adaptor mx 1000 (muislader)

Pagina: 1
Acties:

• BurnerT
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 19:57
hoi allemaal.

ik heb een prob,
ik ben me muislader van me mx 1000 kwijt en nu wil ik een ander adaptortje neme en kweet niet hoeveel volt die moet zijn,,,,

@onderkant staat rating 5V (logo gelijkspanning) 100mA
13V """""""""""""""""""""(DC Plug)

weet iemand hoeveel V het adaportje moet zijn of kan iemand @ zun eige adaptor kijke

bvd greetz

• Monsie
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-02 08:26
kommaneukermodus: is het geen adapter?

Sign here please

• BurnerT
lol nee dat is de onderkant van de lader (ontvanger ) :P

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-01 18:54

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

offtopic:
Auw... Mijn ogen t.o.v. spelling en grammatica

Je kan Logitech ook bellen; hetzij voor een vervangende adapter, hetzij voor de specificaties van dat ding.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• BurnerT
ja das evt een oplossing, sorry voor me nl :P;) analfabaaten ^^

maar ik zal eens searchen @ site van logitech "idee"

• DaRoot
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-02 10:47

DaRoot

Some say...

8 Volt gelijkspanning, 0,5 mA...
Heb een MX1000 bij mijn MX3100 set

BTW, diezelfde waardes wat de TS onderop zijn oplaadstation heeft staan, staan ook onderop mijn oplaadstation.

[ Voor 47% gewijzigd door DaRoot op 23-08-2006 13:28 ]

Insured by MAFIA - You hit me, we hit you!!!

• BurnerT
ik heb hem nu aangesloten zitten @ de voeding van mijn computer, 7v voeldoet zo te zien wel (rood en geel kabeltje) thanx allemaal kan close :P

• DaRoot

DaRoot

Some say...

BurnerT schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 13:39:
ik heb hem nu aangesloten zitten @ de voeding van mijn computer, 7v voeldoet zo te zien wel (rood en geel kabeltje) thanx allemaal kan close :P
mmmm... dat lijkt me niet zo'n goed idee.. diezelfde rode of gele kabel voorziet ook de USB poort van stroom.. Voor je ontvanger is de voeding nu dus op 2 potentialen aangesloten (hoop dat ik het goed zeg). Lijkt mij niet zo'n goed idee...

• Stinger666
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08-02 00:01
DaRoot schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 13:50:
[...]

mmmm... dat lijkt me niet zo'n goed idee.. diezelfde rode of gele kabel voorziet ook de USB poort van stroom.. Voor je ontvanger is de voeding nu dus op 2 potentialen aangesloten (hoop dat ik het goed zeg). Lijkt mij niet zo'n goed idee...
Het zou kunnen werken, want dat is ook de manier om je ventilators op 7V te krijgen, maar dan heb je wel 2 minnen (zwart) erbij; dus ik kan je aanraden om op zoek te gaan naar een lader, van inderdaar 8V 0,5A. Bij een elektroboer te vinden of even logitech mailen.

• DaRoot

DaRoot

Some say...

Stinger666 schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 13:55:
[...]

Het zou kunnen werken, want dat is ook de manier om je ventilators op 7V te krijgen, maar dan heb je wel 2 minnen (zwart) erbij; dus ik kan je aanraden om op zoek te gaan naar een lader, van inderdaar 8V 0,5A. Bij een elektroboer te vinden of even logitech mailen.
Weet ik, die truc pas ik zelf ook toe... Maar fan's zijn verder niet meer met één of andere datakabel, die van dezelfde voeding gebruik maakt, met je pc verbonden. En die MX1000 oplader dus wel.. Nou zou het zo kunnen zijn dat het wireless gedeelte van dat oplaadstation zijn voeding via de USB krijgt, en de adapter puur en alleen voor het laden is. Dan gaat het op zich wel goed.

Pagina: 1