als ik bijvoorbeeld hier met de muis over een map beweeg dan duurt het vaak 15 seconden voordat de blauwe achtergrond verschijnt (die moet dus dan gedownload worden). Het lijkt er op dat er een of andere time-out in de internet verbinding optreedt. Als dit gebeurt en ik open een nieuw venster (tijdens die 15 seconden) van internet explorer (gewoon google.nl ofzo) dan zit daar ook die timeout in (er staat dan "bezig verbinding te maken met website...")
Het lijkt er dus op dat zodra IE die achtergrond probeert te downloaden te verbinding eruit knikkert ofzo (tenminste IE want msn werkt wel gewoon dacht ik) en het 15 seconden duurt voordat er weer verbinding is.
Gisteren was ik bij iemand anders en die leek hier geen last van te hebben.
Ik neem dus aan dat het ergens aan mijn instellingen ligt (die van IE?).
Even wat informatie: Internet van @home, sitecom routertje (gewoon bedraad) Probleem treedt op in IE
Iemand enig idee wat hiet het probleem kan zijn?
Het lijkt er dus op dat zodra IE die achtergrond probeert te downloaden te verbinding eruit knikkert ofzo (tenminste IE want msn werkt wel gewoon dacht ik) en het 15 seconden duurt voordat er weer verbinding is.
Gisteren was ik bij iemand anders en die leek hier geen last van te hebben.
Ik neem dus aan dat het ergens aan mijn instellingen ligt (die van IE?).
Even wat informatie: Internet van @home, sitecom routertje (gewoon bedraad) Probleem treedt op in IE
Iemand enig idee wat hiet het probleem kan zijn?