Photoflex LitDisc Translucent

Pagina: 1
Acties:

• Catscratch
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 28-01 12:36
De harde middagzon bij macrofotografie is niet altijd je beste vriend. Ik had me graag een diffuser-schermpje gekocht, en na hier en daar wat opzoekwerk gedaan te hebben, had ik me graag een Photoflex LiteDisc Translucent 12" (30cm) gekocht.

Enig probleem, ik kan nergens een (internet)adres vinden dat ook daadwerkelijk verscheept naar Europa. Weet misschien iemand waar je ze kan vinden die versturen naar België. Gewone winkels waar ik ze gewoon kan afhalen in zuid Nederland zou ook nog gaan.

Bedankt :)

Frank Lenaerts

Verwijderd

Ik ken dit hele merk niet, maar zoek anders even of Lastolite iets in het assortiment heeft zitten wat je kunt gebruiken. Dit merk heeft gewoon een Nederlandse importeur.

• Catscratch
Thanks ... enig nadeel is dat ze enkel een diffuserscherm hebben van 50cm minimum. Het is de bedoeling om zo'n scherm aan de statief te hangen via een Wimberley plamp, daarom lijkt 30cm iets beter. Misschien eens zoeken of er nog andere merken zijn.

Frank Lenaerts

Verwijderd

Ik heb inmiddels bij Holst, Plasmans, De Greef en Transcontinenta gekeken en zie zo snel geen andere fabrikant van dergelijke schermen. Wellicht even bellen met Trans om te vragen of zij een dergelijk scherm kunnen leveren?

• Catscratch
Ondertussen het scherm gevonden bij een online store gevestigd te London. Zit hier op m'n werk en heb het adres niet, maar moesten er mensen geïnteresseerd zijn post ik het adres wel. Prijs was een 10£ en de shipping costs zou ik normaal straks weten :)

Frank Lenaerts