Mp3 zonder pauze branden

Pagina: 1
Acties:
  • 2.093 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Henkpaulus
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-07 15:43
Goedeavond

Ik heb de topics hier door gelezen en het is me gelukt om een lange liveset in losse mp3's te knippen.
Maar als ik die mp3's nu als iso brand in Nero heb ik tussen elk Mp3'tje een soort pauze van 2 sec er tussen zitten.
Als ik een gewone audio cd brand kan ik die pauze wel weg krijgen, maar hoe doe ik dat nu met die mp3's ?

Alvast bedankt

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

Dat kun je nooit tijdens het branden aangeven. Om het zonder onderbreking te kunnen afspelen zul je dit in een mediaspeler moeten instellen.

ARME AOW’er

• Ghostface
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22-09-2025
hier stond onzin :)

[ Voor 70% gewijzigd door Ghostface op 22-08-2006 22:58 ]

• Noork
  • Niet online
Je kan het beste een cue file van de liveset maken en de mp3 aaneen laten. De 2 seconden kun je in Nero wel wegwerken, gewoon onder de properties van het nummertje. Maar je hoort altijd een kleine hapering bij de overgang.

• Henkpaulus
En die cue file gaat ook werken als ik bijvoorbeeld 5 Mp3's erop zet, en dat ik dan 5 ceu files erbij voeg ?

• pinojo123
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 13-07 17:20
Je kan in NERO de pauze van tracks 2 tm 20 (bv) op 0 seconden zetten.
Of gebruik BURRRN.
Succes

Verwijderd

Kijk even in dit topic van mij ,poosje terug..http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1108576/0

Ik gebruik nu het programma Burrrn http://www.mpex.net/software/download/burrrn.html

Werkt uitstekend bij mij! Succes

• Henkpaulus
Het gaat hierbij wel om een mp3 cd die ik in de mp3 in mijn auto af wil spelen, als ik een gewone audio cd wil branden kan ik die pauzes er wel tussenuit halen. maar in iso stand wil dat niet.

• Guardian Angel
  • Niet online

Guardian Angel

Dat werkt dus alleen bij audio CD's maar NIET bij een aantal losse MP3-files.

[ Voor 4% gewijzigd door Guardian Angel op 22-08-2006 23:18 ]

ARME AOW’er

Verwijderd

Kan het zo zijn dat nooit kan met mp3 disc's ?
Ik heb een mp3 discman,die ook niet vloeiend overgaat (omdattie inleest,en dan weer stopt met draaien),en de auto-mp3 radio van een maat van me gaat het volgens mij ook niet

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 22-08-2006 23:32 ]

• Guardian Angel
  • Niet online

Guardian Angel

Het kan alléén met sommige mediaspelers die trouwens in het door jou aangehaalde topic werden genoemd.

De oorzaak is simpel, niet elk fysiek apparaat maakt gebruikt van dezelfde software maar meestal wel van de ID-tag van de MP3's.

Ik heb trouwens dit gevonden door even de topics die er over gaan door te lezen. :)

[ Voor 15% gewijzigd door Guardian Angel op 22-08-2006 23:38 ]

ARME AOW’er

• pinojo123
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 13-07 17:20
Volgens mij ligt dat aan de hardware de ene speler kan het wel de andere niet.

• Henk007
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-04-2025
Volledig gapless zal normaal gesproken niet lukken met mp3 bestanden als source, behalve als ze met een recente LAME versie zijn gemaakt en worden gedecodeerd met een programma dat dit ondersteunt (LAME, foobar2000,...).
Die pauzes van 2s zijn ook overdreven, waarschijnlijk heb je een instelling in Nero niet goed gedaan, maar omdat ik niet met die software werk, kan ik daar niet mee helpen.
Probeer anders eens te branden met de audio recording plugin van Foobar2000. Die gebruikt overigens voor het uiteindelijke brandproces ook Nero.

Het bovengenoemde Burrrn is inderdaad ook een hele goede optie. (Dit is de link naar de homepage van de maker zelf)

[ Voor 13% gewijzigd door Henk007 op 23-08-2006 19:17 ]

Pagina: 1