Toon posts:

Kingston SD 2GB card niet te lezen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb dus een Kingston SD kaart van 2GB.

Deze kan ik alleen niet via mijn pc uitlezen! (kaartlezer is er een van sitecom die al jaren trouw dienst doet en verder geen problemen vertoont.) De SD card kan ik echter wel "zien" in een barebone pc hier thuis(MSI megapc 180 deluxe, met ingebouwde kaartlezer.) Gewoon via deze computer=>beheren, en dan zie ik dat hij hem uitleest alleen met 2,97GB i.p.v 2GB.

Als ik hem probeer te openen via "deze computer" vraagt hij:"'dit medium is nog niet geformateert, wilt u dit nu doen" !

Het probleem is dat er vakantie foto's op staan die ik niet kwijt wil uiteraart. De foto's zijn gemaakt met een Canon digi-cam=> Hp 2210(PDA)=> SD kaart. Wie kan mij helpen hoe ik dit weer goed kan maken, zou er érg geholpen mee zijn! _/-\o_

• SpeedBart
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 24-02 22:35

SpeedBart

Futurama 0wnage

Als de gegevens nog leesbaar zijn in de hp PDA. Sluit deze dan even aan en probeer daarvanaf te lezen.

Bite my shiny metal ass!! 6000wp platdak z, zo brabant 14x longi Solar 365 icm 5000XE growatt

Verwijderd

Topicstarter
Okey het is dus nu gelukt! de oplossing was dus inderdaad de SD-kaart uit te lezen via de PDA zelf(aangesloten op usb-docking station naar pc) en toen kon ik keurig alles eraf halen! :*) . Helemaal blij weer! 8)