Toon posts:

Firefox slaat wachtwoorden niet meer op

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik installeer hier FIrefox op nieuwe pc, zet alles zoals het hoort, waaronder dat hij wachtwoorden moet onthouden.

Maar als ik een wachtwoord ingeef gaat hij gewoon verder zonder een venster waarin hij vraagt of het moet opgeslaan worden (wat het normaal moet doen).

Wat kan ik nog meer doen, alles staat al aangevinkt ... Voorlopig heb ik gewoon het profile van mijn oude pc geladen, maar dat lost het uiteraard niet op voor een nieuwe site :s

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-04 23:18

pasta

Ondertitel

Tools > Options > Privacy > Passwords

Daar al eens tussengekeken? :)

Signature

Verwijderd

Sommige sites supporten het ook niet.

• mahi
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-10-2025

mahi

God bless GoT

Heel dat wachtwoord-opsla-gedoe van Firefox staat in mijn opinie nog maar in z'n kinderschoenen. Hier werkt het wel voor een aantal sites, maar bij velen vraagt ie simpelweg niets. Als ik dan even vergelijk met Opera, dat is toch een wereld van verschil. Ik ben nog maar enkele sites tegengekomen waar Opera geen paswoorden voor wilde opslaan.

Dat zijn zo van die kleine details die me nog steeds weerhouden om Firefox te gebruiken (in plaats van Opera).

A bus station is where a bus stops. A train station is where a train stops... On my desk I have a workstation.

Verwijderd

Topicstarter
Mja ik ben niet achterlijk, ik zei al dat ik dat aangevinkt had. Ik kopieer heel de profile map van andere pc (die ze wel opslaat, zelfde versie) en het probleem blijft, erafgooien en opnieuw installeren helpt allemaal niet, normaal moet hij vragen of hij het wachtwoord opslaat, dat doe hij dus niet en slaat ze ook niet op. Heb al 8-9 sites geprobeerd, hij doet het gewoon niet. En nergens ook een oorzaak te vinden. Blijkbaar moet ik nu altijd eerst op andere pc het wachtwoord eens invoeren en dan het profiel kopiëren ... leuk is dat.

• Reinier
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:12

Reinier

\o/

Welke versie van FF gebruik je en welke extensies?

• Ultraman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14:38

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Misschien moet je eens proberen om een nieuw profile aan te maken. Dat zou namelijk weer een default account opleveren, je zou eens moeten kijken of dat helpt :)

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

Pagina: 1