijs: €1174,-

Nu ben ik zelf meer verliefd op zo'n mooie Sony Vaio. Maar wil je die met deze specs...dan kun je de portemonnee echt trekken. Wil wel Vista lekker kunnen draaien (T5600 C2D is voor mij eigenlijk ook wel genoeg maar die is met dezelfde specs gek genoeg €100,- duurder)

Ik ben bang dat deze 6400 groot, lomp en niet echt mooi is wat uiterlijk betreft :X (hij komt in mn huiskamer te staan dus is belangrijk). Heb voor mn werk een Lattitude D620, dat is niet bepaald het toppunt van vrolijkheid..zo saai.

Wie kan me hier vertellen dat het met mijn scepsis wel meevalt? Misschien zijn er mensen die met hetzelfde probleem hebben geworsteld.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 08-10-2006 21:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marc68
  • Nu online
om je gerust te stellen kan ik je vertellen dat ik de dell 6400 er erg mooi uit vind zien , en naar mijn bescheiden mening zeker niet misstaat in de huiskamer.

[ Voor 25% gewijzigd door marc68 op 09-10-2006 08:52 ]

marc68

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Technattic
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 27-07 04:34
Ik vind de 6400 een prachtige machine. En voor dat geld zou ik het zeker niet laten!!!
Verwijderd schreef op zondag 08 oktober 2006 @ 21:16:
Heb nu de mogelijkheid om via m'n werk een Dell 6400 aan te schaffen met de volgende specs:

* etc.

Nu ben ik zelf meer verliefd op zo'n mooie Sony Vaio. Maar wil je die met deze specs...dan kun je de portemonnee echt trekken. Wil wel Vista lekker kunnen draaien (T5600 C2D is voor mij eigenlijk ook wel genoeg maar die is met dezelfde specs gek genoeg €100,- duurder)

Ik ben bang dat deze 6400 groot, lomp en niet echt mooi is wat uiterlijk betreft :X (hij komt in mn huiskamer te staan dus is belangrijk). Heb voor mn werk een Lattitude D620, dat is niet bepaald het toppunt van vrolijkheid..zo saai.

Wie kan me hier vertellen dat het met mijn scepsis wel meevalt? Misschien zijn er mensen die met hetzelfde probleem hebben geworsteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Volumius
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 30-06 11:53
Is er ergens op internet een benchmark balkengrafiek waarop je kan zien hoe een x1400 het doet tegenover bijvoorbeeld een 6800GO ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Volumius schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 10:03:
Is er ergens op internet een benchmark balkengrafiek waarop je kan zien hoe een x1400 het doet tegenover bijvoorbeeld een 6800GO ?
Je zou even kunnen zoeken bij Ome Tom?

Wat wel zeker is, is dat de X1400 wordt vermorzelt door de 6800GO :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappuhH
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 08 oktober 2006 @ 21:16:

* etc.

Is dat niet exclusief BTW?
Pagina: 1 ... 8 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.