Toon posts:

keuze maken voor laptop

Pagina: 1
Acties:
  • 149 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
ik wil een keuze maken tussen de volgende laptops, het voornaamste doel is dat ik er mee moet programmeren, talen zoals c++ en delphi moeten daar vlekkeloos naast elkaar kunnen draaien. Tevens moet er tegelijkertijd een webserver kunnen draaien. De volgende specificaties heb ik van de systemen:

1: ACER ASPIRE 5601 AWLMi
Intel Core Duo T2050 1.66 GHz
Geheugen 1024 MB, harddisk 80 GB
Dual layer DVD
Grafische kaart ATI X 1300 128 MB
Wired Wireless Lan 802.11b/g
15.4"TFT WXGA CrystalBrite Scherm
Microsoft Windows XP Home Edition SP2
incl. 1 jaar Help Desk

2: Fujitsu Siemens Amilo Pa-1510
AMD Mobile Dual Core Turion TL-50
1024 ram ddr2
80GB HD
ATI Radeon Xpress 1100

3: asus z92f-ap022h
intel core duo t2050 processor 1,6 Ghz
15,4" color shine
80 gb HD
1024 ram ddr2
grafische kaart onbekend

zelf leek me de eerste keuze het beste, maar wil graag wat meer hierover horen. mocht iemand tips of reacties hebben zou ik die graag horen.
alvast bedankt

• dewil1990
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 02-02 14:10
vidoekaart van de laatste zou wel fijn zijn om te weten kun je er niet achter komen?

• Thandor
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11:35

Thandor

SilverStreak

Verwijderd schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 17:23:zelf leek me de eerste keuze het beste, maar wil graag wat meer hierover horen. mocht iemand tips of reacties hebben zou ik die graag horen.
alvast bedankt
Waarom ga je voor de eerste?

Verder vraag ik mij af wat de prijzen van de notebooks zijn en wat het budget is. Indien deze gelijk zijn dan kun je a.d.v. specificaties wel benchmarks opzoeken om prestaties te bepalen. Zoeken naar ervaringen is altijd nog een optie, mocht je deze niet/weinig vinden dan kun je uiteraard algemene ervaringen omtrent het bedrijf zelf zoeken.

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.