Toon posts:

[Championship Manager 3] Crashed naar desktop

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zag vandaag toevallig cm3 (championship manager 3) hier tussen mijn cd's liggen. Dus ik heb het even geinstalleerd en kwam erachter dat hij het niet deed. Omdat ik wist dat het ging om een spel uit 98 heb ik bij de eigenschappen van de game de compatibiliteit veranderd naar 98/me. Heb het toen nog is geprobeerd en crashde toen weer naar desktop met zo'n error als: dat er een fout opgetreden is..

Ik heb toen verschillende forums afgezocht en heb toen gelezen dat er een update gedownload moest worden etc etc.. maar dat helpt ook niet.. dus kan iemand mij vertellen hoe ik deze game laat werken op xp .. want ik weet zeker dat het aan xp ligt.

• rg-mohwa
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 21:53

rg-mohwa

Phoe Hé

vmware (of virtual Pc) installeren -->> windows 98 in Vmware installeren -->> cm3 instaleren op windows 98 en spelen maar :P

Verwijderd

Topicstarter
bedankt.. ik ga dit proberen kijken of het me lukt :)

Verwijderd

Topicstarter
vmware geinstalleerd en een virtual machine aangemaakt (windows 98) en dan het gestart maar hij zegt dan dat er geen bootable disk of floppy gevonden kan worden.. moet ik dan windows 98 dat programma hebben?

ik heb de installatie cd van 98 namelijk niet.. en als die nodig is wat dan?

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 23-08-2006 15:34 ]

• Gerrit Jan
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 01-12 19:33
Je hebt wel een installatie cd van windows nodig.
onder vmware kun je een system "virtualizeren" en je moet het gewoon als een normale versie installeren.

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Vmware maakt een virtuele pc voor je, deze is dus ook gewoon net als een normale pc helemaal schoon/leeg.
Je zal dus Windows98 moeten installeren vanaf de installatie cdrom

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt Gerrit Jan.. uiteindelijk na al die handelingen ben ik niets opgeschoten.. ik wil alleen maar weten hoe ik een game kan spelen op xp die voor 98 is gemaakt.. dus als iemand een andere oplossing weet alvast bedankt..

• Gerrit Jan
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 01-12 19:33
nee helaas naast de compatibiliteits wizard zou ik niks weten.

Verwijderd

Topicstarter
Klopt Viper_74, dat snapte ik dan nog wel alleen ik heb die cd niet geen 1 van alle pc's hier heeft 98 en al tijden niet.. dus vandaar alleen xp installatie cd's en toevallig ook nog een windows 2000 maar daar heb ik niets aan

Verwijderd

Topicstarter
Dan heb ik pech denk ik.. nja tog bedankt dan

Gebruik de edit-knop eens als je nog iets toe te voegen hebt aan je laatste reactie. Die is er namelijk niet voor niets :o

[ Voor 59% gewijzigd door Crash op 23-08-2006 21:03 ]

Pagina: 1