Is het mogelijk om te bekijken welke domeinnamen door een bepaald bedrijf zijn geregistreerd ? Stel dat ik alle domeinnamen die Ahold heeft geregistreerd wil inzien. Is dit dan mogelijk ?
Wil je domein squatter worden ofzo?
Hail to the king baby!
Verwijderd
wooooow!urk_forever schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 12:25:
Corky kan de frontpage lezen
neej..niet echt. Vind het wel interessant om even te kijken hoe en wat.urk_forever schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 12:25:
kan je volgens mij niet zo inzien. Misschien in de KVK, maar je zou is kunnen googlen naar whois: Ahold ofzo
Nee, gelukkig niet.enzoronald schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 12:24:
Is het mogelijk om te bekijken welke domeinnamen door een bepaald bedrijf zijn geregistreerd ? Stel dat ik alle domeinnamen die Ahold heeft geregistreerd wil inzien. Is dit dan mogelijk ?
Het is omgekeerd wel mogelijk om te zien door wie een bepaalde domeinnaam geregistreerd is.
Maar dit heeft vaak niet zoveel zin aangezien dit veelal toch door hosting bedrijven voor klanten gedaan wordt.
Google weet hoe het moet
Maar dit heeft vaak niet zoveel zin aangezien dit veelal toch door hosting bedrijven voor klanten gedaan wordt.
Google weet hoe het moet
Nu met Land Rover Series 3 en Defender 90
Volgens mij kan het niet, maar kijk ff bij domaintools.com - is voor zover ik weet de meest uitgebreide whois service.
Ja, dat kan, maar dan moet dat whois script wel ff de gehele DNS database door om te zien of een domein toevallig door X geregistreerd is (voor ieder domein een whois runnen en vergelijken).
Dan ben je wel ff bezig, hoor. Zeker gezien je bij de meeste whois servers niet al te veel queries mag uitvoeren per uur.
Het zou handig zijn om een DNS/WHOIS database te hebben die doorzoekbaar is op registrant, maar dat hebben ze niet publiekelijk toegankelijk gemaakt.
[ Voor 13% gewijzigd door sariel op 23-08-2006 15:42 ]
Pagina: 1