Toon posts:

[NieuweApplicatie] Mening Rss Reader

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo mensen,

Ik heb een RSS Reader gemaakt in C# die in je systemtray draait. Ik weet niet of ik hem hier moet neerzetten maar ik wou graag weten wat jullie mening is over dit ding. Als het ergens anders moet staan dan graag deze topic verplaatsen. Bedankt.

In het programmatje kun je door op de rechtermuisknop te klikken (in de systemtray) kiezen voor settings waar dmv een datagrid een XML bestand is aan te passen met diverse RSS sites, zoveel als je zelf wenst.

download:
<snip>

-lucas

[ Voor 6% gewijzigd door Creepy op 23-08-2006 11:25 ]

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:21

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Zoals je in Programming Beleid had kunnen lezen zien we dit soort topics liever niet. Als je gebruikerservaringen wilt hebben kan je daar prima zelf voor zorgen door bijv. een eigen forum voor je programma te starten. GoT is er in ieder geval niet de plek voor.

Als je een discussie wilt starten over hoe je je software in elkaar hebt gezet en of dat anders zou kunnen etc. dan zien we graag dat je je topic eerst even voorlegt aan de moderators. Dat kan bijv. door te mailen naar prgmods apedinges tweakers punt net

Er is wel een topic hier waar je je eigen gemaakt software kan showen en korte impressies van gebruikers kunt krijgen. Let er wel op dat het niet de bedoeling is dat dat uitloopt op een verkapt support forum. Dat topic staat hier: [Alg] Welke tools heb jij gemaakt - deel II

[ Voor 17% gewijzigd door Creepy op 23-08-2006 11:29 ]

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Dit topic is gesloten.