The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.
Ik zou het niet vertrouwen.
Ik zie nergens wat staan over garantie en bovendien doen ze aan 'kilometercorrectie'. Klinkt allemaal bijzonder louche.
Ik zie nergens wat staan over garantie en bovendien doen ze aan 'kilometercorrectie'. Klinkt allemaal bijzonder louche.
http://www.chipmeister.nl...es/toyota/Yaris14D4D.html
Dit lijkt me een beter alternatief. Verschillende kenissen van mij hebben daar hun auto laten chiptunen, en zeer goede ervaringen ermee.
Dit lijkt me een beter alternatief. Verschillende kenissen van mij hebben daar hun auto laten chiptunen, en zeer goede ervaringen ermee.
38% vermogenswinst is fors, maar kan wel mogelijk zijn.
Ik vind die prijs echter vreemd. € 499 inclusief autoradio.
Een gratis radio bij je chiptuning?
Ik vind die prijs echter vreemd. € 499 inclusief autoradio.
Een gratis radio bij je chiptuning?
Signatures zijn voor boomers.
nou ik reed vandaag in een of ander aftands subaru model met 900cc en nog geen 3 meter lang oid...de herrie die daaruit kwam is nog erger dan de audi 80 TDI die mn vader vroeger heb gehadVerwijderd schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 23:58:
Om de herrie van je diesel te verdringen.
dus zo erg kan een diesel niet meer zijn
dacht dat die auto uit elkaar viel...bij 20km/h al
Nu ga je een 3 pitter vergelijken met een audi 80 tdibolleh schreef op zondag 27 augustus 2006 @ 00:25:
[...]
nou ik reed vandaag in een of ander aftands subaru model met 900cc en nog geen 3 meter lang oid...de herrie die daaruit kwam is nog erger dan de audi 80 TDI die mn vader vroeger heb gehad
dus zo erg kan een diesel niet meer zijn
dacht dat die auto uit elkaar viel...bij 20km/h al
chiptunen van een diesel ben ik niet zo happig op maar ga in ieder geval in zee met een gerenomeerd bedrijf en niet met zo'n:
za'k jouw ototje ff wa sneller moaken jochie geen probleem veur mij gelijk effe de kilometerstand wat terugschroeven is altijd makkeluk veur verkoop
computer voor alle werkzaamheden
Je kan iedere diesel probleemloos chippen, je moet dan echter wel weten wat je doet. Wat dat betreft heb ik meer vertrouwen in Chipmeister dan in Profisoft of Tunex.
Tis jammer dat tuners als Squadra, JD en ABT merkgebonden zijn, met name de eerste twee weten wat ze doen. Goede chiptuning gaat ook verder dan zomaar wat waarden verhogen. Helaas begrijpen veel mensen dat niet, of hebben ze er het geld niet voor over..
Tis jammer dat tuners als Squadra, JD en ABT merkgebonden zijn, met name de eerste twee weten wat ze doen. Goede chiptuning gaat ook verder dan zomaar wat waarden verhogen. Helaas begrijpen veel mensen dat niet, of hebben ze er het geld niet voor over..
Pagina: 1