Nimbuzz - gratis alternatief voor sms

Pagina: 1
Acties:
  • 1.145 views sinds 30-01-2008

• 3V3RT
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23-06 21:59
Nimbuzz (nog in beta) is een nieuwe service die het mogelijk maakt om te communiceren tussen je mobiele gebruikers en mensen die achter de pc zitten. Het is compleet gratis alleen het lijkt me wel dat je iets betaald voor de datakosten van je mobiel . Oordeel zelf :
Text. Chat. FREE.

Nimbuzz is a little piece of software that you install on your mobile phone.

* To Chat and send Text messages for free within the Nimbuzz community
* To Chat with your buddies from other communities like MSN™ and Google Talk™
* To use the revolutionary Nimbuzz mobile voice solutions
http://www.nimbuzz.com

mijn username is evert@nimbuzz.com, voeg me maar eens toe en kijk wat er gebeurd.

• sariel
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 24-03 12:54
En.....hoe is dit handiger dan MSN op je mobiel (evt via wlan)?

Copy.com

• Noork
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Wat is het voordeel t.o.v b.v. MSN?

Ook irritant dat ik niet even de applicatie van de website kan downloaden en vervolgens met Bluetooth op m'n telefoon kan zetten.

• MDxxRave
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 27-07 19:58
Noork schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 15:33:
Wat is het voordeel t.o.v b.v. MSN?

Ook irritant dat ik niet even de applicatie van de website kan downloaden en vervolgens met Bluetooth op m'n telefoon kan zetten.
Volg de stappen via http://get.nimbuzz.com en dan kan je hem gewoon op je pc d/l

Verwijderd

Ola. Ons product is veel meer dan een MSN-client voor je telefoon. Nimbuzz heeft haar eigen netwerk, waarnaast je op dit moment al kunt communiceren met MSN gebruikers en Google Talk gebruikers. We zijn al bezig om andere netwerken ook te koppelen.

Het leukste gedeelte wordt over een paar weken gelanceerd (je kunt je overigens inschrijven voor een alpha test): behalve instant messaging berichten gaan we ook voice aanbieden, internationaal tegen lokale kosten. Een spraak-link naar Google Talk gebruikers is ook al in ontwikkeling (dat wordt op het moment in-house getest). Later gaan we ook andere netwerken ontsluiten.

Waar we naar toe werken is een dienst waarmee je, waar je ook bent, in staat wordt gesteld op de goedkoopst mogelijke manier in contact te treden met iemand anders - zonder dat je moeite hoeft te doen. Zit je gesprekspartner achter z'n PC, dan zetten we een sessie op met z'n PC-client. Niet achter z'n pc, maar mobiel? Dan bellen we z'n mobiel voor je. Is het geen Nimbuzz gebruiker, maar maakt hij wel gebruik van bijvoorbeeld Google Talk? Dan gebruiken we dat toch voor je? En omgekeerd werkt het hetzelfde.

Je hoeft niet meer een berg aan applicaties open te hebben om al je accounts open te zetten. Producten als gaim en Trillian bieden zoiets al op tekstgebied, maar wij gaan het ook doen voor voice. Bijkomend voordeel is dat we je instellingen server-sided bewaren: je hoeft dus niet voor elke installatie opnieuw een MSN-account te koppelen: Als je dat één keer doet, ben je klaar.

Verder hebben we nog wat leuke features die we ontwikkeld hebben: de Buzz is er één van. Het principe is eigenlijk simpel: als je het aanzet en iemand wil je bereiken terwijl je even niet online bent, laten we je telefoon kort overgaan. In je 'missed call' zie je dan ons nummer (31313131), waaraan je kunt zien dat iemand je wilt spreken. Ik werk er nu een paar maanden mee en ik vind 't enorm handig.

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Mjah; ik zie in dit topuc eerlijk gezegd niets meer dan een verkooppraatje voor een niet zo heel nuttig product ;) Ik stel voor dat, mocht dit nuttig zijn; de topicstarter ook een nuttig topic start met wat achtergond informatie en dat is meer dan alleen een link en 3 features. :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.