Gisteravond moesten de beestjes nodig plassen en aangezien mijn date niet door ging besloot ik om in mijn eentje het strand op te gaan met de woeffies, gewapend met mijn camera natuurlijk (D50 met kitlens). Het resultaat is hieronder te bekijken en ik verwacht stevig commentaar. Ik heb in een uurtje mijn Sandiskkaartje van een Gigabyte volgeschoten en ik moest dus uit 420 foto's deze selectie maken, dat was pittig. Laat me even weten wat je ervan vind want misschien is dit wel voor herhaling vatbaar!
Waarschijnlijk heeft bordermaker de EXIF uit alle foto's gesloopt, ik heb alles op ISO200 geschoten en eigenlijk ook op A, sommigen op M. Vooral Shirley (het zwarte hondje) was moeilijk te fotograferen, tegen de zon in nagenoeg onmogelijk zonder externe flitser.

Waarschijnlijk heeft bordermaker de EXIF uit alle foto's gesloopt, ik heb alles op ISO200 geschoten en eigenlijk ook op A, sommigen op M. Vooral Shirley (het zwarte hondje) was moeilijk te fotograferen, tegen de zon in nagenoeg onmogelijk zonder externe flitser.

[ Voor 8% gewijzigd door Josh op 23-08-2006 17:23 ]