T6060 subwoofer zuigt

Pagina: 1
Acties:

• sparkle
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12-08-2024
Ik heb nu al een tijdje een Creative T6060 setje, maar het geluid van de subwoofer vind ik zo ongelovelijk slecht dat ik nu een ander speakersetje gebruik alleen omdat ik het geluid van me T6060 niet aan kan staan.

Nu gebruik ik me JBL Creature II.

Alleen wat ik nog liever zal hebben is deze subwoofer (van me JBL set) op me Creative T6060 set. Dan zal me subwoofer probleem opgelost zijn en kan ik als ik films kijken genieten van de lage tonen EN het 5.1 geluid.

Weet iemand een manier om dit te flikken? Ik heb al me 3'5mm front audio jack uit me creative-subwoofer in me jbl-subwoofer gestoken. Het werkt, maar is zeer onpraktisch met geluid regelen.

Hier even het schema van me JBL setje:
Afbeeldingslocatie: http://www.ixbt.com/multimedia/jbl/creature/sub-back.jpg

En me Creative setje heeft achter op zijn subwoofer gewoon een front, back & center/subwoofer input.

Hopelijk kan iemand me helpen! Die zal ik erg dankbaar zijn.

• voodooless
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15:54

voodooless

Sound is no voodoo!

Je sluit alles analoog aan? zoja: JBL als fron en sub, center en rear sluit je op creative aan..

Klaar is kees :)

Do diamonds shine on the dark side of the moon :?

• sparkle
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12-08-2024
deepspace schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 14:47:
Je sluit alles analoog aan? zoja: JBL als fron en sub, center en rear sluit je op creative aan..

Klaar is kees :)
Zo had ik het eerst ook al gedaan, alleen op deze manier is het klote met geluid. Nu moet ik me front en rear volume appart aanpassen, en probeer dat maar is in een goeie verhouding te doen. ;) Bestaat er misschien nog een betere manier?

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14:28

Sick Nick

Drop the top!

Beter zou ik het niet noemen, maar ene manier die wel gaat werken:
- Woofer van de T6060 los schroeven
- Draadjes los knippen (zullen wel gesoldeerd zitten)
- Woofer van JBl set los schroeven
- Draadjes los knippen
- Draadjes trekken van de originele bedrading van je T6060 set naar de woofer van de JBL set, draadje kan je wel via de baspoort laten lopen als je geen gat wil boren. Dan wel even goed vast tapen ofzo omdat het anders lekker gaat rammelen.

En klaar ben je, niet mooi maar het werkt wel :p Zo heb je de speakers van jde T6060 set en de woofer van de JBL set, die dan gebruik maakt van de T6060 versterker waardoor ie vanaf die set ook geregeld kan worden.

[ Voor 13% gewijzigd door Sick Nick op 23-08-2006 15:34 ]