Toon posts:

Bedrijf dat ipod in auto inbouwt? (regio utrecht)

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een BMW5 en een ipod 30G video.
Ik had 4 weken de tijd (voor de vacantie) om de ipod in mijn auto ingebouwd te krijgen met icelink en had een afspraak met "scr carkits" om bij mij op locatie de ipod in te bouwen. Nadat 2x de afspraak op de dag zelf is afgezegd staat het water me toch nog aan de lippen.
Weet iemand een bedrijf (in de buurt van Utrecht) met wie er betrouwbare afspraken valt te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Setragasj
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 05-10 18:04

Setragasj

is using radars to communicate

Butz Car Electronics ( www.butz.nl ) zou je kunnen helpen daarbij.
Ik werk zelf een ander bedrijf ( I Sioux ) dat in hetzelfde pand zit en betrouwbare afspraken zijn zeker te maken.
Ik weet niet of het mogelijk is om iPods in te bouwen maar ik neem aan van wel! Bel even zou ik zeggen.

[ Voor 22% gewijzigd door Setragasj op 23-08-2006 19:03 ]

<Typ een persoonlijk bericht>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arioch
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06-12-2024

Arioch

<geek>

Wat denk je van de lokale bmw garage?
Linkje naar de ipod pagina van bwm zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFreakhead
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13:14
Arioch schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 20:25:
Wat denk je van de lokale bmw garage?
Linkje naar de ipod pagina van bwm zelf.
In de vijf serie kan je geen Ipod laten bouwen die ondersteund wordt door de fabriek. In de nieuwe 5 kun je gewoon een mp3 dvd in de wisselaar gooien... ook makkelijk

Verwijderd

Topicstarter
Oke na verdere orientatie ben ik nu terecht gekomen bij icepod.nl. Daar leveren ze de spullen en de inbouw maar weigeren de verantwoordelkijkheid van het bestellen van de onderdelen op zich te nemen. Eerst bestellen en dan gaan we over inbouwen praten.
Zelf zeggen ze dat dat vanwege de financiele overzichtelijkheid is.
Ik loop al gelijk tegen het probleem aan dat hun site bij het bestellen van een cradle niet eens het bestaan van een 5th gen iPod lijkt te erkennen. Wel wordt gewaarschuwd dat ik het met een 4G iPod 30Gb kan shaken. Ik heb ze wel gemaild maar kreeg in eerste instantie geen info die er op duidde dat ze weten dat een iPod video 5G is. Ik krijg het idee dat op dit gebied ofwel
-niemand ook maar enige professionaliteit aan de dag kan leggen
-er heel veel klanten zijn en tijdgebrek is
Een gat in de markt dus voor potentiele concurrenten!

Heeft iemand ervaring met de 30G ipod video en de cradle van ice-link?