Cigarette + Coffee = Breakfast of champion
There's no point in being grown up if you can't be childish sometimes.
@TS: bel eens een installatiebedrijf, die kunnen je wel advies egevn en onderdelen.
Ik zou zelf gewoon een nieuwe kabel trekken BTW.. je kan er namelijk nooit meer bij als het niet werrkt..
[ Voor 26% gewijzigd door BCC op 23-08-2006 16:17 ]
Na betaling van een licentievergoeding van €1.000 verkrijgen bedrijven het recht om deze post te gebruiken voor het trainen van artificiële intelligentiesystemen.
wel niet meer dan 12 mm untwisten of 't is niet eens CAT 5 meerBCC schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 16:16:
Nee, hij wil geen koppelblokje. Dat gaat zowieso krap worden in de muur.. Je kan de kabeltjes gewoon netjes solderen en met was krimpkous alles afwerken.
Ik zou zelf gewoon een nieuwe kabel trekken BTW.. je kan er namelijk nooit meer bij als het niet werrkt..
[ Voor 3% gewijzigd door the_stickie op 23-08-2006 16:19 ]
4 aansluitingen per 2 wandcontactdozen * 8 kabels = 32 keer solderen + krimpkousen. In totaal zo'n 12 UTP aansuitingen = 96 keer dunne kabeltjes solderen en daarna krimpkousen. Dat wordt karweitje.BCC schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 16:16:
Nee, hij wil geen koppelblokje. Dat gaat zowieso krap worden in de muur.. Je kan de kabeltjes gewoon netjes solderen en met was krimpkous alles afwerken.
Niuwe kabel trekken heb ik n.l geen zin. Zit circa 20 meter tot aan aan de patchkast via bochten e.d. Oude inbouwdoos kan in principe netjes afgedekt worden.
Cigarette + Coffee = Breakfast of champion
[ Voor 42% gewijzigd door BCC op 23-08-2006 16:37 ]
Na betaling van een licentievergoeding van €1.000 verkrijgen bedrijven het recht om deze post te gebruiken voor het trainen van artificiële intelligentiesystemen.
wel een van de betere oplossingen ja,djluc schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 16:39:
Kan je niet een centraal punt, bijvoorbeeld boven het plafond, maken waar je al die kabels verbindt? Dan hoef je alleen dat laatste stuk in de muur opnieuw te leggen.
Voip enthousiastelling, Liever een kabel dan wifi
Artikelnr: 135420

Zo'n kastje biedt een nette manier om kabels te verlengen. Maar zoals je ziet is er wel wat ruimte voor nodig om eht kastje weg te werken.
Een prijs of detailhandel die dit verkoopt heb ik niet kunnen vinden. Maar google biedt vast uitkomst
No coffee, no nothing!
8 keer even opnieuw 20 meter trekken, of 96 keer klein k*t kabeltjes solderen ... ik zou het wel wetenGrittyKitty schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 16:31:
[...]
4 aansluitingen per 2 wandcontactdozen * 8 kabels = 32 keer solderen + krimpkousen. In totaal zo'n 12 UTP aansuitingen = 96 keer dunne kabeltjes solderen en daarna krimpkousen. Dat wordt karweitje.
Niuwe kabel trekken heb ik n.l geen zin. Zit circa 20 meter tot aan aan de patchkast via bochten e.d. Oude inbouwdoos kan in principe netjes afgedekt worden.
Zeker als je gaat vrezen wil je niet solderen of koppelstukjes of wat dan ook. Ik neem aan dat je meteen in de muur vreest met PVC leiding enzo. Veel te groot risico dat je bij trekken van de kabels daarna je las verrot trekt of je koppelblokje op een bocht blijft haken.
Tijd voor een nieuwe sig..