kabels seasonic s12 lang genoeg voor antec p180??

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

• crazyheinz
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 30-01 08:50
Ik heb deze configuratie besteld in combinatie met de p5w en conroe e6600.
Gaat voeding geen probleem geven met mijn kast??

• mnielsm
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14-02 21:04
ik heb toevallig deze combinatie ook besteld en krijg als t goed is alles morgen binnen dus dan weet ik meer.
Het is ook handig om te informeren naar de revisie van de seasonic voeding, de nieuwste revisie (3) heeft namelijk meshed cables die iets langer zijn t.o.v. de revisies 0, 1 en 2

Voor het eenvoudigste zoeken naar alle chinese webshops: www.chinapricefinder.com

• mnielsm
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14-02 21:04
zo vandaag heb ik het geheel geinstalleerd.
Ik heb revisie 3 van de voeding (dus met de extra lange kabels).

De 24p ATX stekker paste met gemak.
Echter de 4p ATX stekker dat is een ander verhaal.
Als je de boxed koeler gebruikt en geen PCI/PCI-E kaarten gebruikt dan zal deze passen.
Met een PCI-E grafische kaart dan zal het misschien ook nog wel passen al word het dan wel erg krap.
Het beste kan je dus een verlengkabel erbij bestellen. Ik heb een verlengkabel van 40 cm gebruikt en hiermee kan je de kabel mooi wegwerken langs de zijkant van de kast.

Voor het eenvoudigste zoeken naar alle chinese webshops: www.chinapricefinder.com

• crazyheinz
OK bedankt voor de info. Der gaat geen stockcooler opzitten.
Ik ga even kijken voor die verlenkabel voor pci vga... :)

• Cyb
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

Cyb

Ik heb zelf een P180, Seasonic S12-430 rev.A3 en een Asrock Conroe mobo.

Ook bij mij was de 4p ATX stekker een beetje krapjes. Bij het Asrock mobo zit deze connector namelijk helemaal links bovenin. Ik heb hem achter mijn PCI-kaarten omhoog gelegd.

Als ik een oudere revisie had, met kortere kabels, dan was het waarschijnlijk niet gelukt.

• Henkes
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 20:02
Mag ik vragen welke winkel de rev. 03 levert, oftewel waar jullie hem hebben gekocht?

• crazyheinz
Ik heb hem bij azerty.nl gekocht, bij salland ligt ie ook maar dan wel duurder...

• crazyheinz
Ik heb nu juist van azerty een bericht gekregen dat ze niet weten wanneer ze hem binnen krijgen.
Ben nu op zoek naar een andere voeding die ook stil is en geen problemen zal geven met kast...

• Chutney
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14-02 10:37
crazyheinz schreef op zaterdag 26 augustus 2006 @ 22:01:
Ik heb nu juist van azerty een bericht gekregen dat ze niet weten wanneer ze hem binnen krijgen.
Ben nu op zoek naar een andere voeding die ook stil is en geen problemen zal geven met kast...
Ja dat heb ik net ook gekregen per mail, houd dat in dat deze serie van voedingen uit de productie gaat?

• Cyb
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

Cyb

Chutney schreef op zondag 27 augustus 2006 @ 00:03:
[...]

Ja dat heb ik net ook gekregen per mail, houd dat in dat deze serie van voedingen uit de productie gaat?
Denk eerder dat het komt vanwege de nieuwe A3 revisie. Salland heeft hem misschien wel, daar heb ik het namelijk vandaan.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02:10

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

1) als je dit soort dingen niet weet is het verstandig dat *voor* het bestellen uit te zoeken :z
2) voor je een topic opent hoor je te kijken in de documentatie (manuals) die over het onderwerp te vinden is. Geen idee of kabellengtes in de seasonic handleiding staan, maar info over wat je zelf al gezocht had (en waarom dat niet voldeed) hoort toch echt in de TS :o

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.