[Powerpoint] Presentatie automatisch afspelen na openen

Pagina: 1
Acties:
  • 635 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 182276

Topicstarter
Goedenmiddag,

ik had een vraag betreffende Powerpoint 2000. Voor mijn werk moet ik een presentatie laten afspelen op een pc. Die presentatie moet meteen opstarten na het aanzetten van de computer. De pc logt al automatisch in met een account en de presentatie start ook al automatisch op. Nu wil ik het voor elkaar zien te krijgen dat de presentatie ook meteen gaat afspelen zodra de presentatie wordt geopent. Oftewel, ik wil ervoor zorgen dat je niet telkens op F5 hoeft te drukken om de presentatie op te starten, maar dat hij automatisch gaat afspelen. Is dit mogelijk?

En mijn tweede vraag: Is het ook mogelijk om de muis te laten verdwijnen in Powerpoint? zodra er een presentatie wordt afgespeelt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iglesiasdelsol
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 01-04 19:26
Ik weet niet zeker of het automatisch afspelen van een diavoorstelling wel kan...

Wat betreft de muis: die verdwijnt vanzelf na een paar seconden niet gebruiken van de muis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Waarom maak je er geen pps van?

[google=powerpoint automatically start presentation]

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 102516

Bij "opslaan als..." kiezen voor automatisch afspelen ofzoiets? Er zit daar een optie, alhoewel ik het niet zo precies kan zeggen. Heb voor de moment geen Powerpoint geïnstalleerd staan, maar je zal het vast zelf wel kunnen vinden daar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 139094

Gewoon opslaan als een .pps bestand en je bent klaar.
(powerpoint voorstelling *.pps)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
BtM909 schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 15:48:
Waarom maak je er geen pps van?

[google=powerpoint automatically start presentation]
En dan gewoon een shortcut naar je startmenu> opstarten slepen
Pagina: 1