Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[BUG?] Alias heeft ander aantal replies

Pagina: 1
Acties:
  • 25 views sinds 30-01-2008

• Morax
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21-11 23:57
Waarschijnlijk snap ik de aliassen op GoT gewoon niet, aangezien ik schijnbaar de eerste ben die het meld, maar waarom heeft een alias een ander aantal replies dan het aantal replies op het originele topic?

Zo is er momenteel het topic Werken in Australië met een alias in A61. Nu heeft het originele topic momenteel 37 replies, maar de alias geeft maar 10:
Afbeeldingslocatie: http://www.morax.demon.nl/GoT/alias.jpg

Hierdoor kan ik dus niet meteen naar pagina 2 van het topic gaan, omdat daar de teller maar op 10 staat en dus geen dropdown weergeeft.

Is dit nou "working as intended" en heb ik de gedachte hierachter nou totaal gemist, of is het een bug? :P

What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:28

crisp

Devver

Pixelated

Dat lijkt me inderdaad een bug. Wellicht speelt het mee dat A61 een beslotener forum is dan WI, en dat daarom de update niet altijd wordt gedaan vanwege geen rechten?

Intentionally left blank

• Morax
Dat is mogelijk, al dacht ik dat hij al op 10 staat sinds ik de alias zag. Alle posts die er sindsdien bijgekomen zijn, ook een paar van A61'ers, zijn daar volgens mij ook niet bijgeteld, al begin ik nu te twijfelen.

Overigens lijkt het me sowieso dat de teller ge-update moet worden, zolang de poster maar rechten heeft in het originele topic :)

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

crisp schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 19:04:
Dat lijkt me inderdaad een bug. Wellicht speelt het mee dat A61 een beslotener forum is dan WI, en dat daarom de update niet altijd wordt gedaan vanwege geen rechten?
Nee, het originele topic staat in WI, de alias staat in A61, iedereen die de alias kan zien kan in WI.
Maar de kans dat dit een fout in de rechtencode is lijkt me wel vrij groot :P

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Hij staat bij mij op 7 replies :?

Intentionally left blank

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Tellertje iig even hersteld bij deze; vanavond eens kijken of rechten hierin een rol spelen...

Intentionally left blank

• Morax
moto-moi schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 19:10:
[...]

Nee, het originele topic staat in WI, de alias staat in A61, iedereen die de alias kan zien kan in WI.
Maar de kans dat dit een fout in de rechtencode is lijkt me wel vrij groot :P
Maar iedereen die WI kan, kan niet in A61 komen ;) En misschien dat de alias daarom vanwege een rechtenconflict niet ge-update word. Op de 10 na die van A61'ers af komen.

Zou eigenlijk wel kunnen, aangezien de teller nu op 7 staat, nadat er een aantal posts getrashed zijn :)

Edit:
Er zijn een paar posts getrashed waarin wat mensen een off-topic post plaatsten over wat het gele mapje inhield ;)

[ Voor 18% gewijzigd door Morax op 23-08-2006 19:14 ]

• Paul
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-11 19:27
*knip* Eerst F5 danm maar de volgende keer :P

[ Voor 75% gewijzigd door Paul op 23-08-2006 19:14 ]

"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Het is geen probleem met rechten, het komt doordat dit een alias is die al aangemaakt was voor de introductie van React 1.9.4. Aliassen werden toen nog niet 'bijgewerkt'.

Kortom: geen bug ;)

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.