Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Zoekt bepaalt soort RPG

Pagina: 1
Acties:
  • 92 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ok weer een 'Zoekt RPG' topic.

Ik zoek eigenlijk een RPG met een goed verhaal, veel vrijheid en liefst mooie graphics :9
Daar zijn er natuurlijk zat van te vinden zo je zeggen, maar vaak ligt helaas een flinke nadruk op het vechtwerk, daar houd ik eigenlijk niet zo van.

Dus als iemand iets weet wat hieraan voldoet? Graag!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Oblivion? Of is dat te weinig verhaal? In ieder geval mooie graphics en veel vrijheid :)

• FiXeR.nl
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
RoD schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 17:58:
Oblivion? Of is dat te weinig verhaal? In ieder geval mooie graphics en veel vrijheid :)
Ik ga met je mee...

Trouwens in oblivion zit toch een goed verhaal? ;)

• Hi-Sintar
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 02:36
op de pc of op een bepaalde console?

Voor de pc heb je Gothic 2 & Oblivion (of als je pc die niet kan draaien, Morrowind). Grote werelden, veel vrijheid, veel interactie met de mensen in de wereld etc.

Voor de xbox kan ik je Jade Empire aanraden. Voor de xbox360 heb je weer de keuze uit Oblivion of Kameo, die laatste is ook enorm leuk maar niet echt groot en open als Gothic 2 en Morrowind/Oblivion. Je hebt bepaalde momenten in het spel dat je in een soort dorp terechtkomt waar je dan wel vrij bent. Je kunt dan met de inwoners spreken en sidequests oplossen. Vooral het aspect dat je gebruik kunt maken van verschillende "elemental warriors" en dat je ook in elke situatie een ander element nodig hebt om door te kunnen gaan spreekt mij erg aan bij Kameo :)

[ Voor 14% gewijzigd door Hi-Sintar op 23-08-2006 18:33 ]

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 28-11 20:50
SGD staat er vol mee. Zoekt en gij zult vinden :Y)

Dit topic is gesloten.