Toon posts:

[XP]Inf-installation failure reason: access denied

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Kep een RIS installatie gedaan van XP, alles gaat goed, behalve als ik als een gebruiker inlog, dan krijg ik deze melding:

"Inf-installation failure reason: access denied"

Ik heb werkelijk alles al geprobeerd van rechten geven aan het registry en c: schijf. Alles gedeinstalleerd, opnieuw geinstalleerd, het blijft gewoon bij die melding. Als ik ga zoeken op google discussiegroepen of web dan krijg ik best veel hits, maar allemaal heeft het geen baat, want bij geeneen staat een concreet antwoordt, of gaat over net iets anders.

Het gebeurd alleen de eerste keer, dus je logt in voor de eerste als gebruiker, dan gaat ie profiel aanmaken, dan zie ik 2 dos windowtjes heel snel voorbij komen(zo snel dat ik niet kan zien wat ie doet, heb het echt geprobeerd om te kijken, maar gaat echt te snel) en dan daarna komt ie met deze melding. Heeft iemand dit probleem een keer meegemaakt en een oplossing voor gevonden?

Het maakt niet uit of ik op het domein aanmeldt of lokaal als gebruiker, allebei gaat fout, mits ik de persoon admin rechten geeft, dan gaat het goed.

alvast bedankt.

ps. doorlinken naar een topic hier op tweakers heeft echt geen nut, want die heb ik allemaal al wel gehad, staat ook niet veel concreets tussen overigens.

• thijssie83
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 03-06-2023
Je hebt niet toevallig de admin account een ander naampje gegeven zoals root?

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Waar komt je RIS source vandaan? Is dat een plain-SP2 CD zonder eigen wijzigingen? Wat voeg je in je RIS zelf nog toe?

Het klinkt in ieder geval een beetje of er een willekeurig programma z'n installatie niet af kan maken en aangezien een standaard SP2 dat volgens mij niet doet op deze manier denk ik eerder aan een mislukte pogign om Windows Media Player oid te integreren? :)

Verwijderd

Topicstarter
elevator schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 20:00:
Waar komt je RIS source vandaan? Is dat een plain-SP2 CD zonder eigen wijzigingen? Wat voeg je in je RIS zelf nog toe?

Het klinkt in ieder geval een beetje of er een willekeurig programma z'n installatie niet af kan maken en aangezien een standaard SP2 dat volgens mij niet doet op deze manier denk ik eerder aan een mislukte pogign om Windows Media Player oid te integreren? :)
Ik gebruik altijd deze site voor packs http://www.ryanvm.net/for...6aece22447057af2d234c24ff

Dit werkt altijd goed, ik heb er SP2 augustus, directx 9.0 june en .NET Framework 2.0 in geintegreerd

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Begin gewoon eens met een schone XP, heb je het probleem dan ook?
Als je dan op een normale manier SP2 integreert (dus zonder tooltjes te gebruiken) - heb je het probleem dan ook?

• Cis
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:50

Cis

TS: Heb je inmiddels al e.e.a. geprobeerd en heb je een oplossing gevonden? Een oorzaak? Ik ben namelijk erg benieuwd :)

Geschiedenis herhaalt zich nooit. Maar rijmt altijd wel een keer.

Pagina: 1