in een flash-applicatie wil ik graag per instantie dynamisch kunnen achterhalen van welke class het een instantie is (oa voor debugging).
ik heb een aantal dingen geprobeerd:
De beide methodes met instanceof werken wel, maar daarme kan ik alleen maar checken of het een instantie van een door mij opgegeven class is. Wat ik eigenlijk zoek is een functionaliteit als typeof, maar die lijkt alleen met native flashobjecten te werken. in bovenstaande code levert typeof als resultaat object, en daar heb ik natuurlijk niet zo veel aan. Iemand een idee?
ik heb een aantal dingen geprobeerd:
Flash ActionScript:
1
2
3
4
5
6
7
8
| import testfolder.*; var myInstance:TestClass = new TestClass(); var className:String = "TestClass"; trace(myInstance instanceof eval("testfolder."+className)); trace(myInstance instanceof _global.testfolder[className]); trace(typeof(myInstance)); |
De beide methodes met instanceof werken wel, maar daarme kan ik alleen maar checken of het een instantie van een door mij opgegeven class is. Wat ik eigenlijk zoek is een functionaliteit als typeof, maar die lijkt alleen met native flashobjecten te werken. in bovenstaande code levert typeof als resultaat object, en daar heb ik natuurlijk niet zo veel aan. Iemand een idee?