Hallo,
(foto's klikbaar)
Aangezien er veel problemen zijn met een flink aantal 7900Gt. Ik heb er ook last van, zelf met mijn tweede 7900GTVIVO, heb ik wat rondgezocht voor oplossingen.
Een duitse maat van mij die ik via internet ken heeft er zo iets aan gedaan omdat dat stukje erorm heet werdt. Bij hem heeft het geholpen en waaorm ook niet, ik probeer het ook even! ( net gedaan dus nog geen resultaten!)
Foto's:

Maar waar ik dit topic voor open: Ik zag ineens dat er iets mis was?!
Foto:

Op deze foto zie je 2 glimmende vierkantjes waarvan 1 gemarkeerd is.
dit glimmende stukje? ijzer oid is een stukje weggesmolten. En beiden vierkantjes zijn bij mij ook helemaal egaal terwijl het een soort ribbelig aanzicht moet hebben!
Foto onduidelijk, morgen betere kwali dan haal ik mn 7900gt er even uit

Klopt dit, nee natuurlijk niet maar is dit een simpel RMA? of is dit bij meerdere bekend?
Weet iemand waar die 2 vlakjes voor dienen overigens?
Meer info over mijn net ontdekte 'mankement'
Morgen weer een topic check, vanaaf denk ik niet meer,
(foto's klikbaar)
Aangezien er veel problemen zijn met een flink aantal 7900Gt. Ik heb er ook last van, zelf met mijn tweede 7900GTVIVO, heb ik wat rondgezocht voor oplossingen.
Een duitse maat van mij die ik via internet ken heeft er zo iets aan gedaan omdat dat stukje erorm heet werdt. Bij hem heeft het geholpen en waaorm ook niet, ik probeer het ook even! ( net gedaan dus nog geen resultaten!)
Foto's:

Maar waar ik dit topic voor open: Ik zag ineens dat er iets mis was?!
Foto:

Op deze foto zie je 2 glimmende vierkantjes waarvan 1 gemarkeerd is.
dit glimmende stukje? ijzer oid is een stukje weggesmolten. En beiden vierkantjes zijn bij mij ook helemaal egaal terwijl het een soort ribbelig aanzicht moet hebben!
Foto onduidelijk, morgen betere kwali dan haal ik mn 7900gt er even uit

Klopt dit, nee natuurlijk niet maar is dit een simpel RMA? of is dit bij meerdere bekend?
Weet iemand waar die 2 vlakjes voor dienen overigens?
Meer info over mijn net ontdekte 'mankement'
Morgen weer een topic check, vanaaf denk ik niet meer,