Video 8 moederband

Pagina: 1
Acties:
  • 1.044 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb een vraagje...

Ik heb nog een aantal video 8 bandjes liggen maar de camera niet meer in bezit.
Is er voor de video 8 bandjes ook een soort gehete "Moederband"??

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.
Alvast bedankt.

Groetjes Nokkie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tele
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Nee, deze is niet beschikbaar omdat de breedte van de tape anders is dan die van VHS. Wel zijn er standalone Video 8 recorders in omloop geweest. Ook sommige luxere digital8 camera's van de afgelopen jaren kunnen nog video 8 tapes afspelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 31-08 17:33
Ik kan even voor je kijken op mijn werk, we hebben nog Video8 spul afgeschreven en wel in de kelder liggen.
Ik denk dat een videowalkman wel interessant is, volgens mij hebben die composiet namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:44

franssie

Save the albatross

Ik heb een sony D8 camera die ook analoge banden afspeelt - ik weet alleen niet zeker of ie dat ook via firewire dan afspeelt- heb je het gelijk digitaal. Als je in de buurt woont kunnen we het desnoods eens proberen?

/edit: Ik woon in Muiden - niet echt om de hoek bij Helmond helaas...

[ Voor 14% gewijzigd door franssie op 23-08-2006 00:15 ]

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hoi hoi,

Dank jullie wel voor jullie reactie's.

@Tele, Ik heb gekeken voor zo'n video8 recorder er staan er wel een paar op Ebay maar dan moeten ze uit het buitenland komen en dat vind ik toch altijd link.

@Gman, in de kelder zeg je hihihi nou dan ga ik hard zitten duimen of er wat tussen ligt voor mij ;-)

@Franssie, Ik woon in Helmond is dat een beetje in de buurt bij jou??

Groetjes Nokkie.