Mijn probleem, dat ik al een hele tijd heb, maar nu toch een keer wil oplossen is dat mijn pc heel lang het windows laadscherm laat zien. Nu zijn er hier wel meer posts over geweest, maar niet dat alleen het laden lang duurt. Bij mij duurt dus alleen het laden van windows lang, daarna is hij gewoon snel (ook goede 3dmark scores), ik heb deze pc zelf in elkaar gezet met een Hitachi 160gig sata drive als primary sata en een nec 3510 als primary ata. Rest van mijn specs zijn:
A8N-SLI Premium
Athlon 64 3000+ (socket 939)
Asus geforce 7600gt Pci-e
1024mb kingston valueram (uit oude pc)
Hitachi 160gig sata hd (uit oude pc)
Nec 3510 dvd brander (uit oude pc)
Coolermaster 420watt voeding
Coolermaster centurion kast
Nu had ik dit meer als tussenoplossing totdat de directx10 kaarten komen, maar het begint mij nu af en toe wel te irriteren, als je even snel de pc aan wil doen om nog iets op te zoeken. Ik heb alle overbodig processen al in msconfig verwijderd, het kan haast geen virus zijn, want hij deed het al vanaf het begin.
Iemand enig idee wat te doen?
A8N-SLI Premium
Athlon 64 3000+ (socket 939)
Asus geforce 7600gt Pci-e
1024mb kingston valueram (uit oude pc)
Hitachi 160gig sata hd (uit oude pc)
Nec 3510 dvd brander (uit oude pc)
Coolermaster 420watt voeding
Coolermaster centurion kast
Nu had ik dit meer als tussenoplossing totdat de directx10 kaarten komen, maar het begint mij nu af en toe wel te irriteren, als je even snel de pc aan wil doen om nog iets op te zoeken. Ik heb alle overbodig processen al in msconfig verwijderd, het kan haast geen virus zijn, want hij deed het al vanaf het begin.
Iemand enig idee wat te doen?