Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[PW] Hardwaretotaal verkeerde prijzen

Pagina: 1
Acties:

• bazzard
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-05 11:52
Het is mij op gevallen dat hardwaretotaal altijd de laagste prijs heb. En als je dan op de site komt ligt de prijs een stuk hoger. In sommige gevallen zelfs 10%!!! Ik weet dat er in deze handel dag handel is. Maar bij alle producten lijkt mij een beetje sterk. In mijn ogen is het dan ook puur klanten lokken en besodemieteren.

De prijzen dit ik heb gecontroleerd.

Logitech G15 toetsenbord. bij hardwaretotaal op de site €73.51 en in PW staat €67.28
Asus P5B deluxe, P965. Bij hardwaretotaal op de site €185.15 en in PW staat €173.58
Gigabyte GA-8N-SLI quad Royal. Bij hardwaretotaal op de site €225.40 en in PW staat €218.34
Philips 200p7es Bij hardwaretotaal op de site €572.88 en in pw staat €587.80
Logitch G5 gaming Mouse bij hardwaretotaal op de site €60.96 en in PW staat €55.96

en zo kan ik nog wel 300 producten door gaan maar dat lijkt me een beetje overbodig.
Ik hoop dat jullie er wat aan kunnen doen.

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 19:50

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Als je in de pricewatch bij het artikel klikt op Hardwaretotaal dan krijg je de prijzen te zien die ook in de pricewatch staan. HT geeft dus lagere prijzen als je vanuit tweakers.net op hun site bij een bepaald artikel komt (zo is er nog een shop dacht ik, weet alleen even niet meer welke).

(Klik maar eens op de link die ik hierboven heb staan onder Hardwaretotaal.. Dan krijg je dus ook de prijs van die Logitech G15 te zien die in de PW staat.) Als ik het goed heb staat er in de shopsurvey ook een survey waar dit wordt opgemerkt.

[ Voor 22% gewijzigd door FlipFluitketel op 23-08-2006 16:43 ]

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

• DEVoTi0N
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08:50
^^Met FlipFluitketel. Hardwaretotaal geeft inderdaad aparte prijzen voor de tweakers. Ik weet dat ik daar zoveel maanden geleden nog een discussie over heb gehad. Het staat los van tweakers.net, maar t.net wil alle tweakers deze korting natuurlijk niet onthouden. Er wordt niet zo heel veel over gesproken, omdat er nog steeds shops zijn, die kunnen concurreren met hun normale prijzen.

• bazzard
@DEVoTION.
Dat wist ik niet. Maar dan blijft het dus lokkerij van die gasten. Ze geven je korting op 1 artikel(welke je aan klikt in pw) en voor de rest wat je dan bij besteld (via hun site) moet je dan meer betalen dan als er in pw vermeld staat.

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 19:50

FlipFluitketel

Frontpage Admin
bazzard schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 16:54:
@DEVoTION.
Dat wist ik niet. Maar dan blijft het dus lokkerij van die gasten. Ze geven je korting op 1 artikel(welke je aan klikt in pw) en voor de rest wat je dan bij besteld (via hun site) moet je dan meer betalen dan als er in pw vermeld staat.
Ja en nee.. Als je gewoon alles vanuit de pricewatch opzoekt en in je winkelwagen knikkert krijg je gewoon de prijzen van de pricewatch. Als je na ieder artikel gewoon op de site van HT gaat zoeken dan krijg je inderdaad maar 1 artikel tegen de lagere prijs zoals ie in de pricewatch staat.
Natuurlijk niet te lang wachten met je artikelen op te zoeken want dan zal je cookie waarschijnlijk niet meer geldig zijn en dus zal dan je winkelwagen inderdaad leeg zijn. Maar ik heb nu even met 3 artikelen geprobeerd en na ieder artikel de site van HT afgesloten, volgende artikel opgezocht in de pricewatch en doorgeklikt naar HT en in het winkelwagentje geknikkerd en de vorige artikelen stonden er nog gewoon in.

[ Voor 13% gewijzigd door FlipFluitketel op 23-08-2006 17:00 ]

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

• bazzard
oke, dan is mijn woede op niks gebaseerd, en lijkt het me een mooi einde van dit topic :+

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Hoofdletters zijn net zo duur als kleine letters aan het begin van een zin ;) .
Pagina: 1