Ik wil graag mijn consoles via S-Video op de video-in van mijn Sapphire X1900XTX aansluiten.
Het lukt me echter maar niet om dit *fullscreen* voor elkaar te krijgen.
Ik heb soortgelijke topics over oudere Geforce4 kaarten etc gelezen maar de daar genoemde software oplossingen zijn niet relevant.
Wat ik al geprobeerd heb:
- de bijgeleverde software gebruiken. Dit is o.a. Cyberlink Powerdirector.
In dit programma kan ik zien dat het videosignaal correct herkend wordt. Dit programma kan echter alleen een klein preview schermpje laten zien voor capturen, het kan geen full-screen laten zien.
Het kleine beeld dat ik zie is van perfecte kwaliteit
- Dscaler. Dscaler lijkt alles correct te herkennen, maar het beeld is verschrikkelijk slecht- resolutie lijkt gehalveerd, trilt etc. Dit terwijl Dscaler via de video in van TV kaarten met dezelfde settings het bij mij wel goed doet met S-video. Andere video settings helpen niet.
- Andere software gezocht die wel fullscreen zou moeten kunnen weergeven:
winfast PVR: herkent de ati driver niet
cyberlink powercinema: herkent de ati driver niet
cyberlink powerVCR II: herkent de ati driver, kan full screen beeld weergeven maar doet dit met iets van 5 fps, trillend en interlaced. Met alle settings gespeeld, helpt niet.
Nou weet ik dus niet hoe ik mooi, fullscreen deinterlaced beeld via de video in van mijn videokaart op het scherm tover. Ik mis gewoon de juiste software lijkt het. Heeft iemand dit al eens voor elkaar gekregen met een X1900XTX?
Het lukt me echter maar niet om dit *fullscreen* voor elkaar te krijgen.
Ik heb soortgelijke topics over oudere Geforce4 kaarten etc gelezen maar de daar genoemde software oplossingen zijn niet relevant.
Wat ik al geprobeerd heb:
- de bijgeleverde software gebruiken. Dit is o.a. Cyberlink Powerdirector.
In dit programma kan ik zien dat het videosignaal correct herkend wordt. Dit programma kan echter alleen een klein preview schermpje laten zien voor capturen, het kan geen full-screen laten zien.
Het kleine beeld dat ik zie is van perfecte kwaliteit
- Dscaler. Dscaler lijkt alles correct te herkennen, maar het beeld is verschrikkelijk slecht- resolutie lijkt gehalveerd, trilt etc. Dit terwijl Dscaler via de video in van TV kaarten met dezelfde settings het bij mij wel goed doet met S-video. Andere video settings helpen niet.
- Andere software gezocht die wel fullscreen zou moeten kunnen weergeven:
winfast PVR: herkent de ati driver niet
cyberlink powercinema: herkent de ati driver niet
cyberlink powerVCR II: herkent de ati driver, kan full screen beeld weergeven maar doet dit met iets van 5 fps, trillend en interlaced. Met alle settings gespeeld, helpt niet.
Nou weet ik dus niet hoe ik mooi, fullscreen deinterlaced beeld via de video in van mijn videokaart op het scherm tover. Ik mis gewoon de juiste software lijkt het. Heeft iemand dit al eens voor elkaar gekregen met een X1900XTX?
Asus P5Q-E/E8500@4ghz/4GBPC6400/8800GT512/X-Fi Fatty Platinum/Sony DRU510A/Cooler master realpower450/Lian-Li PC65/Raptor74GB