Toon posts:

PC reboot alleen bij COD + UO wanneer online ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mijn pc reboot telkens als ik online speel bij Call of Duty of United offensive , heb het gevoel dat wannneer ik online ben de pc pas reboot als er daadwerkelijk veel actie is (wanneer er geknald wordt dus) . Heb al de spellen opnieuw geinstalleerd en andere drivers geprobeerd .
Dit heeft die nooit gedaan en heb het offline sp geprobeerd en dan doet dit zich niet voor .

XP pro erop en specs staan hieronder .

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:43
Eerst maar eens reboot on error uitzetten:
  • Start » Instellingen » Configuratiescherm » Systeem » Geavanceerd tabblad » Instellingen bij 'Opstart- en herstelinstellingen' » 'De computer automatisch opnieuw opstarten' uitvinken.
Als je nu een error krijgt kom je waarschijnlijk al een stukje verder.

The devil is in the details.

Verwijderd

Topicstarter
Dank en dat heb ik nu gedaan , melding van Bad pool header gekregen maar in mijn haast van nu heb ik de rest nog niet goed kunnnen lezen maar misschien was deze melding voor sommige hier al genoeg en kan iemand er wat mee .

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:43
Bad pool header kan van alles zijn, dus alleen daarmee kom je niet ver. Volgende keer wat meer informatie opschrijven ;)

The devil is in the details.

Verwijderd

Topicstarter
Daar gaat die dan ,

Reboot bij COD + UO bij online ,

Melding Bad Pool Header ,
Controleren of software /harware op de juiste wijze is geinstalleerd , vraag aan de levereancier dan of er nieuwe windows-updates zijn die u nodig heeft .

Als de problemen zich bliven voordoen, dien ik alle nieuwe hardware en software te verwijderen of uit te schakelen . Schakel bios-geheugen opties zoals caching of het maken van schaduwkopiieen uit .

Als u voor het verwijderen of uitschakelen van onderdelen de veilige modus met gebruiken , dient u de computer opnieuw op te starten , of F8 te drukken om de geavanceerde opstartopties te selecteren en vervolgens de veilige modus te kiezen .

Dan zie ik nog een code eronder .

XXX stop : 0x00000019 (0x00000020 , 0x897a4fb8 , 0x897a4fe0 , 0x0a050005 )

Dat stond er dus allemaal nog bij . Kan iemand hier wat mee ?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 25-08-2006 10:01 ]